Je podvečer, sedím na sedačce a v ruce mám telefon. Píšu si zatím s bráchou a čekám na ostatní. Budeme vybírat poslední členku. Zar šla společně se Soph nakoupit. Lauren je v koupelně a Mary mluví v kuchyni s Brookem. Mají vyšlápnuto na opravdu dobrý vztah, snad nejlepší co tu kdo má. Hodně jim to přeju. Buddy mi spí v klíně a je ohromně sladký. Je to náš mazel, po tom co odešla Stef se většinou mazlí ke mě nebo k Mar. Nikdy neodolám jeho očím. Jsou tak sladké, navíc je super že mám parťáka se kterým si ráno můžu jít zaběhat. ,,Pořád nepřišly?"zeptá se Lau, posadí se ke mě a suší si vlasy. ,,Ještě ne. Jsem ohledně tohohle docela dost nervózní" ,,To já taky. Je to zvláštní, na začátku nás bylo pět. Já, ty, Sop, Stef a Charlie. Znali jsme se od střední. Pak jsme si našli kluky. Líp jsme udělat nemohli, je to jako pohádka. Jenže pak nás Char opustila" ,,Pak jsme našli Mar, což bylo to nejlepší. Dost si ji vážím a jsem moc ráda, že vedle sebe mám tak talentovanou zpěvačku jako je ona. Je to dobrý, myslím že se nám podaří najít někoho takhle talentovaného" usměji se a podívám se na Mar u dveří. Usmívá se na mě a konečně přijdou Soph a Zar. Buddy se ihned zvedne a běží k nim. Musím se zasmát, zvednu se a vylezu na svoji postel. ,,Připraveny dámy?" zeptá se Soph nadšeně, vidím na ni že má obavy. ,,Jako nikdy ve svém životě. Tak jdeme na to?" zeptám se, podepřu si hlavu a Zar mi podá pizzu. ,,Děkuju" ,,Přesně jak to máš ráda, se žampiony." řekne Zar, kývnu ještě jednou na poděkování a všechny se usadí. Soph je taky ve své postely, Mar a Lau sedí ve svých postelích a Zar je na sedačce. ,,Takže ukázky mi poslalo hodně děvčat. Snažila jsem se je zúžit do menšího okruhu a vybrat ty nejlepší které myslím, že na to mají" začne Zar, připojí notebook k televizi a najede na složku. Je tam něco kolem deseti videí. ,,První slečna se jmenuje Alicia Hood. Je jí 18 a je z Manchesteru. Poslechněte si to" řekne a zapne video. Alicia si vybrala písničku od Eda Sheerana I see fire. Vezmu si svůj blok a zapisuju si svoje poznámky, Soph dělá to samé a dost se na to soustředí. Všechny se díváme na obrazovku, snažím se dát si její hlas dohromady s našimi. ,,Tak.. Další se jmenuje Hannah Ward, je z Portugalska a je jí 19. Podle mě má talent, ale je to na vás" řekne a pustí další video. Hannah si vybrala Blue Skies od nás. Umí skvěle vytáhnout hlas do výšky. Má hezkou barvu hlasu, takže si to všechno zapíšu. Podívám se na Soph s pohledem, že to umí opravdu dobře. Přikývne a náhle mi někdo napíše. Je to Mikey, musím se pro sebe usmát a všechno odložit.
Mikey👾&Tess😻
MC💞: Ahoj, doufám že se máš skvěle. Dost mi tu chybíš, v LA je nádherně.
Tess💗: Ahoj, mám se naprosto báječně. Ty mě chybíš neuvěřitelně moc, právě teď vybíráme poslední členku a je to dost těžké 😥
MC💞: Chápu to, ale budeme zanedlouho zase spolu. Půjdeme na večeři, projdeme se a pak večer zapneme film 💋
Tess💗: To zní jako plán pane Cobbane. Budu muset, čeká se na mě. Napíšu až bude po všem🙌
MC💞: Budu to očekávat, zatím se měj. Miluju tě 😘
Tess💗: Já tebe víc Cobbe 💞
Položím telefon vedle sebe a Soph skončí svůj rozhovor s Lau. ,,Dobře, další dívka je z Itálie, jmenuje se Patricia Fabricci a je jí 20 let, zase talentovaná holka" řekne nadšeně Zar, přikývnu a začnu poslouchat. Pro tentokrát si Patricia vybrala něco od Ariany Grande, Into you. Tím zapůsobila dost na Lauren. Hezká barva hlasu, výšky tam má. Dost mi připomíná když zpívá Soph. Tohle vybírání je opravdu to nejtěžší co jsem kdy zažila. Opravdu všechny mají talent, přesně takový jaký bysme hledali. ,,A poslední dívka. Je z Francie. Přesněji z Paříže, je jí 18 a jmenuje se Luna Down" ,,Tak jo. Tohle bude těžký" řekne Soph a protře si oči, Zar přikývne a pustí to. Nejdřív si něco maluju do bloku, přemýšlím o předchozích. Zatím jsem neslyšela ten pravý hlas do naší kapely. Už podle melodie poznám, že je to Thousend Years od Christiny Perri. Pak Luna začne zpívat, ihned zvednu zrak protože je to ten hlas který hledám. Podívám se velmi radostným pohledem na Soph. Naznačím jí že tohle je ten hlas, co chci aby tu s námi byl. Soph přikývne a podívá se na Mary, která je pode mnou. Já se podívám na Lauren, ta taky přikývne. ,,Co myslíte?" zeptá se nás na konci. ,,Ještě to zúžíme. Vyber Lunu, Hannah a taky Patricii" ,,Dobře. Takže tyhle tři?" zeptá se, podívám se do poznámek a pak na holky. ,,Je to těžký, protože tyhle tři mají opravdu velký talent" ,,To je pravda, Patricia ti byla hlasem nejblíž. Myslím, že ještě vyřadíme Hannah" ,,To souhlasím. Myslím, že tohle bude dost těžké. Luna a Patricia mají své kvality. Obě by se sem hodily, ale musíme zase dodržovat náš limit" ,,Mary má pravdu" souhlasí s ní Lauren, přikývnu a podívám se na hodiny. Je něco kolem 23:00. ,,Necháme si to projít hlavou a zítra se dohodneme" ,,Dobře, tak dobrou noc. Hezké sny a ahoj zítra" rozloučí se s námi Zar, Soph odejde do sprchy a já si dojím svoji pizzu. Mary si lehne a Lauren taky. Já pořád přemýšlím o těch dvou dívkách. Jsou opravdu dobré. Musím se na to podívat ještě jednou. Zar nám to poslala do skupiny, musím si to párkrát poslechnout a zapisu si všechno, co se mi hodí k nám. Nakonec všechno odložím a napíšu Mikeymu. Chvíli si povídáme a nakonec mu pošlu obě nahrávky.
Mikey👾&Tess😻
Tess💗: Chci slyšet vás názor, nevím si rady 😥
MC💞: Už jsme ti slyšeli od Jacka. Poslala mu to Lauren, obě mají talent. Teď jsme to tu probírali s klukama a všichni jsme se dohodli na Luně. Má hezkou barvu hlasu, opravdu jsme si tu písničku užili. Kolik je u vás hodin?
Tess💗: Teď už půlnoc, všichni spí. Buddy je u Mary a já to pořád nemůžu dostat z hlavy 😅
MC💞: Měla by ses prospat, všechno si necháš projít hlavou a zítra se rozhodne. Ať už se rozhodnete jakkoliv jsme tu s vámi 😊
Tess💗: Děkuju Mikey. Tak tedy dobrou noc. Užijte si to s klukama a zítra napíšu, jak jsme se rozhodli.
MC💞: Dobře, uvidíme se. Zavoláme si a všechno probereme. Miluju tě a hezky se vyspi😘💖
Tess💗: Ty si to všechno užij a ahoj
MC💞: Ahoj💖
Položím telefon vedle sebe a všechno uklidím. Pak si lehnu a zavřu oči. Musím si to všechno promyslet.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?