88/Odpoledne🌞🌊

10 1 0
                                    

Když mám vybaleno sejdu dolů, zrovna v tu chvíli někdo zazvonil. Seběhnu ke dveřím a otevřu je. Za nimi stojí Mike, není v pořádku. Jako by zadržoval slzy. Obejmu ho a on mě nazpátek. ,,Ať se stalo cokoliv bude to v pohodě" pošeptám mu do ucha, Mike mě objímá pevně a jde slyšet že vzlyká. O Mikeovi vím, že má přítelkyni a poslední dobou se dost hádají. Mike je teď dost dole, stejně jako já. ,,Pojď dovnitř, udělám ti nějaký čaj a promluvíme si" vyzvu ho, Mike jen přikývne a chytí mě za ruku. Odvedu ho do kuchyně, snažím se najít nějaký čaj. Nakonec najdu jen ledový čaj, pokrčím rameny a naliju ho. Posadím se k němu a podám mu jednu sklenici. ,,Tak povídej. Co se stalo?" zeptám se ho opatrně, počkám než se napije. Mám pro něj pochopení, já reaguju stejně když jde o vztah. ,,Já a Naomi jsme se pohádaly a rozešli. Pak se sbalila a odjela. Zavolal jsem Calovi, ale ten řekl že je s Lunou a tak jsem si myslel, že budeš u Ashe když Luke se chová jako blbec" ,,Jo.. Chápu. A o čem jste se pohádali?" zeptám se ho a chytnu za paži. ,,To ona je na té fotce.. Ona mě podvedla s Lukem" ,,Cože?" zeptám se ho překvapeně. Mike skloní hlavu, z jeho očí začnou padat slzy. Zvednu se a obejmu ho. ,,Zradili nás oba. Ale musíme jít dál, spolu to zvládneme. Nic si z toho nedělej" ,,Tess.." ozve se a stiskne mě víc. Vím, že Mike měl rád Naomi ohromně moc. Když Mike má přítelkyni, tak se o ni stará jako o královnu. Je ohromně roztomilí ve vztahu. ,,Co se jít projít? Napíšu Ashovi, že jsme se šli projít a ať pak za námi spolu s Calem a ostatními přijdou" ,,To bude nejlepší" souhlasí, zvednu se a usměji. ,,Fajn. Tak já se jdu převléknout a zachvíli přijdu" ,,Počkám tu" přikývne a usměji se na něj povzbudivě a odejdu do pokoje. Vytáhnu si plavky a kraťasy.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sejdu dolů a napíšu cestou Ashovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Sejdu dolů a napíšu cestou Ashovi. Nevšimnu si posledního schodu a zakopnu. ,,Mám tě" slyším Mikea zachvilku. Otevřu oči a vidím ho nad sebou. ,,Jsi v pořádku?" ,,Jo. Ale jen díky tobě, díky Mikey" poděkuju mu, Mike se usměje a postaví mě na nohy. Pak mě chytne za zápěstí a já syknu bolestí. ,,Co se děje?" ,,Prosím tam ne" poprosím ho, Mikey se na mě podívá vyděšeně a podívá se mi na předloktí a potom na mě. ,,Kvůli tomu, co udělal Luke?" zeptá se mě smutně, sklesle přikývnu a Mike mě obejme. ,,Potřebujeme jako kapela pauzu. Budeme o tom mluvit na schůzce, opravdu moc ji potřebujeme" ,,Miku.." ,,Je to pravda, Luke dělal co mohl aby tě mohl mít. Držet, objímat, líbat. Ale pak se k tobě zachoval jako k nějaký štětce. Dost mě to naštvalo.  Docela jsem mu to záviděl, protože tě mám taky rád. Vaší kapelu jsem už od založení sledoval, tys byla pro mě jako moje dvojče. Taky stejně praštěný člověk, jsi svéhlavá a to se mi na tobě líbí. Luke si toho na tobě nevažil, proto jsem na něj vyjel když jsem se to dozvěděl.. Prostě jsem měl vztek!" vyjádří mi to, co cítí. Docela mě to dojme, protože vím že Mikey těžko popisuje svoje pocity. ,,Nechápal jsem to, proč to udělal když má někoho tak skvělého. Kvůli tomu jsem se s Noem poslední dobou hádal. Myslel jsem na tebe, jak hraješ, jak se usmíváš..Všechno co na tobě obdivuju" řekne, podívám se mu do očí a chytím ho za tváře. Políbím ho na rty a Mike mi to oplatí. ,,Upřímně, poslední dobou jsem to v tobě uviděla taky. Jak jsme si psali, povídali si a všechno ostatní. To, co udělal Luke mě zlomilo ale ty jsi mě tímhle zase zlepšil náladu" ,,Dřív jsem se choval jako blb, ale teď vím co mám dělat. Jakým směrem jít" ,,Občas je to těžké, ale asi vím taky" usměji se a chytím ho za ruku. Vydáme se na pláž a povídáme si o tom, co podnikneme po zbytek týdne. ,,Dnes bychom mohli jít já, ty, Cal, Luna, Ash a Kat do kina. Na něco zajímavého" ,,To není špatný nápad. Počkat.. kdo je Kat?" zeptám se zmateně. Mike se pousměje a podívá se na mě. ,,Kat je Ashova nejlepší kamarádka, ale jsou si dost blízko. Ale neví jak na to, trochu mu s tím pomáhám a trochu se to daří" ,,Jsi báječný kamarád pro všechny Miku. Mají štěstí, že tě mají" ,,Já jsem rád, že mám tebe" řekne, usměji se na něj a přijdeme na místo kde je docela klid. ,,Tady by to šlo" ,,Jo, jdeme do moře?" zeptám se ho, Mike se na mě podívá nejistě a já na něj povzbudivě. ,,Budeš říkat, že jsem tlustý. Že nejsem jako nikdo předtím koho jsi měla" ,,Mikey, mě nezajímá to jak vypadáš, ale to co máš uvnitř. Navíc si o tobě myslím, že jsi ohromně roztomilej" pokouším se ho přesvědčit. ,,Pojď. Nejdřív tričko" řeknu a svléknu si ho, odhodím ho k našim věcem a Mike se konečně odhodlá, sundá si ho. Musím říct, že vypadá dobře. Skloní nejistě zrak a já mu zvednu hlavu. ,,Vypadáš mnohem líp než kdokoliv jiný" ,,Miluju tě" usměje se a políbí mě, zasměji se do polibku a naskočím na něj. ,,K moři námořníku a já tebe taky Mikey" ,,Rozkaz madam" přikývne a odnese mě tam. Držím se ho za krkem a sleduju, jak je šťastný. ,,Sluší ti tak mnohem víc Mikey" ,,Jak to myslíš?" ,,Když se usmíváš. Jsem ráda, když se směješ" řeknu mu a slezu z něj a postavím se do studého moře. ,,Společně?" ,,Ano" přikývnu a chytím jeho ruku, jdeme dál až ucítím vodu kolem u svého pasu. ,,Byla jsi už někdy u moře?" ,,Jasně. Kalifornie, potom ještě Španělsko. Je toho hodně, ale nikdo to nebylo tak fajn jako teď" svěřím se mu, zdá se že ho to potěšilo. Sehne se a cákne na mě, zasměji se a oplácím mu to. Potom se začneme honit po břehu a cákáme po sobě. ,,Mám tě" řekne a chytí mě kolem pasu. Tohle je snad poprvé od včera co se necítím jako troska. ,,Nemáš" zavrtím hlavou a vyvléknu se, cáknu na něj a běžím dál. ,,Tess neutíkej mi!" ,,Tak si pro mě pojď!" zavolám zpět, zastavím se obrátím se čelem k němu a Mike tam stojí s rukama v bok. ,,Tak dobře" přikývnu a rozeběhnu se k němu. Mikey rozepřáhne náruč a já mu do ní skočím, zatočíme se spolu a díváme se společně do očí. Usmíváme se oba a vím, že je to opravdové.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat