Další den, další dost unavené ráno. Probouzím se pomalu a opřu hlavu o zábradlí. Všichni se pomalu probouzí i Marry, která spala dnes pod Sophie. Pode mnou spí Laura a Stef spala v pokoji vedle. ,,Dobré ráno" pozdravím je, Soph je už na notebooku a dokončovala vydávání vlogu. ,,Dobré" pozdraví mě Marry a Lau mi zamává. ,,Tak jak se vám spalo?" ,,Moje první noc tady, báječný" usměje se Marry, usměji se a zase si lehnu. Zapnu si sluchátka do svého notebooku a přehraju si naše songy.,,Myslíš, že bysme mohli začít pracovat na novém albu?" zeptá se Lauren, podívám se na ni dolů a podám jí blok. ,,Nová písnička?" ,,Jop, vymyslela jsem ji před Vánoci. Jmenuje se Silent scream a podle mě je super" ,,No jo. Hodí se na nás, nejsme žádné růžové holčičky. Jo to by mohl být náš první song" přikývne a podá text Marry, ta si ho přečte a usměje se. ,,Líbí se mi to. Nevěděla jsem, že máš takový talent na psaní" ,,Tess umí poskládat písničky rychleji než kdokoliv jiný. Nejrychlejší písnička kterou napsala je All my life, to bylo asi tak za půl hodinu. Fakt špica" usměje se Soph, přikývnu a vezmu si kytaru a Soph mi vrátí blok. ,,Zahraji vám ji" ,,Chceme ji slyšet a naplno" usměje se Stef, která teď přišla. Posadí se na sedačku a já začnu hrát. Holky poslouchají a zdá se, že se jim líbí. (A/N: Anna Blue- Silent scream)
,,Tak, co?" ,,Wau.. myslím, že tímhle můžeme odstartovat naše druhé album" usměje se Soph, souhlasíme a uděláme svůj pokřik. ,,Fajn jdeme to ohlásit" vstanu, převléknu se a nějak si upravím vlasy. Ostatní udělají to samé a pak odejdeme na chodbu. Postavíme se nějak za sebe, abysme byli vidět všechny. ,,Můžem?" zeptám se zatím co držím kameru. ,,Dobrý" ,,My taky" přikývne Marr. ,,Ahoj lidi!" pozdravíme se je najednou, uděláme to hned na první pokus což se u nás mockrát nestává. Asi nás Marr nějak sjednotila, pousměju se nad svojí myšlenkou. ,,Jak se vede?" zeptá se Stef s úsměvem. ,,My se máme super nabitě, protože právě dnes jsme začali pracovat na novém albu číslo dvě" ,,Doufáme, že se bude líbít a taky doufáme že přijedete na turné, které bude na nový rok" řekne Marry, usměji se a přikývnu. ,,Přesně tak. Bude dost velká party, budeme tam my, bude tam RoadTrip a taky Harvey. Lístky by měli být v prodeji asi na začátku ledna a fakt doufáme, že přijdete" ,,Jop, ale jak už víte máme novou členku a ta pojede taky. Bez té bysme nikam ani nemohli. Takže milujeme vás a zas někdy.. tak jo dámy" vyzvu je vesele. ,,Čau!" rozloučíme se všechny, zamáváme a skončím video. ,,Tady to je Soph" předám jí kameru. ,,BACHA MÍČ!" křikne Lauren, vletí mi přímo do čelo a já spadnu na zem. ,,Tess!" skrčí se ke mě všechny, po schodech vyběhnou Jack s Ryem. ,,Trefil jsem někoho?" zeptá se Rye vystrašeně. ,,Jop, svojí vlastní holku" řekne Marry, pomalu vstanu a podívám se na Rye. ,,Ty máš ránu" ,,Promiň zlato, byla to nehoda. Nečekal jsem vás tu" omluví se mi a obejme mě. ,,Aspoň vím, jakou máš ránu. Možná mě napadla i další písnička" zamyslím se, Rye se zasměje a obejme mě znovu. ,,Promiň, odpustíš mi to" ,,Jo, ale dlužíš mi snídani" ,,Beru. Tak zatím" rozloučí se a vydáme se spolu na snídani. ,,Byli jste si zahrát rovnou po ránu?" ,,Jop. Zaběhat si a Jack si chtěl zahrát. No a pak jsme se vsadili o to, že to nestrefím nahoru" ,,A nakonec si strefil mě" ušklíbnu se, Rye pousměje a obejme mě kolem ramen. ,,Omlouvám se" ,,Neomlouvej, už jsem ti to prominula dávno. Navíc chtěla jsem s tebou mluvit o turné" řeknu, Rye se usměje a pokývá hlavou. ,,Nevím jestli budu moct jet" ,,Co?" zeptá se nechápavě. ,,Budu se snažit, ale nevím. Už v Dortmundu mi zjistili že mám něco s kolenem takže nevím jestli zvládnu do té doby" ,,Kdy jdeš na první vyšetření?" ,,Hned zítra ráno. Tam by se měli rozhodnout o operaci" vysvětlím mu, koleno mě bolí už hodně dlouho a zdá se že jen tak nepřestane. ,,Takže možná nestihneš turné" ,,Ale jen možná. Když tak tam budu s berlemi. Ale budu tam, budu zpívat i kdybych tam měla být s berlemi" ,,Fajn" zasměje se Rye.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?