[3] Rozdział dwudziesty czwarty

1.9K 191 70
                                    

Hanna z żalem w oczach przygląda się matce, która siedzi obok niej ze spuszczoną głową, zastanawiając się nad rozwiązaniem, które pozwoliłoby jej zatrzymać udziałowców

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hanna z żalem w oczach przygląda się matce, która siedzi obok niej ze spuszczoną głową, zastanawiając się nad rozwiązaniem, które pozwoliłoby jej zatrzymać udziałowców. Firma z dnia na dzień radzi sobie coraz gorzej, ponosi straty, a ona nie potrafi już walczyć.

Nie ma siły.

- Nie rozumiem. Przez tyle lat nie mieliśmy żadnych problemów, nad wszystkim mieliśmy kontrolę, aż nagle wszystko zaczęło się sypać. - Kobieta jest załamana. - Ktoś próbuje nam zaszkodzić... ale kto? Jestem osobą, która nie ma wrogów.

Dziewczyna przymyka powieki, próbując powstrzymać napływające do oczu łzy. Chciałaby powiedzieć matce prawdę, wyznać jej, że za wszystkim stoi ojciec Jungkooka, ale nie chce jeszcze bardziej jej dołować.

W końcu posiada on władzę i znajomości, które mu to ułatwiają. Ten człowiek jest okrutny i bezwzględny, nic go nie powstrzyma, nawet jeśli Hanna padnie przed nim na kolana i zacznie błagać o litość.

- Mamo, nie płacz, proszę. Nie lubię patrzeć na twoje łzy - mówi zduszonym głosem, czując żal wobec siebie, ponieważ to ona niepotrzebnie sprowokowała pana Jeon.

Coś, co jej matka budowała przez tyle lat, teraz może runąć w mgnieniu oka. I to przez nią.

- Kochanie, jak mam nie płakać, skoro jestem już bezsilna?

Hanna chce w jakiś sposób ją uszczęśliwić, zrobić coś by wyszła z tego dołka, ale zdaje sobie sprawę, że jedynym rozwiązaniem jest błaganie ojca Jungkooka o kolejną szansę. Musiałaby porzucić dumę i prosić go, by to wszystko powstrzymał.

- Postaram się ci pomóc, ponieważ wiem, jak ogromne znaczenie ma dla ciebie ta firma. Zrobię wszystko, tylko nie płacz już, proszę.

Opiera głowę na ramieniu matki, czując potworny ból w klatce piersiowej, gdy myśli o tym, że zerwanie z Jungkookiem jest jedynym rozwiązaniem, które w tym momencie uratuje jej rodzinę.

Ktoś musi ucierpieć w tej chorej grze, ale Hanna nigdy nie pozwoli na to, aby to była jej matka. Nie może jej do tego mieszać.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Jestem iluzją twojej miłości ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz