75/Chová se naprosto opačně😞

7 1 0
                                    

Andy🌵
Je poslední den v LA, těším se domů. Do našeho bytu a do své postele. Ale to hlavní je, že se těším na Soph. Moc mi chybí a nedokážu ji vidět jen skrz obrazovku. Chybí mi její objetí, její smích a hlas. Prostě všechno, co mám rád. Naposledy, co mi volala bylo když jsme spolu mluvili bylo po soccer six. Měl jsem ohromnou radost a taky se podíval na vlog. Byli opravdu skvělé, stálo to za to. Penalty byli týmově sladěné. Jsou správný tým, správná kapela a všechno jim přeju. ,,O čem přemýšlíš?" zeptá se Rye od telefonu. Otočím na něj hlavu a usměji se. ,,O tom, co budu dělat až se vrátíme domů" ,,Já jsem vlastně taky přemýšlel. Asi půjdeme s Mikeym do nemocnice a pak se půjdu projít. Navíc budeme mít studio, takže plán už mám" ,,To je pravda" souhlasím s ní a vezmu si kytaru.

Ashton😇
Příjíždíme před velkou budovu ve které budeme hrát. Luke pořád přemýšlí o tom, co se stalo. Je z toho pěkně v háji, protože se snažil Tess několikrát dovolat a napsat. Nic, neodpověděla. Je mi líto obou. Je mi líto Tess, protože zjistila to co bylo. Upřímně taky bych byl naštvaný. Ale je mi taky na druhou stranu Luka. Tess pro něj znamená hodně. Na všechno ostatních holkách mu nezáleželo tak jako na ní. Jako kapela to poznáme, víme jak to Luke má a taky víme že se změnil. O dost. Musím jí napsat, nebo aspoň napíšu Mary.

Ashton😇&Mary🍏

Ash😇: Ahoj Mar, jak se vede?

Mary🍏: Je docela zima, ale natáčíme super song. Takže tak napůl. Jak je Lukovi, slyšeli jsme to, co bylo v jeho minulosti 😐

Ash😇: Upřímně je mu na nic. Je naprosto ticho, nemluví s námi a myslím, že se dneska na stagy složí. Nebo v lepším případě jen rozbrečí 😐😩

Mary🍏: Tess je na tom podobně. Museli jsme její část přeskočit, protože se hned rozplakala. Je teď odtažitá a s nikým nechce mluvit, což je snad nejhorší reakce od doby jejího prvního vztahu😐😧

Ash😇: Co se stalo? Myslím v jejím prvním vztahu? 😦

Mary🍏: Její přítel ji zesměšňoval, bil ji a taky ji málem znásilnil. Po nějakém čase ji napadl znovu, chtěl znovu na ní, ale kapela ho ochránila. Převezli ho do vězení, tak ale tam zabil spoluvězně. Převezli ho psychiatrické léčebny, odtamtud ale utekl a znovu Tess napadl.. málem ji v ten večer zabil. Naštěstí to nedokázal.. Jsem ráda, že už má od něj pokoj😩

Ash😇: Wau.. To co se jí stalo je mi ohromně líto a chápu jí.. Nevím, co říct.. Je to dost těžký si projít něčím takovým 😐😟

Mary🍏: Přesně tak.. Zkusím s ní promluvit, myslím že by měl Luke udělat první krok. Jestli není jen další rychlovka.. 🙏

Ash😇: Věř mi, u ostatních byl veselý a byly mu jedno. Jenže teď se chová naprosto opačně. Tess mu chybí 😟

Mary🍏: Dobře, budu muset jít. Máme další shot🙏👋

Ash😇: Jasně, ahoj 👋

Rozloučím se s ní a vystoupím. Už jsme právě na místě. ,,Už na to nemysli. Jen to vypusť na zkoušce" poplácá ho po zádech Mike, on jen přikývne a jde dovnitř. U jiné dívky se choval jinak. Bylo mu to prostě jedno, jenže vím že teď poznal co je láska.
Jsme na zkoušce, sednu si ke svému oblíbenému nástoji a usměji se. Tohle mi dělá vždy radost. V ruce držím paličky a počkám než se kluci připraví a postaví na svá místa. ,,Můžem?" ,,Jop" přikývne Cal. Ten mi taky poslední dobou přijde zamyšlený, podle toho o čem jsme mluvili včera večer tak je zamilovaný do Luny. A ohromně moc. Vím, že Mike je už zadaný a já pořád čekám na tu pravou. Někdy je lepší počkat. Než mít pak zlomené srdce. Je to tak lepší. Začneme hrát první song, vedu je ale jedna z kytar je mimo rytmus. ,,Luku soustřeď se" šťouchne do něj Mike. Hrajeme dál, ale pak zastavím protože se Luke nesoustředí. ,,Sakra, Luku klid" ,,Snaž se to vypustit z hlavy" připomene mu Cal, přikývne a zhluboka se nadechne. Pak to všechno vypustí a kývne na nás. Zbytek zkoušky probíhá už líp. Luke se snaží a soustředí se. ,,Super, byl jsi super" ,,To nemyslím.." šeptne a odejde na toaletu. Jen se za ním podíváme, dost nás to trápí. Vidět Luka smutného není nikdy dobré, zvlášť když je to náš hlavní zpěvák. ,,Kdo za ním půjde?" ,,Já tam půjdu" nabídnu se a odejdu za Lukem. Kluci se vydají ven, ještě máme nějaký čas. Přijdu na záchody, slyším Luka z jedné kabinky. Vím, že je to poslední kabinka. Zaklepu a pootevřu ji. Luke má červené oči, na tvářích slzy. ,,Ona mi nikdy neodpustí" ,,Jak to můžeš vědět? Vzdyť jsi ještě nebyl v té show a neřekl, co pro tebe znamená" řeknu a kleknu si k němu. ,,Musím ti něco říct. Jde o Tess, o její minulost" řeknu vážně, musím mu to říct protože chci aby to věděl. Aby to pochopil. ,,Tohle mi má pomoct? Cítím se ještě jako větší debil" ,,Chci abys věděl, co prožila. Měl bys udělat velké gesto" ,,Zítřejší show a dnešní" ,,Přesně tak. Teď se zvedneme a jdeme to vymyslet." pomůžu mu na nohy a Luke mě obejme. ,,Díky za podporu" ,,Nemáš zač" usměji se svým úsměvem a odejdeme do šatny.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat