Je po koncertu, odjíždíme na hotel a všichni zcela unavení. ,,Tak jak jste si užili dnešek?" zeptá se Sophie, mám hlavu opřenou o Ryovo rameno a pomalu usínám. Dneska jsem do toho dala všechno a i když mám koleno po operaci si myslím, že jsem to zvládla jako každý jiný koncert. Rye mi hladí záda a dívá se z okna. Je taky unavený, ale vidím že pořád nabitý. Pomalu usnu, oči se mi zavřeli sami.
Další ráno, probudím se pomalu a usměji se. Jsem vedle Rye, objímá mě kolem pasu a je tak ohromně roztomilí. Nechci ho vzbudit a tak pomalu vstanu. S námi v pokoji je i Harvey. Ten se už tak na polovinu vzhůru. ,,Dobré ráno" ,,Dobré" pozdraví mě šeptem, usměji se a odejdu do koupelny. Vysprchuju se a převléknu.Odejdu se posadit k Harveymu. ,,Asi jsem včera usnula, že jo?" ,,Jo v autobuse. Vypadala jsi ohromně unaveně" řekne a posadí se. ,,Jo to jsem každý koncert. Ale dnešek mě zase nabil. Těším se na New Castle" ,,To já taky. Jdu se převlíknout" řekne a odejde, posadím se k Ryovi a usměji se. Je jako andílek, tak bezstarostný a klidný. Pomalu se sehnu nad jeho rty a políbím ho. Probudí se, usměje se a chytí mě na tváři. ,,Dobré ráno lásko" ,,Dobré ráno Beemonte" pozdravím ho a Rye mě znovu políbí. ,,Už jsi převléklá?" ,,Před dvaceti minutama jsem se probudila. Nechtěla jsem tě budit. Půjdeme na snídani?" ,,Jasně. Jen mi dej pár minut" přikývne, zvednu se a sbalím si věci. ,,Jdu zatím si dát všechno do busu" ,,Pak se potkáme dole" řekne, souhlasím a odejdu ven. Vyjdu zrovna ve chvíli, kdy vyjde ven Mary. ,,Dobré ráno Mar" ,,Dobré Tess, jak se ti spalo?" zeptá se, usměji se a pokrčím rameny. ,,No tak usnula jsem už v autobuse a jo spala jsem až do teď. S kým jsi na pokoji?" ,,S Brooklynem a Loren. Včera to bylo super, povídali jsme si až do skoro tří hodin. Užili jsme si to, i když jsem teď dost unavená" ušklíbne se, zívne a usmívá se. ,,Takže co ty a Brook?" ,,Jak to myslíš?" ,,Moc dobře víš, jak to myslím" zasměji se a vstoupíme do výtahu ve kterém jsou už i Andy a Soph. ,,Dobré ráno všem" ,,Dobré" usměje se Soph, obejme nás a my ji. A potom i Andyho. ,,Jak se vám spalo?" ,,Skvěle, jako každou noc spolu. A jak se vám spalo? Hlavně tobě Tess, tys už odpadla v autobuse" ušklíbne se Soph, usměji se a přikývnu. ,,Docela dobře. Jsem připravena na další destinaci a chci ze sebe vydat všechno" ,,Jako včera" usměje se Mar. ,,Přesně. Ještě něco, Andy. Můžu si s tebou pak promluvit v soukromí?" ,,Jasně, kdykoliv" přikývne a nejdřív si odneseme všechno do autobusu. ,,Chci si s tebou promluvit o Brookovi a Ryovi" ,,O čem?" ,,Nevíš co Brook cítí k Mary a nevíš, co je Ryovi. Připadá mi poslední dobou zvláštní?" zeptám se ho. Andy se na mě podívá zvláštním pohledem. ,,Mary se Brookovi líbí. Chtěl by s ní být, ale má svoje způsoby. A co se týče Rye, no už dlouho si píše s kamarádkou z dětství. Každý den a vypadá nějak šťastně. Nechtěl jsem ti to říkat, ale teď ti to řeknu. Páč jsi jako moje sestra a mám tě rád" vysvětlí mi, trochu mě to zarazí a trochu rozesmutní. ,,Děkuju, že jsi mi to řekl Andy. Jak se jmenuje a jak dlouho si s ní píše?" ,,Asi přes měsíc. No a jmenuje se Rosalyn"řekne mi, přikývnu a usměju se. ,,Díky Andy" ,,Nemáš zač. Nedělej si s tím hlavu Tess, kašli na to" ,,Budu se snažit. Jdem na snídani" usměji se a odejdeme dovnitř. ,,Ahoj zlato, tak tady jsi" usměje se Rye a chce mě políbit. Uhnu mu a odejdu se skloněnou hlavou ke stolu.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?