1.24

9.7K 254 33
                                    

Nigel

'Fijn weekend allemaal en tot vanavond bij het schoolfeest!' Ik open de deur en kijk naar hoe de leerlingen het lokaal verlaten.

'Wil jij nog even blijven, Lucy.' Ze kijkt me even aan en knikt. Roos en Jayda kijken haar verbaasd aan.

'Waarom moet jij altijd blijven?' Vraagt Roos. Ik hoor Lucy wat mompelen en zie Roos ook de gang in gaan.

'Ik wil nog even duidelijk laten weten dat je op afstand moet blijven vanavond.' Zuchtend knikt ze.

'Het komt goed.' Ik zie aan haar blik dat ze zenuwachtig is. Ze knikt en ik pak haar handen.

'Ik mis je,' zeg ik. Verschrikt kijkt ze me even aan. Ze had het niet verwacht.

'Nigel,' begint ze. 'Je bent met Janne en ik ben met Mason. Dit mag niet.'

'Ik wil je,' zeg ik hijgend in haar oor. Met trillende benen staat ze daar en breng ik mijn lippen dichter bij die van haar. Ik weet dat ze dit opwindend vindt.

'Lucy!' Met een ruk trek ik me terug. In de deuropening staat Mason. Verschrikt kijk ik hem aan. Wat moet ik nou?

'Ben je helemaal gek geworden! Mason stormt op me af en wil me bij m'n stropdas pakken, maar Lucy houdt hem tegen.

'Het is niet wat het lijkt!' Roept ze. Ze probeert Mason wat te kalmeren.

'Hij zit aan zijn leerlingen! Dat is vet strafbaar!' Ze schudt haar hoofd. Mason kijkt haar even aan en wordt dan wat kalmer.

'Hij wilde me troosten,' liegt ze. Mason lacht wat.

'Troost je al je leerlingen zo intiem?' Vraagt hij aan mij. Ik schud mijn hoofd.

'Maar volgens mij ben jij niet de persoon die mij zomaar aan mag vallen en zo'n toon tegen mij aan mag slaan.' Mason kijkt me even aan en weer duidelijk niet wat hij moet zeggen.

'Ik wilde mijn excuses aan je aanbieden,' zegt hij tegen Lucy. 'Maar ik denk dat dat niet meer nodig is.' Kwaad loopt hij weg.

'Mason!' Lucy pakt haar tas en loopt achter Mason uit het lokaal uit. Ik pak mijn spullen en rijd naar huis. Zuchtend gooi ik mijn tas op de grond en pak ik een blikje bier uit de koelkast.

'Zware dag gehad?' Ik knik en plof naast Janne op de bank. Dan pas zie ik wat ze aan heeft. Ze zit in haar rode lingerie op de bank met haar grote zwarte naaldhakken aan.

'Vanwaar deze begroeting?' Vraag ik. Janne bijt even op haar lip en kijkt me dan glimlachend aan. Haar ogen kijken de mijne intens aan.

'Ik vond dat je het wel verdiende om na zo'n zware werkdag vermaakt te worden.' Ik lach even, maar ik weet niet wat ik moet doen. Telkens spookt Lucy door mijn hoofd.

'Je wil het wel. We hebben nog geen één keer seks gehad sinds ik terug ben,' zegt ze zuchtend terwijl ze met haar hand naar de opening van mijn broek gaat. Ik knik en trek haar naar me toe. Binnen een seconde ligt haar bh op de grond en gooi ik haar string weg. Ik til haar op en neem haar mee naar de slaapkamer.

'Was dat nou zo moeilijk?' Vraagt ze na ruim een uurtje. Ik lach en schud mijn hoofd.

'Het duurde even, maar dan heb je ook wat,' zeg ik. Ik stap uit bed en kleed me weer aan. De bel gaat en verbaasd loop ik naar de voordeur. Jeffrey staat in de deuropening.

'Eten we nog wat voor we gaan?' Vraagt hij aan me. Verbaasd kijk ik hem aan. Hij loopt naar binnen en gaat op de bank zitten.

'Het schoolfeest,' helpt hij me herinneren. Nog steeds kijk ik verbaasd.

'Ga je mee dan?' Ik ga op de stoel zitten.

'Janne en ik gaan beiden mee! Net als vroeger. Personeel mag toch altijd iemand meenemen?' Ik haal mijn schouders op.

'Ik weet niet of dat op deze school ook mag,' zeg ik. 'Dit is het eerste schoolfeest sinds ik hier werk.' Janne komt ondertussen met haar lingerie de kamer in.

'Hebben jullie eindelijk weer eens seks gehad?' Vraagt Jeffrey. Lachend klopt hij even op mijn rug. Ik lach wat, maar het komt er niet geloofwaardig uit.

'Goed gedaan makker,' zegt hij. Janne komt op mijn schoot zitten en geeft een kusje in mijn nek.

'Maar wij gaan dus mee,' zegt Jeffrey. 'Het leek ons leuk om je collega's te ontmoeten en een beetje te kijken waar je nou elke dag bent.'

'Kan dat niet beter de volgende keer?' Vraag ik. Janne en Jeffrey kijken me verbaasd aan.

'Wil je ons niet mee hebben?' Vraagt Janne. Snel schud ik mijn hoofd. Wat moet ik hier nou op zeggen?

'Oké dan,' zeg ik. 'Maar ik moet wat eerder gaan.' Ik kan niet zeggen dat ik Lucy moet ophalen, want dan gaan ze weer raar denken.

'Zeg maar bij de ingang dat je voor Nigel komt.' Ik geef haar een kus en zet haar van me af. Ik kijk op de klok. Het is kwart over acht.

'Bij het schoolfeest is genoeg eten,' zeg ik. Ik trek mijn schoenen en jas aan.

'Ik zie jullie straks wel!' Roep ik. Ik loop het appartement uit naar beneden. Op naar Lucy.

———

Vanavond nog een hoofdstuk! -x

After I met youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu