Angels👼💖😇
Tess😻 založila nový groupchat Angels👼💖😇.
Tess😻: Tak zase kapela?
Soph🐼: Hrozně jsem ráda, že budeme spolu 🙌
Lau🐬: Slibme si, že už se nebudeme hádat. Že vším projdeme společně a budeme vše dělat pro fanoušky 🙏
Mary🍏: Já souhlasím. Všechno jsme dělali pro fanoušky, ale Stef na to zapomněla a rozdělila nás. To se už nestane
Tess😻: Mary má pravdu. Vlastně jako vždy. 💖 Rodina na tři!
Lau🐬: Tři!
Soph🐼: Dva!
Mary🍏: Jedna!
Tess😻: Family! 🙌
Mary🍏: Family🙌
Soph🐼: Big Happy Family! 🙏
Lau🐬: Pravda. Jsem za nás ráda.. 👼💖 Family!
Tess😻: Tohle mi chybělo.. Ohromně moc 💖
Soph🐼: Dohodla jsem vše se Zar a Blairem. Pojedeme zítra. A pojede s námi i Harvey🐯
Lau🐬: Nechci nic říkat, ale Stef jim taky zničila vztah.. Proto ti to přijel Harv říct, už nemohl trpět Stef dál 😐
Mary🍏: WTF? 😮
Tess😻: No way! 😦
Soph🐼: Jako fakt? To nám neřekl 😐
Lau🐬: Zatím, co ty ses hádala se Stef tak jsem si s ním promluvila, byl z toho nesví ale musel ti to říct. Jako kamarádce 🙏😕
Mary🍏: To bylo od něj hezké. Těším se na svou postel. A taky na fans a ostatní 😊
Soph🐼: Pár fans jsme potkali a byli z toho nesví. Chybíte jim ohromně moc 😐
Tess😻: Oni nám taky. V Dortmundu jsem jich pár potkala a dost to chápali. Chybíme jim 😕
Lau🐬: Vrátíme se pro ně. Jako nová lepší band a musíme začít pracovat na nových coverech 🎵
Tess😻: Začneme hned o dovolené. Natočíme ty covery co jsme měli natočit a pak se dohodneme co dál 🎵😊
Soph🐼: Naše stará Tess se vrací do služby 🙋
Mary🍏: Že bylo na čase. Chybí mi starý časy 😏
Lau🐬: Tenhle rok bysme měli zůstat jen ve čtyřech. Vrátíme se do starých kolejí a všechno bude v poho 😊
Mary🍏: Pravda.. Tak už vyjíždíme na cestu. Ahoj v Londýně 🙋
Tess😻: Ahoj za pár hodin 😏🙋
Soph🐼: Band zase pospolu 😊
Usměji se, naše skupina mi chyběla už od první chvíle. Dala jsem do ní všechno.
Nevzdám se místa, které jsem si tak těžce vydřela. A kapela si to nezaslouží, už máme moc fanoušků na ti se vrátit zpět. Konečně se Rye s Erikem vrací. Vypadají, že si vše vyříkali. ,,Tak fajn, ale stejně jsem na tebe naštvanej" ,,To chápu" řekne. Posadí se a vyjedeme na cestu. Nejde popsat jaké pocity mám. Ohromně se těším na Harveyho a ostatní. Stýskalo se mi po nich a ohromně moc.
Je něco kolem osmi hodin večer. Přijíždíme před náš dům. Vystupuji a podívám se na něj. ,,Jsem doma" usměji se, mávnu na Mary která taky vystoupila a usmívá se. Ze dveří vyběhnou Soph s Lau, všechny se obejmeme a spolu začneme plakat. #slabáchvilka
,,Konečně spolu" ,,Jo. Díky za odvoz bráško a zase někdy Romo" ,,Nemáte zač. Jen Ryei. Pamatuj na to co jsem ti řekl" ,,Neboj budu" řekne, odejde nahoru do bytu. Ze vchodu vyjdou taky Mikey, Andy a Jack. ,,Kluci" ,,Konečně jste tu" usměje se Andy, obejme nás a pak nám pomůžou s věcmi.
,,Andy?" ,,Jo?" ,,Můžeme se za deset minut sejít ve vašem obývacím pokoji?" ,,Jasně" přikývne, zamává nám a pak odejde. ,,A co my?" ,,No máme zítra odjet, natočíme tam covery a odpočineme si. Pak se vrátíme a začneme pracovat na Miami. Poradíme si a zas se vrátíme zpátky" ,,To máš pravdu" souhlasí Mary, vybalíme si a pak odejdeme k nim. Holky se posadí na gauč a já se na všechny podívám. Všichni vypadají v pohodě, Rye se vrací do normálu a to je taky dobře. ,,Takže svolala jsem vás sem všechny, protože jsem vám chtěla říct o Španělsku kam zítra letíme" ,,Jo to víme.. Bude hezký někam letět a odpočinout si" usměje se Brook. Přikývnu mile a pak se podívám na Rye. Už ho nevidím jako dřív. Už ne, js to jiné. ,,Jo to taky. Ale my budeme taky pracovat. Musíme se začít připravovat na Miami a to zabere čas. Každopádně budeme s vámi chtít natočit jeden cover. Jsme přátelé a ještě žádný nemáme",,Pravda. Stačí se dohodnout, jaký song?" ,,Little Wonders. To je báječná písnička a ještě ve Španělsku. To bude epické" zasměje se natěšeně Soph, podívá se na Andyho a ten ji obejme kolem ramen. Skloním zrak a pak se usměji. Trochu falešně. Náhle zazvoní zvonek. ,,Myslím, že Harvey je tu" řekne Jack a vstane. Odejde ke dveřím a já se otočím k ostatním. ,,A to je asi tak všechno.. Hrozně se tam těším" ,,Jo to já taky" usměje se Mikey, náhle mě někdo obejme zezadu. ,,Ahoj Harvey" ,,Konečně jste zpátky. Chyběly jste mi. Obě dvě" řekne, usměji se a obejmu ho. ,,Ty mě taky Harve. Ohromně moc" ,,No jo tak mě schání každý" zasměje se, usměji se a pak se otočím k ostatním. Zkoumavě si nás oba prohlížejí a tak protočím očima. ,,Ne.. Nechodíme spolu" zavrtí hlavou Harvey, přikývnu a pustím ho se se všemi pozdravit. ,,Fajn, tak já jdi k nám. Hezký večer a ahoj zítra" ,,Dobrou Tess" rozloučí se Andy, plácnu si s ním a odejdu k sobě. Odejdu do kuchyně a udělám si kávu.
HRVY🐯& Tess😻
Harv🐯: Můžu na noc k tobě? Tady je moc párů a nechci dělat křena.. 😅
Tess😻: Jasně. Přijď. Počkat a co Rye? 😕
Harv🐯: Ten někam jde. Chce jít za nějakým kámošem nebo co..
Tess😻: Aha.. No je na něj s kým teď chodí. Je to jeho věc 😅
Harv🐯: Dobře, tak já se balím a jdu k tobě... Netflix a chill? 😇
Tess😻: To jsem měla na plánu 😊
Harv🐯: Super, těším se 🙌
Usměji se nad poslední zprávou a udělám radši dva čaje. Odejdu ke dveřím a usměji se na Harveyho, který chce zaklepat. ,,Tak pojď" ,,Ok" přikývne, vejde dovnitř a odloží si batoh na pohovku. ,,Můžeš ji prosím rozložit? Přinesu čaje" ,,Bez problému. Pak se jdu osprchovat" ,,Ok. Půjdu po tobě" usměje se. ,,Nechceš se přidat?" ,,To nebylo vtipný" řeknu, Harvey se zasměje a pak odejde do koupelny. Posadím se zase na stůl a usměji se pro sebe. Během té pauzy mimo kapelu jsem se Harveymu neozvala. Naprosto jsem ignorovala všechny. Teď je to za mnou, vracím se do práce a do kapely.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?