12/Poslední den

54 5 0
                                    

Poslední den.
Po pochodu se probouzím další ráno dost unavená. Vstávám z Ryeovi náruče a jdu se převléct do koupelny. U toho si zpívám Talk to ya od Harveyho. ,,Dobré ráno" pozdraví mě Jack, tře si oči a usmívá se. ,,Dobré, jsi brzy na nohou. Jak to?" ,,Něják mi to nejde už. Tohle je poslední den tady. Po obědě se odjíždí" ,,Jo. Bohužel, bylo to tu super" souhlasím sklesle, Jack mi připomněl že se už nebudu probouzet v Ryeově náruči a ani se tak moc s ním vídat. ,,Je to škoda" ,,To je, našli jsme si kamarády a taky vás. A já Rye, mám strach že o něj teď přijdu" ,,Určitě ne. Rye si tě nenechá jen tak odvát, je tvrdohlavý jako mezek" usměje se, přikývnu a vyjdu ven. Rye se už probudil, ležel v posteli a když jsem přišla usmál se. ,,Ahoj ospalče" ,,Ahoj princezno? Vyspala ses?" ,,Jako vždy skvěle" řeknu a lehnu si k němu, políbím ho a Rye mi to oplatí. Nakloní se nade mě a nepřestává mě líbat. ,,Tohle je poslední den, co budeme dělat pak?" ,,Budeme si volat, někdy když budeme mít volno, tak se sejdeme" ,,Nebo někdy můžeme spát u vás, nebo u nás" navrhne, souhlasím a políbím ho znovu. Zvednu se a jdu balit věci, Lau je s Jackem v koupelně a balí si tam svoje věci. ,,Máte v plánu někdy nějaký cover?" ,,No hned, co dneska přijedeme zveřejníme vlog, co natáčela Soph a pak musíme natočit cover, ale mohli bysme si dát nějakou challenge" usměju se na něj a Rye taky. ,,Dobře, uděláme sexy challenge, kdo bude mít víc shlédnutí a víc likeů vyhrává" ,,Beru, sdělíme to ostatním" ,,Svolám kluky" řekne a vyjdeme společně ven. ,,Ahoj můžeme se asi tak za deset minut sejít u nás?" ,,Jasně, budeme tam" přikývne Soph, odejdu za Char a vejdu dovnitř. Má pokoj s Mikeym a Gregem a pak ještě jednou holkou. ,,Ahoj můžem se asi za deset minut sejít u nás?" ,,Jasně" přikývne, rozloučím se s nimi a vrátím se do chatky. Lau s Jackem se líbají v chodbě do koupelny. Vyjdu zase ven a opřu se o stěnu. ,,Pročpak čekáš tady?" zeptá se Rye, usměju se a schovám telefon. ,,Lau a Jack mají svoji chvilku" ,,Aha, tak jim chvilku necháme" řekne, souhlasím a odejdeme spolu k molu. Posadíme se na okraj a rozhlédneme se po okolí. ,,Bude mi to tu chybět" ,,Je to místo, kdesme všichni našli svoji lásku a taky poznali že je na tomhle světě někdo kdo se za nás postaví" usměju se, Rye taky a já odložím telefon.  Vstanu a dělám, že ho chci obejmout, přitom ho schodím do vody. ,,Hej, za tohle zaplatíš" ,,Uhni trochu" zasměju se a skočím za ním, vyplavu nahoru a Rye se zasměje. ,,Jsi šílená holka" ,,Proto mě miluješ ne?" zeptám se ho a chytnu za krkem. ,,Ohromně moc" ,,Já tebe taky Boo" řeknu, políbí mě a já jeho. Směji se u toho, Rye si nemůže pomoc a směje se také. ,,Vodní bitva?" ,,Jestli si myslíš, že vyhraješ" ušklíbnu se, začneme po sobě cákat a pak spolu zase skončíme v náruči. ,,Budeš mi chybět" ,,Budeme si volat, zavolám ti hned co dojedeme domů" ,,A já ti pošlu zprávu" řekne, vylezeme ven a já si vezmu telefon. Odejdeme spolu do chatky a už všichni sedí. ,,Sorry" omluví se Rye, pozdravím je všechny a odejdu do koupelny. Převléknu se a odejdu k nim, Rye si zrovna převlékal tričko. Miluju, když tohle dělá, miluju ho pozorovat. Char se na něj podívá s ostatními dost překvapeně. Šťouchnu do nich a společně se zasmějeme. ,,Takže proč jsme tu?" ,,Chtěli jsme se vsadit. Naše kapela proti té vaší" vysvětlí Rye, podívá se na mě a já přikývnu. ,,Proč ne? Jako sázku" ,,Je to spíš challenge, sexy challenge. Natočíme cover a musíme být, co nejvíce sexy" ,,Vypustíme ho ve stejnou chvíli a kdo bude mít víc likeů tak vyhraje a může si něco přát" vysvětlím, Rye si odfrkne a já vstanu. ,,To já jsem už od přírody" ,,Promiň lásko, ale já jsem víc" mrknu na něj, Rye si nadzvedne tričko a ukáže na svoje svaly. ,,Co říkáš teď?" ,,Hele to si nechte do coveru" vezme mě za ramena Lau, posadíme se zpátky a povídáme si o našem společném turné. ,,Takže by to bylo dva týdny" ,,Jo, Španělsko je super. Jsou tam fakt skvělý fanoušci" přikývne Stef, podívám se z okna a zase začalo pršet. ,,Vždyť bylo hezky" ,,Zvykej si" zasměje se Rye, šťouchnu do něj a všichni odejdou k sobě. Sbalíme si zbytek věcí a uklidíme pokoje a koupelnu. ,,Hotovo a za pět minut je oběd" ,,Dáme nějakou hru?" zeptá se Lau. ,,To není špatný nápad" souhlasí Jack, posadíme se do prostřed místnosti a Lau vytáhne flašku. ,,Jako každý turné" ,,Hrajeme to před každým koncertem" vysvětlím jim, oba se usmějou a začneme hrát. ,,Úkol" zvolí si Rye, Lau se zamyslí a vymyslí pro něj úkol se ne zrovna andělským způsobem úsměvu. ,,Polib Tessu, asi tak dvacet sekund" ,,Bez problému. To děláme každou chvíli" ,,Od kdy?" ušklíbnu se, zasměje se a políbí mě. Má jednu ruku na mé tváři, já je mám obě na jeho ramenech. ,,Tak jo konec" zastaví nás Lau, nepřestáváme a užíváme si to. ,,Lidi je oběd" otevře dveře Soph, nakloní se dovnitř a začne se smát. ,,Ryei, co to děláš?" zeptá se ho Andy se smíchem. ,,Jen jsem pořádně zamilovaný člověče, nech nás" řekne a políbí mě znovu. Se smíchem mu to opětuju a pak se odtáhnu. ,,Pojď, mám už hlad" ,,Tak jo" souhlasí a odejdeme všichni na oběd.
Je čas odjezdu, poslední oběd společně jsme si ohromně užili a myslím na další. Nakládáme kufry do autobusu a otočím se na Rye. ,,Uvidíme se jindy princezno" ,,Jo, ahoj zase někdy" usměji se na něj a obejmu ho. ,,Ještě jednu věc" řekne a vytáhne menší krabičku. Otevřu si ji a je tam jedna část srdce. ,,Druhou mám u sebe" ,,Děkuju Ryei, miluju tě" řeknu, políbím ho a odejdu s Lau do autobusu, naposledy Ryeovi zamávám a pak si nasadím sluchátka. ,,Bude mi ti tu chybět" ,,To mě taky" souhlasím s ní, zapnu si hudbu a podívám se ven. Náhle mi přijde snap. Je od Rye, poslal mi svojí fotku s Jackem a u toho popisek ,moc nám chybíte'. Ukážu to Lau a ta se musí usmát. ,,Tohle mi dal" řekne, ukáže mi prstýnek a na něm bylo ,with you'. ,,Druhou polovinu má Jack, má psí známku. Na ní má napsáno ,I carry your love'" ,,Super. Jsem ráda, že spolu jste" ,,To já taky Tess" usměje se, oplatím jí úsměv a podívám se ven.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat