Ash😇
S Tess jsme dělali Lively. Byla to opravdu zábava. Šel jsem si jen pro sluchátka, ale nemohl jsem odolat fanouškům. A udělal jsem dobře, dost mě to bavilo a musím říct jsem tohle jsem nezažil od poslední tweetcam. S klukama byla vždy zábava. Vlastně jsme tweetcam dělali od začátku kapely, pak se číslo počtu fankoušků zvyšovalo. A teď je opravdu vysoké, takže se musím vrátit ke vzpomínce kdy jsme hráli v mé garáži. Úplný začátku, všichni se strašnými účesy a jemnýma hláskama. Musím se nad tím zasmát.Sophia🐼
,,Andy?!" ,,Ano zlato?" ,,Co máme zítra na plánu?" zeptám se ho z obývacího pokoje. Píšu s Lunou, Tess dělá Lively s Ashem a dost jim to spolu sluší. I když to nerada připouštím tak jí to s ním sluší víc než s Lukem, ale když je šťastná tak jsem ráda. ,,Myslím, že zítra bychom s vámi mohli jít někam do Londýna. Prohlédnout památky a tak" ozve se z kuchyně. Zvednu se a odejdu za ním. ,,To je super plán, kdo by všechno šel?" ,,Myslím, že Brook, Mary, Lauren, Rye, Harvey, Loren, Jack a my. Luna s Tess jsou pryč" ,,Na to se těším" usměji se a odejdu zpět do obývacího pokoje. Připravujeme se na filmový večer, chceme si ho užít protože nikdi jiný doma není. Jack s Lauren jsou v kině, Mary s Brookem jsou na večeři a přijdou pozdě v noci. A ostatní jsou pryč. Volný večer.Tess😻
Odešli jsme s Ashem dovnitř. Sekuriťáci nás pustili a fanoušci zase spustili ječák, zasměji se a zamávám jim. ,,Jsou úžasní, že?" ,,Jo, zachránili mě z pracování v KFC. Jsem jim vděčný" usměje se na mě, odejdeme do šatny a všichni se na nás podívají. Luke se usmívá, pak ke mě přijde a políbí. ,,Za to jsem si to vysloužila?" ,,Sledovali jsme Lively. Luke si dost váží toho, že byl první crush" vysvětlí mi Cal, podívám se na něj a zasměji se. ,,I poslední" přidá Mike a projde kolem nás. Vyjde ven z šatny a já se posadím Lukovi do klína, usměji se na něj a hladím ho vlasech. ,,Je fajn, že jsem byl tvůj první crush" ,,Jo to je. Navíc jsem s tebou ráda, miluju tě a nikdy tě nechci ztratit, záleží mi na tobě a nežárli. Už nikdy, s Ashem jsme jen kamarádi a dost si rozumíme, ale nic víc k němu necítím. Je jako můj starší brácha, že Ashi?" ,,Jasně sis" zavolá ode dveří se smíchem, zase odejde a zbydeme jen my s Calem a Lunou. ,,Půjdeme nakouknout kolik tu bude fans?" zeptá se Cal Luny, ta přikývne a odejdou i oni. Posadím se vedle Luka a ten mi položí hlavu do klína. Usměji se a nahnu se nad jeho rty. ,,Nikdy jsem ti neřekl, že máš báječné rty?" zeptá se mě a pohladí po tváři. ,,Jemné tváře, milé oči a krásný malinký nos" usměje se a cinkne mi do něj, zasměji se a pohladím ho po vlasech. ,,Jo. Myslím, že jsi mi to říkal.." ,,Budu ti to říkat tak dlouho, dokud neumřu. Protože jsi opravdu krásná" ,,Ty vypadáš taky skvěle, ty vlasy se mi líbí" ,,Co se ti na mě líbí nejvíc?" ,,Nejvíc oči a úsměv. Úsmíváš se a všechno kolem se rozzáří. Je toho spoustu" zasměji se a Luke mě políbí. ,,Mě na tobě všechno" ,,To je hezký" začervenám se, ještě si povídáme dál a snažíme se nějak zabavit. ,,Když si tu s tebou povídám tak mám pocit, že na pódiu to bude hračka" ,,Taky si tak připadám.. občas když máme výstup tak si musím s někým promluvit. Přijde mi to tak lehčí, prostě si připadám dobře. Jako by všechno kolem mě se vrátilo na začátek" svěřím se mu a vstaneme. ,,Už bysme měli jít" ,,Jop. Podáš mi prosím lahev za tebou?" ,,Jasně" přikývnu a podám mu ji, Luke mě políbí a otevře dveře. ,,Ještě si vezmu svoji lahev" ,,Půjdu napřed, musíme si vzít ještě udělátka" ,,Jasně" přikývnu a odejde. Hledám svoji lahev, když ji najdu tak trochu zavrávorám. Hlava se mi otřásne a tak se za ní chytím. Co se mi sakra s tou hlavou děje. Na to teď nemůžu myslet, vezmu si lahev a odejdu za klukama.
,,Tak jo.. všichni ke mě. Uděláme pokřik" svolám je, Luna se usměje a s Calem se ke mě nakloní. I Mike s Ashem a Luke. ,,Pánové. Tohle je Glasgow, tohle publikum je vždy skvělé. Musíte ty lidi pořádně nakopnout a pak to půjde naprosto hladce. Takže tohle konkrétně váš a můj první pokřik, ale ok.. Tři.. dva ... jedna.. 5 seconds of summer" zvoláme, zasmějeme se a Luke mě obejme. ,,Umíš to parádně" ,,To si nemyslím. Soph umí líp podpořit" zasměji se a Luke s klukama se postaví do řady. Naposledy se napije a pak mě políbí. ,,Pro štěstí" ,,Přesně tak" přikývnu, Ash odejde jako první pak Mike, Cal a nakonec Luke.
Musím se usmát, když vidím tolik fans. Je to celá zaplněná hala, přeplněná. Tenhle koncert byl vyprodaný, takže je tu hlava na hlavě. ,,Je tu opravdu moc lidí" ,,Přesně tak.. mohli bysme udělat našim fanouškům lively. O tom, kde jsme" navrhnu, Luna se rozzáří a přikývne. ,,Máš tu čest začít svoje úplně první lively v naší skupině" ,,Opravdu?" zeptá se překvapeně, přikývnu a obejmu ji. ,,Dnes mi psala Soph, až přijedeme z tour tak tě ohlásí jako právoplatného člena" ,,Wau... já tomu nemůžu uvěřit" zalapá po dechu, obejme mě opravdu pevně a já se musím zasmát. Začneme lively a naši fanoušci si to spolu s námi užívají. Zpíváme s klukama a po asi deseti minutách k nám přijde jejich manažer. ,,Holky.. mám návrh, co takhle si jít zazpívat společně s klukama. Umíte zpívat báječně a navíc vám to spolu spolu najednom pódiu sluší" ,,Opravdu bysme mohli?" zeptám se překvapeně, on přikývne a do backstage za námi přijde Zar s Romanem. ,,Zar.. co tu děláš?" zeptám se naprosto překvapeně a obejmu ji. ,,Přijela jsem se podívat jak vám to dobře hraje s klukama na pódiu" ,,To tys nám to zařídila?" zeptá se Luna stejně překvapeně jako já. ,,Přesně tak. Se Zar se známe už dlouho a jsme dobří parťáci. Takže proč by i naše kapely nebyly" ,,Wau.. Máš tu moji kytaru?" zeptám se, Roman se usměje a podá mi ji. Rozzáří se mi oči a obejmu svoji kytaru.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?