24/Nová členka

47 4 0
                                    

Po tomhle zábavném dni jsme se sešli na zápase proti Freiburgu a vyhráli ho. No a když Vánoce skončili, všichni jsme se vraceli domů. Spolu se mnou i Marr. Holky byli opravdu šťastné a nadšené, žesme zase kompletní. ,,Těšíš se?" ,,Ohromně" usměje se, přistáváme v Londýně a díváme se ven. Rye letěl už včera, protože musel ještě za rodinou. ,,Jsem tak ráda, moc se těším až poznáš holky. A taky kluky, jsou naprosto skvělý" ,,Poznám i Harveyho?" ,,No jasně, dneska by tam měl i být" usměju se, letadlo přistane a my vyjdeme ven. ,,Ahoj Blaire" ,,Ahoj Tess a ty musíš být Marry, že?" zeptá se jí, přikývne a Blair nás obě obejme. ,,Ano. A vyste Blair, jako Blair od RoadTripu" ,,Jsem jejich manažer. Rád tě poznávám a vítám do naší fantastické kapely" ,,Děkuju, splnil se mi sen" řekne nadšeně Mar, vezme nám kufry a uklidí je. Posadíme se do auta a Blair se posadí k volantu. ,,Můžeme?" ,,Jedeme" přikývnu, jsem ráda až všechny uvidím. Blair pustí naše písničky a tak si zpíváme. ,,What happends after the show..." zakončíme a zaparkujeme před domem a vystupujeme. Prší a sněží zároveň a v parku jsou fanynky a zpívají naše písničky. ,,Bože fakt máme tak věrný fanynky?" zeptám se, kývnu na Mar a Blaira. ,,Odnesu vám to a pak řeknu holkám, žeste tu" ,,Díky" poděkuju mu a vydáme se k nim. Mám na sobě jen bundu, nemám ani deštník.

 ,,Ahoj dámy" pozdravím je, začnou křičet a vrhat kolem krku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ahoj dámy" pozdravím je, začnou křičet a vrhat kolem krku. Teď si konečně uvědomím, že pro mě fanoušci znamenají opravdu  hodně, že jsou tu pro nás a že jsou takhle věrní. ,,Jak se jmenujete a jak dlouhu to jste panebože?" zeptám se nadšeně. ,,Už od deseti hodin" ,,Judith, Layla, Valeria a Vicky" ,,Ráda vás poznávám. Jinak jste úplně první komu můžu představit oficiální pátou členku naší kapely Angels Marry Smith. Teď všichni, MARRY, MARRY, MARRY!!" začneme, Marry se rozzáří a obejme nás. ,,Skupinové objetí" řeknu, pak se podíváme za nás a běží k nám holky. Začneme všechny ječet a obejmeme se. ,,Jsme všichni!Jsme všichni!" zpíváme si a poskakujeme. ,,Jak lidi vidíte, máme tu čtyři velmi ale opravdu velmi věrné fannynky, které i v tom to počasí přišli a čekali na nás. I proto jako první poznali naši poslední členku Marry Smith!" zvolá Sophie, převezmu si kameru a zavěřím ji na Marry. ,,Tak Mar, co si o tom myslíš a co bys vzkázala našim freaks?" zeptám se. ,,No tak jsem ohromně šťastná a asi to, že do této kapely dám všechno a už teď vás všechny miluju" vzkáže a pošle pusu do kamery. ,,Tak tohle je Marry Smith, bože jsem tam ráda že přijedu domů a vidím tady tak skvělé fanoušky. Děkuju žeste mi zlepšili den. Milujeme vás" řeknu a obejmu je ještě jednou. ,,Chtělo by to ještě kluky z RoadTripu. Kdo tu je?" zeptám se, Lau se podívá do telefonu a usměje se. ,,Jack, Brook a Andy" ,,Mikey a Rye ještě nepřijeli?" ,,Ne" zavrtí hlavou Stef, Soph odejde a my si sedneme a povídáme si s našemi fanynkami. ,,No a pak když jsme šli na hotel jsme si povídali, mě něco nesedělo už od začátku a pak jsem viděla, že dveře mého a Laureřina jsou pootevřené. No tak jsem tam vešla jako první. Lau rozsvítila a na nás vyskočili Rye a Jack" ,,Málem jsme dostali infarkt, pak jsme se rozhlédli a pokoj byl vyzdobený fáborkamy a byli tu všichni. Tess měla zrovna v ten den narozeniny a tak ji příjemně překvapená" dovypráví Laura. ,,Jo to byla. Bylo to hodně krásné překvapení a byla jsem jim hodně vděčná. Pak jsme si udělali menší party a skončili jsme u mého oblíbeného filmu" ,,Wau. To je krásné" žasne jedna z fanynek, usměji se a přikývnu. ,,Jo to bylo báječné. A co vy holky? Zažili jste něco takového?" ,,Zatím ne, ale někdy bych chtěla, jste skvělý přátelé mezi sebou" usměje se další.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat