21/Je tady!

53 5 2
                                    

Bro&Sis👧👦

Erik⚽: Kde jsi?

Tess🎵: V parku. Přijedeš?

Erik⚽: Jsem na cestě

Tess🎵: I'm on my way...🎵🎵

Erik⚽: Vtipný😅

Tess🎵: Já vím, čekám bráško 😹

Erik⚽: O sklapni😂

Zasměju se nad poslední zprávou a sednu na lavičku. Počkám než Erik přijedeš a zpívám si u toho. Bad Bitch. Konečně vidím jeho auto, mávnu na stop a Erik zastaví. ,,Dobrý večer mladý pane.. svezete prosím slečnu bez domova?" ,,A kam to bude?" ,,Na lavičku číslo 327, je to na náměstí" ,,Dobře tak si naskočte slečno" vyzve mě se smíchem. ,,Díky za odvoz brácho" ,,Nemáš zač sis. Takže Rye, proč myslíš že přijel?" ,,Chybím mu" ušklíbnu se sebevědomně a opřu ruku o dveře. ,,Vtipný" ,,To nebyl vtip" řeknu a podívám se ven. ,,On mě moc chybí" ,,To znám" řekne, nastane ticho. Začnu zpívat, What its like to be lonely. Přijedeme na letiště, vystoupím a odejdu dovnitř. Venku je teď pořádná zima a zvlášt večer. Zkontroluju si telefon, je tam zpráva že už vychází z letadla. Rozhlížím se kolem. Není tu moc lidí. Zahlédnu ho v dálce, rozeběhnu se za ním. Vidím jeho šťastný obličej. Skočím mu do náruče a do očí se mi vhrnou slzy. ,,Chyběl jsi mi" ,,Ty mě ani nevíš jak princezno" řekne a pohladí mě po zádech. ,,Setři si slzy" ,,Dej pokoj, jsem jen ráda že jsi tady" usměju se, Rye mě obejme a políbí mě. ,,Já taky. Jsem pořádně unavený, ale rád bych udělal něco šílenýho" řekne a rozhlédne se kolem. Nakonec ho něco přece jen napadne. Vyběhne a pak zbytek haly dojede po kolenech. ,,TAK JSEM TADY DORTMUNDE!" zakřičí, zasměji se a pořádně. Tohle je můj Rye, ihned jsou u něj fans a Rye se na mě otočí. Usměji se a přejdu k němu. ,,Tak co?" zeptá se. ,,Jsi blázen" ,,Proto mě miluješ ne?" ,,Moc" řeknu a Rye se usměje. Pak se už věnuje fans, povídá si s nimi a fotí se. Umí to moc dobře a fanynkami. Opravdu se jim věnuje a to děláme i my. Jen je těch lidí moc. ,,Tak půjdeme zlato. Ahoj lidi" rozloučí se s nimi a vezme si kufr, chytne mě kolem pasu a vyjdeme ven. ,,Jaký byl let?" ,,Hodně únavný, ale těšil jsem se na tebe" řekne, podívám se na něj a Rye mě políbí na čelo. Dojdeme k Erikovi a ten se usměje. ,,Ahoj" ,,Ahoj" pozdraví se. ,,Takže Eriku, tohle je Rye. Ryei tohle je můj bratr Erik" ,,Super. Rád tě poznávám" usměje se Rye, Erik kývne a usměje se taky. ,,Já tebe taky. Je dobré poznat toho, kdo se mi stará o sestřičku v té vzdálené Anglii" ušklíbne se, pak s Ryem odejdou uklidit kufr a já se zatím posadím do auta. Erik se konečně posadí na místo a Rye dozadu. ,,Co máš naplánované na zítra?" , Studio, oběd a pak zápas. Před ním s tebou chci strávit nějaký čas" usměju se. ,,Proč jdeš do studia?" ,,Našla jsem pátou členku a chci ji vyzkoušet jestli její hlas bude pasovat" vysvětlím, Rye přikývne a podívá se z okna. ,,S kým budete hrát zítra?" ,,S Freiburgem" řekneme s Erikem společně. Pak se na sebe podíváme a zasmějeme se. ,,Super, těším se. Na fotbale jsem s klukama byl posledně asi před třema měsíci. Fotbal je fajn" řekne, usměji se a přikývnu. ,,Moje dětství" ,,Naučil jsem tě to správně, škoda jen že to brzy skončilo" hlesne Erik. ,,Jo to máš pravdu" souhlasím.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat