Přilétáme na do Londýna, Luna mi usnula na rameni a já celou cestu přemýšlím o Mikeym. ,,Luno.." pomalu ji budím, začne sebou škubat a podívá se na mě unaveně. ,,Už jsme tu, jsme doma" pousměji se, společně se podíváme z okna a prší. Mám ráda déšť. Dobře se u něj přemýšlí. ,,Chtělo by to dneska nějakou uvítací party" ,,To ne.. Já chci jen postel, filmy a spánek. Vůbec jsem nespala" ušklíbnu se, Luna se usměje a uklidí si věci do batohu. Počkáme než letadlo přistane a vyjdeme ven, pár fanoušků čeká na letišti, i v tomhle dešti. ,,Angels!" ,,Fam!" zavolám na zpět nadšeně, přejdeme k nim a já je obejmu. Nikdo neví o mém poslední tetování, to je překvapení a je to super. ,,Jak jste se měli?" ,,Moc dobře. A jak jste se měli vy? Všechno v pohodě? Všechny šťastné?" zeptám se s úsměvem. ,,No.. jo. Život" ,,Ať se děje cokoliv. Zůstaňte sami sebou, zůstaňte stejné úžasní" přidá se Luna, přikývnu a dál si se s nimi vyfotíme a potom odejdeme najít Zar. Když ji najdu vidím, že je tu i Rye a Mikey Cobban. Usměji se a obejmu Rye. ,,Ahoj bráško" ,,Ahoj Tess" usměje se nazpět, potom obejmu Mikeyho a Zar. ,,Rádi vás máme zase doma" ,,Jo.. Já jsem docela taky ráda" řeknu, rozhlédnu se kolem sebe a pokývám hlavou. ,,Jsem doma" šeptnu si pro sebe. ,,Tak jdeme. Co takhle filmy u nás?" navrhne Rye, podívám se na něj a přikývnu. ,,Jo potřebuju se prospat, jsem dost unavená z cesty" ,,To mi povídej. Tess má tvrdé rameno" zasměje se Luna, pošťouchnu ji se smíchem a přikývnu. ,,To je pravda, občas" ,,Jak se těšíte do LA a na vaše tourné s 5SOS?" zeptá se Rye. ,,Docela ano. Bude to zábava, kluci jsou fajn a bude to velký" ,,I po tom, co ti Luke udělal?" nadzvedne obočí Mikey, souhlasně se na něj podívám a Zar se usměje. ,,Tess nedokáže někoho nenávidět dlouho, zvlášť někoho kdo se jí zdá fajn" ,,To ovšem nemluvíme o Stef" dodá Luna, Zar přikývne a já se podívám před sebe. Je tam osoba, kterou moc dobře znám. Charlie Hook. Naše bývalá kamarádka, jenže já ji chci mít v životě a chci být nadále její kamarádkou. Je to už dlouho, co jsem ji viděla. ,,Není to Charlie?" ,,Jo. Počkejte tady" řeknu jim, odejdu k ní a poklepu na rameno. ,,Charlie?" ,,Tess?" pozná mě hned, usměji se a obejmeme se. ,,Chyběla jsi mi" ,,Ty mě taky. Jak jde život?" zeptám se jí s velkým úsměvem. ,,Velmi dobře. Vystudovala jsem a teď jsem doktorka práv. A jak to jde vám? Sleduju vaši kapelu a jde vám to velmi dobře" ,,Jo. Jsme rozhodně výš než na začátku, bude to opravdu fajn. Teď jsme začali hrát jako kapela a snad to bude mít úspěch" ,,Já vám fandím pořád. A chci se omluvit za to, co jsem udělala. Bylo to srabácký a je mi z toho na nic" omlouvá se, usměji se a zavrtím hlavou. ,,To nic, kašli na to. Je to dlouho a mě ohromně chybíš.. nechceš se někdy stavit?" ,,Jasně. Tady máš moje číslo, můžeš volat kdykoliv" usměje se a podá mi její vizitku. ,,Díky, takže zase někdy. Budu ráda, až budu moct slyšet další věci" ,,To já taky" usměje se a obejmeme se na rozloučení. ,,Zdá se, že si přilepšila" ,,Je doktorka práv, takže je o hodně levlů výš než my" zasměji se a ostatní taky. ,,Můžeme domů, těším se na holky, myslíte že potkáme i Harveyho?" ,,Asi bude doma. Včera měl studio, takže dneska bude doma" zamyslí se Rye, usměji se a nasedneme do auta. ,,Nejdřív domů a potom ke klukům?" ,,Jo. Ty jdeš dneska někam?" ,,Mám večeři s Romanem, takže ano" ,,Vám se to dost rozvýjí. Už se nemůžu dočkat, až vy dva budete mít svatbu" řekne nadšeně Luna, zasměji se a opřu si hlavu o Ryovo rameno. On se na mě usměje a dál sleduje cestu. Chybí mi Mike. Ohromně moc, ale vím že to dokážu. S mojí rodinou určitě. Cestou domů jsem na twitteru a odpovídám na komentáře od fanoušků. ,,Jinak holky. Zítra máme rozhovor pro MTV a po zítří s RadioOne" ,,Super, takže zítra máme rozhovor v televizi a pak rádio" řekne Luna nadšeně, usměji se a přikývnu. Bude to legrace. ,,A co holky, jak jste se měli?" zeptám se, Rye se na mě smutně podívá a Mikey taky. ,,Co se stalo?" ,,Lauren a Jack" ,,A Andy se Soph" ,,Rozešli se, šli na party a pohádali se tam. Rozešli se a teď jsou zase v háji" ,,Počkat, co?" zeptám se naprosto překvapeně, přímo šokovaně. ,,Je to dlouhý příběh, ale za všechno může ta party" ,,Tak nám to vysvětlete" vyzve je Luna. Mikey a Rye nám začnou vyprávět celou party. Byla to oslava u Bonnie, všichni se opily a někdo z lidí řekl Sophie a Andymu, že je ten druhý podvádí. Pohádali se a rozešli, zas tak velký problém v tom nevidím, ale Sophia je tvrdohlavá. I když s Andym.. nejsem si jistá jak to dopadne, ale budu se snažit aby oba dva byli šťastní. A Jack s Lauren, Jack se taky opil a začal se líbat s nějakou holkou, Lauren je viděla a byla zklamaná. Odešla z párty dřív. Rye Jacka zatrhl přesně včas než něco udělal víc. ,,Takže všichni jsou od sebe kromně Mary a Brooka?" ,,Jo. Ti dva od sebe dostat jen tak lehce nejde. Ale teď nevím, jak to udělat s Andym a Jackem. Oba jsou z toho pěkně nesví.. Oba byli jen opilí" ,,Jo vím. Všichni je dostaneme dohromady, v tom mi věřte" usměji se a mrknu na ně. Všichni kolem mě usmějí a vidím, že musíme vymyslet velmi dobrý plán. Přijedeme domů a kluci nám vezmou kufry. ,,To nemusíte" ,,Žádné protesty" usměje se Rye, protočín s úsměvem oči a přejdeme ke vchodu. ,,Užijte si zbytek dne. Přijedu pro vás ve dvanáct a pojedeme do studia" ,,Dobře. Díky Zar, užij si večer a pozdravuj Romana" rozloučíme se s ní a obejmeme ji. ,,Budu, ahoj" rozloučí se, vejdeme s klukama dovnitř a vidím Mary v kuchyni. ,,Ahoj Mary!" ,,Holky!" zvolá šťastně a obejme nás. ,,Wau.. Vypadáš dobře s těmi vlasy. Počkat není to úplně první tetování?" zeptám se, když se jí podívá na zápěstí. ,,Ano. Spolu s holkama jsme si ho udělali včera. Abychom ukázali, že Angels stojí při sobě" ,,A navždy budou" usměje se Luna a obejme ji znovu. ,,Kde jsou Soph a Lauren?" ,,Ve svých pokojích, ahoj kluci" ,,Ahoj Mar. Jak se máš?" zeptá se Mikey mile, já zatím vyjdu schody a zaklepu na Sophiiny dveře. ,,Pojďte dál!" slyším zevnitř dost zklamaně a sklesle. Vejdu dovnitř a vidím, že Soph sedí na posteli. Má červené oči, je nenalíčená a vypadá velmi smutně. Posadím se k ní a obejmu ji. ,,To bude dobrý. Jen to nenechávej v sobě" ,,Tess.. já..." ,,To nic. Jsem tu pro tebe" řeknu, hladím ji po zádech a nechám ji vyplakat na rameno. ,,Jsou tu kluci?" ,,Jen Rye a Mikey, co byli na letišti" ,,Aha.." řekne smutně, podívám se po místnosti a zahlédnu se po míči. ,,Nejdeme ven?" ,,Vždyť jste přijeli" ,,To neva. Pojď vyvětráš se a bude ti líp. Večer si dáme holčičí večer a bude to zábava" usměji se a podám jí mikinu. ,,Já nevím.." ,,Žádné výmluvy a jdeme" zastavím ji a vyjdu ven a odejdu za Lauren. Už je u ní Luna a Mary. ,,Za deset minut venku. Žádné výmluvy a stesky. Dnes to nude zábava" řeknu nadšeně a odejdu do svého pokoje. ,,Tess!" ,,Pojďte nahoru!" zavolám na Rye a Mikeyho. Přijdou za mnou a já si vytáhnu oblečení. ,,Potřebujem jít ven, vy můžete s námi" ,,Jasně, že jo" přikývne Rye a vezme míč. Vyjdou dolů a já se převléknu.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?