Hanna próbuje dodzwonić się do Jungkooka, ale on jest uparty i w ogóle nie odbiera od niej połączeń. W ostatnim czasie zachowuje się jak dupek i dziewczyna zdaje sobie sprawę, że jest to związane ze sprawą Solar. On za wszelką cenę stara się utaić prawdę, próbując nawet szantaży, byle tylko Hanna dała sobie spokój.
Co tak naprawdę wydarzyło się w Soongsil? Jak duży związek z samobójstwem tej dziewczyny ma Jungkook?
Brunetka rzuca telefon na materac i wygodnie opiera się plecami o poduszkę. Przykłada dłoń do czoła i wzdycha głęboko.
- Co mam dalej robić? Powinnam przeczytać to do końca? - pyta samej siebie, ale ku jej zdziwieniu, otrzymuje odpowiedź od pojawiającej się zjawy.
- Skoro zaczęłaś to robić, to błagam cię, nie poddawaj się. Poznaj prawdę dotyczącą mojej śmierci. Chcę, byś wiedziała, co mi się przytrafiło. Pragnę cię ostrzec, byś dalej nie popełniała tego błędu i odłączyła się od nich, dopóki masz szansę!
Obserwuje Solar, dostrzegając na jej twarzy przygnębienie. Przypomina sobie słowa Inhy, która wspomniała jej o tym, że samobójczyni miała problemy psychiczne, dlatego uczniowie uważali, że lokatorzy zostawali przez nią opętani i przez to także wariowali.
- Przeczytam twój pamiętnik i sama zadecyduję o tym, czy popełniam błąd. Nie będziesz decydować za mnie, czy mam się odłączyć od mojego chłopaka i przyjaciół! - Hanna zwraca się do niej uniesionym głosem, dostrzegając mrok na jej twarzy.
- Już po tych kilku wpisach powinnaś zauważyć, że twój ukochany to potwór. I nawet nie myśl o tym, że w pewien sposób udało ci się go zmienić. On zapewne tylko udaje przed tobą. To typ gracza.
Po wypowiedzeniu tych słów znika, a Hanna wyciąga pamiętnik spod poduszki. Przez chwilę patrzy w jeden punkt na ścianie, zastanawiając się, czy dobrze postępuje.
Ostatecznie przekręca kartki i wzrokiem zaczyna śledzić piąty wpis.
Moja współlokatorka znalazła sobie przyjaciółkę, która pasuje do niej wyglądem. Trzymają się razem, ponieważ obie chodzą ze szkolnymi ciachami. Cóż... Minah wydaje się z twarzy być perfidną suką i zapewne taka jest. Świadczy o niej to, że idąc korytarzem, zadziera nos. To było do przewidzenia, bo Jimin gustuje w dziewczynach o takim wyglądzie. Zresztą... każdy szkolny przystojniak wybierze piękną pannę, by pełniła z nim idealny obrazek, nawet jeśli nie ma z nią wspólnych tematów, a jej jedynym zainteresowaniem jest chodzenie po centrum handlowym.
Szósty wpis.
Wydaję mi się, że Hyorin stara się mi podlizać. Nie chodzi o to, że jej nie lubię, bo wobec mnie jest naprawdę miła i ostatnio rozmawiamy ze sobą na głębsze tematy, ale niepokoi mnie to, że jest w związku z moim dawnym przyjacielem.
Co, jeśli za plecami śmieją się ze mnie?
Wiem. Jestem przeczulona na tym punkcie, ale popularni uczniowie wydają mi się fałszywi...
CZYTASZ
Jestem iluzją twojej miłości ✓
JugendliteraturCo skrywa prywatna szkoła z internatem? Ten budynek stwarza pozory i może się wydawać idealnym miejscem, o którym śnią młodzi ludzie, ale ściany skrywają wiele tajemnic. Uczniowie tworzą hierarchię, która potrafi zniszczyć najsłabszemu życie. Hanna...