66/Asda🙆😂

22 3 2
                                    

,,Jdeme natáčet vlog?" zeptá se Lauren, Soph souhlasí a Mary taky. ,,Tess?" ,,Jo, jasně" přikývnu a vejdu dovnitř spolu s nimi. Soph s Lau začnou, vejdeme dovnitř a já s Mary zamíříme na druhou stranu od nich. ,,Co hledáme?" ,,Jsi v pořádku Tess?" zeptá se mě Mary, vidí že mě to trochu naštvalo. ,,Jo jsem v pohodě. Jen naši fanoušci nás chtějí vidět, třeba se nedostali na koncert a chtějí nás navštívit" vysvětlím jí to a rozhlížím se po něčem, co mi zvedne náladu. Lucky Charms. ,,Tady to je. Moje láska" zasměji se a vezmu si krabici. ,,Lucky Charms, ty jsem ještě nikdy neměla. Je to dobrý?" ,,Mám na tom závislost, je to naprosto báječný" řeknu nadšeně, proto se Mary usměje a přikývne. ,,Tak vezmeme dvoje. Takže teď hledáme zeleninu a ovoce" ,,To mě přivedlo k tomu, že jdu dneska do posilky" zapřemýšlím, odejdu za Mary. Ta zatím hledá zeleninu. ,,Co chceme z ovoce?" ,,Asi základ. Poraď si" ,,To ti sem mám přinýst celej oddíl ovoce?" ušklíbnu se. ,,Snaž se" zasměje se a tak odejdu. V tu chvíli mi zavolá Mikey. Zvednu to a dám to na videohovor. ,,Ahoj Mikey" ,,Ahoj Tess. Jak se máš?" zeptá se trochu unaveně a musím se usmát. ,,Teď dobře, právě jsme zavítali nakupovat a hledám co mám vzít za ovoce. Můžeš mi poradit" ,,Vezmi od každého něco. Bude jim to stačit" ,,No snad ano" zasměji se, najdu sáčky a povzedchnu si. ,,Já nevím, co mám vzít" řeknu a rozhlédnu se kolem sebe. ,,Vezmi Lucky Charms!" slyším Rye za Mikeym. ,,Už mám dvě balení. Co dál?" ,,Zmrzlinu" ,,A taky sušenky" přidá se Mikey s úsměvem. ,,To mám v plánu po tom, ale pořád jsme se nedostali k ovoci" zasměji se a oba na chvilku umlknou. ,,To nevím" zavrtí hlavou Rye a odejde do koupelny. Mikey se posadí a sykne bolestí. ,,Jsi v pohodě Mikey?" zeptám se a on přikývne. ,,Nedělej si starosti, dneska jsme jen dělali blbosti. Už je dost hodin, napíšu ti zas zítra. Ahoj" ,,Dobře, hezké sny a dávejte na sebe pozor" ,,Ty taky. Miluju tě" ,,Já tebe taky Mikey. Ahoj" rozloučíme a skončíme hovor. Schovám si telefon do kapsy a vezmu nějaké ovoce. Najdu Mary, která je teď u mrazáků. ,,Mám chuť dělat něco šíleného" řeknu, rozhlížím se po něčem co bych mohla udělat. ,,Fajn. Nad čím přemýšlíš?" zeptá se mě Mary, ještě pokrčím rameny a pak mě něco napadne. ,,Jdeme trochu dělat nepořádek" zasměji se ďábelským způsobem a odejdeme spolu do oddílu hraček. Tam už byli Soph spolu s Lauren. ,,Ale no tak" ,,Pojďte se přidat" navrhne Soph a podá mi Nerf pistoly. Začneme dělat, že po sobě střílíme a pronásledujeme se po obchodě. Lauren to celé natáčí. ,,Bacha, tenhle je taky vetřelec" ukážu na nějakého chlapa, Soph ho zastřelí a pokračujeme dál. ,,Támhle miminko, zachraň ho Tess" vyzve mě Soph, na horní polici je panenka. Zastavím se a nasadím na Soph pokerface. Mary s Lau se brečí smíchy. ,,Fajn. Jdeme dál" řekne Soph, jdeme do oddělení s marmeládami a nutellami. ,,Tahle je docela dobrá" řeknu, když propíchneme ochrané sklo. Miluju tohle řádění v Asdě. Všechno, co bylo odpoledne hned zapomenu. ,,Jo je to docela dobrý. Ale je mi nějaké vedro. Jdeme hrát na schovku?" navrhne Soph, přikývnu nadšeně a Lau ukáže palec nahoru. ,,Vezmi si to Soph. My jdeme dokoupit zbytek" ,,Ok. Tess běž se schovat" řekne, vyběhnu pryč a hledám dobrou schovku. Najdu ji v prázdném regále. ,,Tess! Kdepak jsi!" slyším volat Soph, musím se smát. ,,Dobré cereálie, taky to jde.. Nějaké montrum, taky dobré cereálie. Počkat" vrátí se ke mě Soph, zatvářím se komicky a vypláznu jazyk. ,,Myslím, že jsem našla poruchu v cereáliích. Měli by to tu upravit" řekne, vylezu ven a začnu chodit jako zombie. ,,Sophie.. Já tě dostanu" napodobím strašidelný hlas. ,,Ono to žije" řekne naooko zděšeně Soph, začneme se honit po obchoďáku. A jako to máme ve zvyku, ostraha nám řekla že máme odejít. ,,Právě jsme byly vyhozeny z Asdy, co na to říkáš Tess?" zeptá se mě Soph, natočí na mě kameru. ,,Vypadá to na velmi produktivní den. Dobrá práce" ,,Tobě taky" řekne, ukáže like a já se usměji. Zaplatíme a vyjdeme ven. ,,Začínám se zase nudit" ,,Pravda. Jdeme dneska do fitka?" navrhne, ukážu like a přikývnu. ,,Dobrý nápad. Mohli bysme jít, potřebuju něco schodit a vybít si tu přebytečnou energii" ,,Co říkáš na náš den v Asdě?" ,,Podle mě jsme si to užily. Zahrály jsme si na schovku, postřílely vetřelce, našly zombie a nezachránily mimino. Podle mě velmi povedený den" přikývnu velmi nadšeně. ,,Přesně tak. Tohle se stává jen u Angels a taky RoadTripu. Občas mě napadá, že jsme tu divnost chytili od nich" ,,To se ti zdá. Tu máme od narození" mávnu rukou a vezmu tašky. Vydáme se domů a povídáme si o té věci s fanoušky.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat