85/Nick! 😧😐

10 1 0
                                    

Harvey🐯
Společně s Ryem jsme sledovali koncert 5SOS. Docela to šlo, i Tess s Lunou se tam objevili. Obě vypadali velmi šťastné, pak se stalo něco co nikdo z nás nečekal. ,,Musíme za nimi!" ,,Andy mi psal, že nás vezme tvoje mamka autem. Bude nás víc" ,,Jasně. Tak jdeme" vyzvu ho a vyjdeme za mamkou. ,,Tak pojďte pánové" řekne nám a nasedneme. Nevím, co se to stalo ale mám o Tess strach. Nikdy před tím se to nestalo a tak to teď nechápu.

Tess😻
,,Našli jste něco?" ,,Ano.. Co to sakra je?" zeptá se doktor, když mi to vyndá z ucha. Položí to na stůl, slezu z lehátka a podívám se na to. ,,Vypadá to na kapsly" ,,Asi přenosná kapsle, ale proč ji tam máte?" ,,To opravdu nevím" zavrtím hlavou, vezmu ji a otevřu. Je v ní vzkaz.
,,Dostal jsem tě"
Přečtu to nahlas, poznám rukopis a náhle za sebou ucítím něco. ,,Bacha!" upozorní mě doktor, nestihnu to a něco mě zasáhne do ramene. To už se poroučím na zem, ucítím svoji krev, kňučím bolestí a snažím se schovat. ,,Kdo to sakra je?" ,,Tohle? To bude asi můj šílenec ex" vysvětlím a schováme se pod stůl. ,,Musím vám říct, že si opravdu umíte vybírat partnery" ,,Taky si to občas říkám" pokrčím ramenem a snažím se vymyslet plán mezi tím, co po nás Nick střílí. ,,Jak dlouho myslíte, že mu to vydrží?" ,,Do konce jeho života. Což bude doufám brzy" řeknu a vylezu ven, proklouznu ven a snažím se najít místo odkud střílí. Všichni jsou vyděšení, krev z mého ramene se řine pomalu a tak mám čas. Vylezu na střechu a najdu ho tam. ,,NICKU!" zavolám na něj vážně, zase se zasměje a otočí na mě s jeho bláznivým pohledem. ,,Tady jsem, přestaň střílet po ostatních!" ,,A proč orincezno?" zeptá se mě a ještě párkrát vystřelí. ,,Říkám stop!" zakřičím přísně, je to snad úplně nejvíc vážně za celý můj život. ,,Jen se bavím, nech mě jich pár postřílet!" ,,Zapomeň!" řeknu a vrhnu se na něj, přetlačujeme se až nakonec skopnu zbraň pryč. Spadne dolů z budovy a naštěstí dojdou náboje. ,,Za tohle zaplatíš!" zakřičí a vytáhne proti mě pistoly, stojím v pozoru. Nemám strach, už jsem viděla dostkrát zbraň a taky proti mě mířila. ,,Co to děláš Nicku?" ,,Co myslíš?" ,,Změnil si se. Vzpomeň si jak si se choval dřív. Jak jsi mi každý den nosil růže, zasypával komplmenty a podívej se na sebe teď.. Na to, co se z tebe stalo" řeknu, Nick se zamyslí a pak se na mě podívá. Už je to jiný pohled. Ne ten šílený pohled, ale jako by o něco moudřejší. ,,Nevím o čem to mluvíš.. Starý Nick je mrtvý, teď je tu už jen nový Nick" ,,Jsi to pořád ty. Musíš si to jen sám sobě připomenou!" ,,Nechci!" zakřičí nazpět, trochu mě to vyděsí a proto dám ruce nahoru. ,,V klidu Nicku.. Můžeme to vyřešit v klidu. Jen dej tu zbraň dolů" ,,Ty nevíš jaké to je, když ti vymývají mozek. Ty nevíš jaké to je mít na sobě kazajku celý den, slyšet o sobě že jsi blázen a nikam nepatříš!" ,,Já to o tobě už netvrdím. Je mi to jedno.. jsi kdo jsi.. zvykni si. Teď dej tu zbraň dolů" požádám ho znovu, neodkládá ji. ,,Rád jsem tě poznal Tess. Půjdeš se mnou, bez tebe nemůžu žít" řekne a natáhne zbraň, pocítím v sobě prázdnotu. Utíkat by bylo zbytečné. ,,Sbohem" řekne, myslím že vystřelí proti mě ale obrátí zbraň proti sobě. ,,NICKU NE!" zakřičím, ale je moc pozdě. Přímo před očima mi jeho bezvládné, mrtvé tělo klesá na zem. Stojím tam v šoku, chytím se za ústa a sesunu se na zem též. Z očí se mi valí slzy a nemůžu timu uvěřit. ,,Tess!" slyším za sebou Sophii, přiběhne ke mě společně s holkama a obejmou mě. ,,Pojďme odtud.. rychle" vyzve nás Zar, odejdeme ze střechy dolů a všechny mě za tu dobu drží.

O týden později...
Jsem ve svém pokoji, Luke je ve sprše a já pořád vzpomínám na včerejší večer. Všichni celá rodina jsme byli tu. 5 Seconds of Summer, RoadTrip, HRVY, Loren a Angels byli v jednom domě. Bylo to úžasné.. zítra nás čeká první stage v Londýně. Dost se tam těším. Luke s klukama slíbili, že tam budou takže o to víc se těším. Luke s klukama slíbili, že tam budou takže o to víc se těším. Pak si vzpomenu na Nicka, přemýšlím co udělal. Už ho nikdy neuvidím. Vzpomenu si na začátek našeho vztahu. Byla to pohádka, ale pak tak parta. Všechno stálo za nic..
,,Zlato?" slyším Luka jakoby z dálky, luská mi před obličejem a já se vrátím zpět do reality. ,,Promiň, co jsi říkal?" ,,Jsi v pořádku?" zeptá se mě, podívám se mu do očí a zavrtím hlavou. V očích mám slzy, obejme mě a já zase jeho. Nechám vypustit všechny emoce za poslední týden. ,,Všechno bude v pohodě.. Jsem tu s tebou" ,,Děkuju ti za to všechno.. Díky za to že jsi tu se mnou" ,,Miluju tě" řekne a políbí mě do vlasů, hladím ho po hrudi a všechno si přemítám před očima. Luke je moje opora, nevím co bych dělala kdybych ho ztratila.

Mary🍏
Před týdnem se Nick zastřelil přímo před Tessinýma očima. Navíc ji střelil, měla jsem strach když se ozval ten první výstřel. Museli jsme ji najít, nakonec napadlo Lauren jít na střechu. Tam jsme ji našli, v šoku a vylekanou. Je snad ten nejsilnější člověk, kterého jsem poznala. Zvládla toho už spoustu a toho si dost vážím a cením si jí. ,,Mary?" ozve se Brook, podívám se na něj a on se na mě podívá starostlivým pohledem. ,,Jsi v pořádku? Děje se něco?" ,,Jen přemýšlím o tom, co se stalo. Hlavně o Tess.. Co všechno už zvládla a pořád jde dál.." ,,Je to silná osobnost. Prostě s ní nic tak snadno nehne, dalo by se říct že pokaždý když jí jde o život dokáže se z toho dostat. Ale jsme tu pro ni. Kdyby něco, tak jí z toho pomůžeme" uklidní mě, obejme a políbí na tvář. Přikývnu a obejmu ho nazpět, lehneme si spolu a zachvilku usneme. ,,Miluju tě Mary" ,,Já tebe taky Brooku" pošeptám mu zpět, on mě políbí na čelo a pak pomalu usne.

Tess😻
Je půlnoc. Zase nemůžu spát, dívám se nad sebe a všechno si rovnám v hlavě. Luke vedle mě klidně spí a je šťastný, já se tak necítím. Právě naopak, cítím se smutně. Pomalu vstanu a převléknu se.

Pomalu a potichu vyjdu z pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomalu a potichu vyjdu z pokoje. U nás v domě jsou jen Lauren, Jack a Luna s Calem. Mike s Ashem letěli domů, protože chtěli za rodinou. Mary a Soph jsou u kluků, takhle to tu bude skoro pokaždé. Jen já s Lunou tu budeme občas sami. Vezmu si blok a otevřu vchodové dveře. Vyjdu na velkou travnatou plochu před naším domem. Je tu lár dalších domů, všichni spí. Je tu zase ticho. Hvězdy svítí nádherně a tak si lehnu do trávy.

Sleduju oblohu a poslouchám ticho kolem sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sleduju oblohu a poslouchám ticho kolem sebe. V tomhle se mi vždy krásně přemýšlí.
Ležím tam dlouho, dívám se na oblohu a přemýšlím. Nikdo mě neruší a já ani nechci být rušena. ,,Je hezky, že?" zeptá se mě náhle Luke, podívám se na něj a posadím se. ,,Jo.. Promiň jestli jsem tě vzbudila" omluvím se mu, Luke zavrtí hlavou a posadí se ke mě. ,,To ne.. Jen jsem vedle sebe necítil teplo.. Zase o tom přemýšlíš?" ,,Docela jo.. Nick byl můj první kluk, jenže pak všechno šlo do háje a pak se přede mnou zastřelil.. Je ni z toho na nic" svěřím se mu, Luke mě obejme a potom mi zvedne bradu. ,,Jsi silná. Navíc spolu to zvládneme, Nick byl minulost, my máme společnou budoucnost. Už na to prosín nemysli" ,,Nevím jestli to zvládnu" ušklíbnu se, Luke se zasměje a pak se mi podívá na rty. Políbí mě a je to stejně jemné jako vždy. ,,Už jsem ti řekl, jak krásně líbáš?" ,,To ještě ne" zavrtím hlavou, zasměji se a oplatím mu polibek.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat