1. part/ Příjezd

158 12 0
                                    

Chystáme se do prázdninového kampu s naší třídou, je naprosto báječné že jsem si během střední našla i čtyři nejlepší kamarádky se kterými jsem založila kapelu. Jmenujeme se Angels, vlastně jsme něco jako andílci. I když já jeden z těch retarovaných. Moje BFFs se jmenují Charlie, Sophie, Stefanie a Laura, které většinou říkáme Lau.

Tess😻

Balím si věci a odjíždíme k autobusovému nádraží. Všech nás pět bydlíme společně. Máme menší byt, má dva pokoje, koupelnu, mini kuchyni a to je asi tak všechno. Naše kapela se hodně inspiruje Roadtripem, dalo by se říct že se jim dost podobáme. Ale zdá se, že jsme úplně odlišní. ,,Tak jsem zde!" zvolám šťastně, pár kolem jdoucích se na mě divně podívají, ale pokračují v cestě. ,,Tess, chill" chytne mě za rameno Lau, usměju se a podíváme se k blížícímu se autobusu. ,,Ahoj lidi!" křiknu na naše spolužáky,ti se zasmějou a přejdou ke mě. ,,Stará Blackie zase v akci?" zeptá se mě Greg, mrknu na něj ujetě a lusknu prsty. ,,Možná" pokrčím rameny a zamyslím se. ,,Takže mládeži" slyším naši učitelku, podíváme se k ní a já pořád trochu zamyšleně. ,,Spočítám vás a pak jestli jsme všichni vám vysvětlím pár novinek. K našemu kempu se přidala i škola z Londýna, budete bydlet v chatkách po dvou a budete rozdělení na polovinu. Dva z vás budou v chatce s těmi z Londýna. Na místě vám předáme s kým budete a jaké číslo chatky budete mít" informuje nás a prohlédne si nás, všichni kývou a dávají kufry do zavazadlového prostoru. Dám si to tam také a jdu se posadit, sednu si k Lau a vytáhnu si sluchátka. ,,Doufám, že nebudeme mít na chatce nikoho namyšlenýho nebo tak" ,,To doufám také, ale jedna z nás bude na chatce s někým jiným. Průser" hlesnu a chytím se za ústa, Lau se chytne za čelo a vzpomene si, že je nás pět. ,,No tak to hodně štěstí" popřeje mi, zasměju se a potřeseme si rukama. Nasadím si sluchátka a dívám se z okna. Poslouchám naše covery, protože se mi dost líbí a myslím žesme dobré dostatečně. Máme i své čtyři písničky, které přezpívali i známé celebrity. All my life, Broken wings, Problem, Blue Skies. Celou cestu přemýšlím o tom, kdo s námi bude. Hodně mě to zajímá, protože tenhle týden plánuju být na max šílenej člověk. Pomalu se mi zavírají oči, ani nevím že jsem usnula.

Tess vstávej jsme tady" budí mě Lau, podívám se na ní ospale a ona se začne smát. ,,Jo jasný.. je to vtipný" pronesu otráveně, pomalu se zvednu a na hlavu si nasadím svůj snapback. Vyjdu ven a rozhlédnu se, musíme ještě kousek po cestě. Vezmu si batoh s kufrem a sundám si sluchátka. Hraje mi tam pořád písnička Alone, baví mě a dost. Přehodím si přes záda kytaru a počkám na holky. Stef se zachvilku dobelhá, protože si přeseděla vše co se dalo přesedět a Soph taky. ,,Jak jste si užili cestu?" zeptám se jich s úšklebkem, obě udělají protáhlé obličeje. ,,No, takže vlastně o nich nic nevíme" dořekne Charlie Lau. ,,Pravda, takže se budeme modlit aby to bylo v pohodě" pokrčí rameny Lau, usměje se na nás a my souhlasíme. Vydáme se na cestu, je to docela krátká kamenitá cesta. ,,Lidi je tu jezero!" zvolá nadšeně Char, mě se rozzáří obličej a spadnou ze mě všechny věci. Je tu opravdu velké teplo. ,,Podrž mi tohle prosím" požádám Lau, předám jí všechny důležité věci a vyběhnu k molu a skočím do vody. Vidím holky, že se smějí i další lidi se kterýma se znám. ,,Tess dělej jde učitelka" zavolá na mě Soph, rychle vylezu a převezmu si věci. ,,Díky" ,,Jsi blázen" ,,Jen trochu" zasměju se s nimi. ,,Slečno Blacková, žeste už byla v tom jezeru?" ,,No už od mala mě učili, že si mám jít za svými sny.. no a tak jsem nemohla odolat. Jen se podívejte na tu skvělou hladinu, jo a voda je super ochlazujicí" vysvětlím, holky vedle mě se zasmějí a slečna Stevensová si vzdychla, ale šlo vidět že jí to pozvedlo koutky. ,,Takže jak jsem řekla na chatká budou dva z vás a taky dva z další školy. Seznam vám nechám na stěně u nás učitelů. Sejdeme se tu za hodinu a začnou aktivity. Můžete jít" vyzve nás, všech nás pět se podíváme na svá jména a čísla. ,,Máme chatky vedle sebe. 10, 11, 12" ,,Jsem s Gregem" usměje se na nás Char, přikývneme a popřejeme jí hodně štěstí. Já jsem s Lau, jsem sto pro ráda, máme chatku číslo 11. Jsme uprostřed.
,,Jdeme si vybalit" řeknu, obě máme pohled na přijíždějicím autobuse. To musí být oni, kývnu na Lau a jdeme si vybalit. ,,Minutku, takhle tam nemůžu" řeknu, položím si věci a svléknu se do spodního prádla. Vejdu dovnitř a převléknu se. ,,Jakou postel?" ,,Budeme u sebe?" navrhne, souhlasím a položím si batoh na horní palandu. ,,Díky" ,,Nemáš zač. Co si mám vzít?" ,,Top, kraťasy a snapback" ,,Dobře šéfe" přikývnu a všechno si vytáhnu. Obléknu se a začnu si vybalovat.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat