11/Dlouhá procházka

50 9 0
                                    

Je předposlední večer, je asi šest večer a vyrážíme na něco jako večerní pochod. ,,Co si mám vzít?" ,,Minutku" řeknu a Lau se usměje. Hodím po ní tepláky, top a mikinu.
,,Tohle" řeknu, vezmu si svoje legíny, džínové kraťasy a tričko.
,,Já tu mikinu mám vlastně mokrou" vzpomenu si, odpoledne mě jistý inteligentní člověk hodil do jezera. (#Rye)
,,Vezmi si mojí" řekne Rye a podá mi jeho vínovou mikinu. ,,Děkuju" poděkuju mu a políbím na tvář, chytne mě kolem pasu a políbí mě na rty. ,,To nebylo fér" ,,Ale ano" usměje se, zasměji se a vezmu si batoh. Vyjdu společně s Lau ven a zařadíme se vedle holek. ,,Ahoj" ,,Ahoj, jak se vám spalo?" ,,Na Reyovi. Skvěle" usměji se, ohlédnu a za mnou stojí. ,,Vypadáš roztomile, když spíš" řekne, pozvednu obočí a Rye se zasměje. ,,Abych tě příště nepřetáhla polštářem po hlavě pane Beaumonte" ,,Dobře.. dobře" zasměje se a chytí mě kolem pasu, políbí mě na tvář a vydáme se na cestu. Každá trávíme cestu s tím svým. Rye mi pomáhá přes překážky a drží pevně moji ruku. ,,Ryei... jsem unavená" ,,Tak pojď, mám síly na rozdávání" usměje se, jsme skoro poslední a za námi jdou už jen učitelé. Naskočím mu na záda a chytnu kolem krku. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač.. miluju tě Tess" ,,Já tebe taky Ryei" řeknu a políbím ho zezadu na krk. Ujdeme dost daleko, slezu z něj protože se mi zdá unavený a zastavíme se. ,,Tady máš" podám mu láhev, napije se a chvilku vydýchává. ,,Nemusel si mě brát, když si už nemohl" ,,To je v pohodě" usměje se se, přejdu k němu a upravím mu vlasy. Políbím ho na rty a Ryei mi to vrátí. Naše skupina už byla docela daleko. ,,Poběžíme?" ,,Jo" přikývnu, chytnu jeho ruku a vyběhneme za nimi.

Trochu víc kratší kapitola😹

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat