2.24

3.7K 145 10
                                    

Lucy

Gelukkig is het niet ver rijden naar het restaurant. Binnen een klein halfuurtje zijn we er. Jake parkeert de auto en dan lopen we naar de rest. Het restaurant is niet groot, maar het ziet er heel leuk uit. Met zijn allen lopen we naar binnen en geeft Josh de naam door aan de man achter de receptie. Terwijl we wachten hangen we onze jassen aan de kapstok. Een vrouw komt onze kant op en brengt ons naar onze tafel vlak bij het buffet.

'It's nice here,' zegt Britt tegen Jeanet en Josh.

'We are married here,' zegt Jeanet. Ik kijk naar hoe Scarlet en Kate aan de overkant van de tafel gaan zitten.

'What do you want to drink?' Vraagt Jake aan me. 'I'll get it for you.' Hij wijst naar de de plek waar je zelf je drinken kunt halen.

'I walk with you,' zeg ik. Jake en ik staan op en lopen naar de bar waar ik wat cola in een glas schenk.

'Tomorrow is the last day,' zegt Jake. Zijn gezicht betrekt even. Ik leg mijn hand op zijn wang.

'Let's make the best of it, darling,' zeg ik. Jake knikt en drukt een kus op mijn wang.

'Your parents,' zeg ik waarschuwend. Jake haalt zijn schouders op.

'I don't care,' zegt hij. 'I'm going to tell them tomorrow,' zeg ik. Ik voel even een steek door mijn hart gaan. Hij houdt echt van me. Anders zou hij niets tegen zijn ouders zeggen. Ik glimlach even en dan lopen we terug naar de tafel. Iedereen is weg en ik kijk even naar het buffet. Ik lach als ik zie dat Kate en Scarlet bij de cakejes staan. Als iedereen terug is, is het tijd voor Jake en voor mij om eten op te scheppen. Na ongeveer twee uurtjes gegeten te hebben zit iedereen vol en rekent Josh af. Buiten lopen Jake en ik naar zijn auto.

'We will see you later,' zegt Jake tegen de rest. De rest knikt. Het is fijn dat ze niet vragen waar we heen gaan. Ik heb geen zin om allemaal vragen te beantwoorden.

'It's small,' zeg ik tegen Jake als we in de zaal van de bioscoop zijn. Hij knikt en loopt naar de rij in het midden. Gelukkig is het niet heel druk in de bios. Zodra de lichten dempen legt hij zijn hand op mijn been en focussen we ons op de film. Het is fijn om met hem in de bioscoop te zijn. Na afloop haalt hij zijn hand weer van mijn been en kijkt hij me even aan.

'You like the movie?' Vragend kijkt hij me aan. Ik trek even mijn wenkbrauwen op.

'Are you serious?' Vraag ik. Ik begin even te lachen. 'Come on! Of course I like it. Fifty Shades is the best.' Ik druk een kus op zijn mond en samen lopen we de bioscoop uit. Buiten stappen we in de auto en gelukkig duurt het niet lang voor we thuis zijn. Ik kijk even op de klok in de hal en zie dat het al kwart over twaalf is. Ik hang mijn jas aan de kapstok en zet mijn schoenen bij de deur. Samen lopen we naar de woonkamer. Iedereen ligt al in bed, want er is niemand meer. Jake pakt mijn hand en kijkt me intens aan.

'I love you,' zegt hij. Er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht en meteen druk ik mijn lippen op die van hem. Al snel probeert hij zijn tong bij mij naar binnen te duwen en zonder twijfel geef ik hem toestemming. Onze zoen is intens en het voelt geweldig. Zijn handen gaan naar de knoopjes van mijn zwarte blouse.

'Not here, Jake,' zeg ik. Meteen stopt hij waar hij mee bezig is en kijkt me aan.

'Are you sure you want it?' Ik knik en druk mijn lippen weer op die van hem. Jake tilt me op en neemt me mee naar zijn kamer. Daar draait hij de deur op slot en legt me op bed. Meteen gaat hij verder met het openen van mijn blouse en trekt hij het kledingstuk uit. Als hij kleine kusjes en likjes in mijn nek begint te geven begin ik zachtjes te hijgen. Langzaam trekt hij mijn broek naar beneden waardoor ik alleen nog maar in mijn ondergoed lig.

'You are so beautiful,' zegt hij hijgend. Ik glimlach en ga rechtop zitten om zijn shirt over zijn hoofd te trekken. Ik geniet van de minuten die volgen. Alles gaat met zoveel liefde en ik heb na afloop daarom ook geen spijt van wat we hebben gedaan.

'It was amazing,' zegt hij als we naast elkaar in bed liggen. Met zijn hand strijkt hij door mijn haar wat een heerlijk gevoel geeft.

'Can I sleep here?' Vraag ik zachtjes aan hem. Jake knikt en drukt een kus op mijn wang.

'Of course.' Ik glimlach en stap dan uit bed.

'I'll be right back,' zeg ik. Zachtjes slof ik de kamer uit naar de kamer van mij, Britt, Finn en Aiden. Daar ligt iedereen zachtjes te slapen. Snel pak ik mijn nachtjapon en loop ik ermee naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en tot slot verwijder ik mijn make-up. Tevreden loop ik terug naar de kamer van Jake. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als ik zie dat hij al in slaap is gevallen. Voorzichtig kruip ik naast hem en leg ik mijn arm om zijn middel.

'Goodnight,' zeg ik nog zachtjes.

After I met youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu