Je po meet&greet. Všichni byli naprosto skvělý. Dostali jsme opravdu moc dárků a to mi udělalo taky radost. Ale ne větší než se setkat s lidmi, kteří nás dostali tam kde teď jsme. Odjíždíme na hotel a povídáme si o dnešku. ,,Vypadal jsi s Caroline opravdu roztomile" ,,Ty jsi s ní vypadala taky roztomile. Až budeš máma tak budeš vypadat tak neodolatelně" ,,Až budu.. Jednou" zasměji se a Rye se usměje. Položím mu hlavu na rameno a chytím jeho ruku. Propleteme si prsty a zívnu si. Dnes byl skvělý den. Zítra nás čeká Liverpool a to bude taky show.
Dorazíme na hotel a zamluvíme si pokoje. ,,Takže si otevřeme všechny dárky společně u nás na pokoji. Kluci budete taky?" zeptá se Soph, Andtmy ji chytne okolo pasu a usměje se. ,,Jasně, proč ne. Bude to větší zábava" usměje se, vydám se na pokoj. ,,Tess?" ,,Ano?" ,,Chtěl jsem ti jen říct, že tě mamka pozvala na rodinný oběd tak..." začne Rye, usměji se a otevřu dveře. ,,Myslíš, že je čas představit mě tvým rodičům.. Tak jo proč ne. Těším se" ,,Super. Napíšu mamce, že přijdeme" usměje se, odložíme si všechno a já si chvilku lehnout do postele. Jsem pořád unavený člověk. Náhle si na mě lehne i Rye. ,,Au.. Ryei" hlesnu,začneme se oba smát a tak mě Rye začne lechtat. ,,Ne.. Stačí prosím" směji se nahlas, Rye sedí na mě a lechtá mě dál. ,,Ryei prosím.." ,,A co za to?" zeptá se a přestane. ,,Co bys chtěl?" ,,Abys mě nikdy neopustila" ,,Kdo říká, že někdy opustím" usměju se a přitáhnu si ho k sobě. Políbí mě a já jeho. ,,Lidi.. Nezapomněli jste, že jsem tu i já" připomene se nám Harvey, podíváme se na něj a Rye po něm hodí polštář. ,,To nemůžu nachvilku mít svou holku jen pro sebe?" ,,Jen si ji nech. Jen jsem s váma na pokoji, takže až bude chtít dělat nepřístupnosti. Dejte mi vědět" ,,Neboj, až budeš spát" zasměje se Rye, pak se na mě podívá a já se zasměji taky. ,,Navíc. Musíme na rozbalování" ,,Pravda" vzpomene si, chytne mě za ruku a odejdeme na Sophiin pokoj. Vstoupíme dovnitř a všichni až na Brooka a Mary tu jsou. ,,Očekávání?" ,,Bude to jako vždy naprosto bombový" ,,Ohromně se těším. Tohle jsou pro mě jako druhé Vánoce. Jako vždy" poskočím si, na jedné noze ale ano. Konečně přijdou Mary a Brook, obě skupiny zapnou kamery a Rye mě obejme zezadu kolem krku. Chytnu obě jeho ruce a usměji se. ,,Jsme tu zpátky. Je po koncertě, který byl naprosto bombový. Jako vždy, jste neskuteční a mockrát vám děkujeme za všechno, milujeme vás a to moc" řekne Stef, vezmu si od ní kameru a usměji se. Rye mě nechce pustit a tak chodím po pokoji s ním. ,,Steph má pravdu. New Castle byl jsi neuvěřitelný a ohromně rádi se sem vracíme. A jako vždy máme od vás Vánoce. Já jsem dostala k Vánocům super šálu. Jmenuje se Rye Beaumont a dokonce i mluví. Řekni něco" vyzvu ho, Rye mě políbí ma krk a vydá nějaký dost zlváštní zvuk. ,,Prý už nemluví. No tak asi se to rozbilo. Nevadí protože teď jdeme na tyhle super skvělý dárky" řeknu a natočím kameru na postel plnou dárků. ,,Polovina je naše a ta druhá polovina je kluků z RoadTripu" ,,Jdeme na to" vyzve nás Lau, posadí se na postel a vezme první tašku. ,,Tess, Stef, Soph, já a tady je něco pro Mary" usměje se a rozdá nám dárky. Jsou hezky zabalené a tak jsou to opravdu něco jako druhé Vánoce.
,,Wau mám jich docela dost" žasnu když už jsou všechny dárky rozdané. Mám asi něco přes pět nebo šest dárků. ,,Tohle jste opravdu nemuseli. Jste naprosto báječní.. Děkuju a moc. Ohromně si všeho vážím a přečtu si určitě všechny dopisy a všechny budeme sledovat na insta, twitteru a všude možně. Díky lidi, jste neuvěřitelní" vyjde ze mě, když natáčí Mary. Posadím se a začnu si rozbalovat. První dárek mi připadá jako rámeček, když to rozbalím tak se musím usmát a vhrknou mi slzy do očí. Je to fotografie v rámečku. Jsme na ní Ryem. Bylo to, když jsem u nich spala. Sedíme s Ryem na jeho posteli. Mám nohy obtočené kolem jeho pasu a ruce kolem jeho krku. Rye má nohy kolem mého pasu a ruce na mích bocích. Zrovna jsme se políbili. Moc dobře si na ten večer vzpomínám. Byl to skvělý večer. ,,Copak Tess?" zeptá se mě Soph, ukážu jí tu fotografii a Soph se usměje. ,,To je naprosto roztomilí" ,,Tu jsem fotil já" usměje se Andy, Rye se na ni podívá a musí se usmát. ,,To je naprosto.. Wau.. Úžasný" vydá ze sebe.Rye🐝
Když jsem se na tu fotku podívál. Vzpomněl jsem si, co jsem ten večer Tess šeptal do ucha. Šeptal jsem, že je ta nejkrásnější ze všech. Že ji nikdy neopustím a že mě potkalo velké štěstí. Proto se tak usmívala, cítím se s ní ohromně moc šťastný. Vždy když jsem kolem ní tak se musím jen usmívat. Když je šťastná ona jsem i já, když je smutná jsem i já. Je to zvláštní, ale zdá se že mi zůstane v srdci navždy.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?