,,Vypadá to, že ve dvojce je Wicky, Greg a Danile, Mart a Kaila" ,,Od nás tam jsou Harvy, Jake, Fred, Paul a taky Ivy" řekne Andy, přikývnu a dám ruku do středu. ,,Tak jdeme na to týme... tři.. dva... jedna.. jak se vlastně budeme jmenovat?" napadne mě, všichni se zamyslí a dělají zvláštní obličej. ,,MTCF" napadne Rye, podíváme se na něj s tázavým pohledem. ,,More Than Crazy Friends" vysvětlí s úsměvem, zasměji se a znovu dám ruku do předu. ,,Tak dobře... tři.. dva ... jedna... MTCF!" zakřičíme spolu, musím se chytit za uši protože mi do nich křičel zrovna Rye a to naplno. ,,V pohodě? ..promiň, někdy to přeženu" omluví se mi a obejme mě. ,,Je to v poho.. jen už mi neřvi do ucha" mrknu na něj, přikývne a chytne mě kolem ramen. ,,Tým 1 a tým 2. Nástup k fotbalu" zavolá nás učitelka, vydáme se tam a já se připojím ke Gregovi. ,,Ahoj. Těšíš se na porážku?" ,,Rád tě porazím" ušklíbne se, poskočím si nabitě a vejdu na hřiště. ,,Pravidla všichni znáte.. slečno Blacková, kdyby něco houkněte" ,,Jasně.. houk" vyzkouším to, Lau se pozasměje a Char taky. ,,Bude se hrát po deseti minutách. Hraje se na góly, jestli bude nerozhodně budou se střílet penalty, rozumíme?" ,,Jo!" odpovíme sborově. ,,Skvěle, týme vyberte si kapitána" řekne a hodí po nás kapitánské pásky. ,,Ber" řekne Rye, přikývnu a nasadím si ji. ,,Kapitáni pojďte si o míč" vyzve nás, odejdu tam já a Harv. ,,Ahoj" ,,Ahoj.. Tess, že?" ,,Jop, ty jsi Harvy" usměju se na něj, přikývne a usměje se na mě. ,,Panna nebo orel?" ,,Orel" vyberu si jako první, usměji se a Harvy taky. Učitelka rozhodí minci a dopadne orel, popřeju Harvymu hodně štěstí ale ještě se k němu nakloním. ,,Chceš sázku?" ,,Jep. Když vyhrajeme tak se mnou půjdeš na rande" ,,Fajn, když vyhraju já tak se nalíčíš a budeš po táboře zpívat Barbie Girl" navrhnu svoji sázku. ,,Jsi šílená, ale mám tě rád. Platí" ,,Těším se na svou výhru" zasměju se, odejdu k míči a rozehraju ho. Ze začátku všechno jde dobře, vyhráváme se třemi góly. Jeden já, jeden Mikey a jeden Rye. Je skoro konec, začne mě bolet koleno a proto začnu kulhat. ,,Tess jsi v pohodě?" zeptá se mě Harvy, chytím se za koleno a on mi pomůže se jít posadit. ,,Lepší?" ,,Jo díky Harvey" ,,Nemáš za co" usměje se, učitelka na chvilku přeruší zápas a jde ke mě. ,,V pořádku?" ,,Jo, budu v pohodě" přikývnu, Harvey se ke mě posadí a hra začne znovu. ,,Hraješ opravdu dobře" pochválí mě, podívám se na něj a usměju se. ,,Díky, ale hrála jsem za Arsenal. Juniorka, vedlo se mi dobře až do zranění" ,,Koleno, co?" ,,Jo. Málem jsem skončila na vozíku, ale musela jsem to zvládnout" vysvětlím mu, Harvey mě chytne kolem ramen a já si k němu přisednu blíž. ,,Půjdu" ,,Co?" ,,Na to rande" připomenu, Harv se usměje a obejme mě kolem ramen. ,,Jsem strašně rád" usměje se šťastně.
Nová kapitolka je tu.. Doufám, že se bude líbit a zase děkuji za přečtení.. ❤😻
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?