61/Konec vztahu🚹🚺

17 1 0
                                    

Rye
Tess se na večer nevrátila a asi vím, proč. Už dlouho vím, že ji Mikey miluje a vím, že náš vztah taky jde ke dnu. Myslím, že bude správné ji jít dál. Chyba co jsem udělal se na nás podepsala hodně. Teď je to vztah skoro na nic. Vím, že se cítí jinak a už k sobě necítíme to, co na začátku. Bude lepší jít dál, ale chci s ní zůstat jako kamarád. Budu její ochraňovatel a budu jí pomáhat, když u ní Mikey nebude. Docela jim to spolu sluší, když o tom tak přemýšlím. Budou dobrý pár. ,,Andy.. Můžu si s tebou promluvit?" zeptám se ho, je před snídaní a chci se ho zeptat. ,,Co se děje?" ,,Víš, že už dlouho můj vztah jde do háje, že?" ,,Jo. Takže nakonec bude rozchod?" zeptá se mě smutně, přikývnu a povzdechnu si. ,,To je mi líto brácho. Ale víš, že kdyby něco. Jsem tu já s ostatními. Jsme rodina" ,,Já vím, i já sám jsem si říkal že ji bude radši lepší ji nechat jít a vidět ji šťastnou s někým jiným. Je to moje vina to, co jsem jí udělal a myslím, že tehdy to skončilo" ,,Nech to plavat, vím že to tehdy dost ovlivnilo váš vztah a věděl jsem to už tehdy, ale řekl jsem si že bude lepší tomu dát šanci. Věř mi, teď budete šťastní oba dva" ,,Myslíš?" zeptám se ho a zvednu hlavu, Andy přikývne a sejdeme spolu do jídelny.
,,Ryei můžeme si promluvit?" zeptá se mě hned, co přijdeme dolů. ,,Taky si potřebuju s tebou promluvit" souhlasím a odejdeme ven na pláž. ,,Chci si promluvit o našem vztahu" ,,Chci se rozejít" začne, skloním hlavu a přikývnu. ,,Jo to bude nejlepší, dál už to nejde a vím, že s Mikeym budeš šťastnější. Protože ta chyba co se stala všechno změnila. Už k sobě necítíme to, co před tím. Je to ve slepé ulici i kdybychom za to bojovali, což ani jeden nechceme. Souhlasím s tebou" ,,Takže to chápeš?" ,,Jo. Taky jsem o tom přemýšlel" souhlasím smutně, Tess to taky není příjemné. Vidím jak se dívá spíš na boty než na mě. ,,Tess.. Bude mi to chybět, ale vidím že to dál nevede. Stejně jako ty to tak vidíš" ,,Vidím to tak, že to co se stalo už nejde vrátit zpět" přidá se ke mě. ,,Rozhodnu to. Zůstanem kámoši?" ,,Jo. To moc ráda" přikývne a obejme mě.

Tess
Bylo to lepší, než jsem očekávala. Rye je občas náladový ale jsem ráda, že to dopadlo takhle. Jsem moc ráda, že to tak je. Myslím, že to takhle pro nás bude lepší. Ještě se procházíme po pláži a povídáme si o našich citech a plánech. ,,Moc se mi líbí vaše hudba. Je to procítěný a i podle fanoušků je to dost chytlaví" ,,Měla bych dělat na nových písničkách, ještě musíme dokončit naše druhé album" řeknu a jdeme po schodech nahoru do pokojů si sbalit.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat