17/Ráno

59 6 6
                                    

Tess😻
Přišla jsem k Harveymu, přivítal mě úžasně. Udělal mi čokoládu a půjčil mi svoje oblečení. Posadíme se na gauč a Harvy si ke mě sedne. ,,Budeš spát u mě, já si ustelu tady" řekne, podívám se na něj a přisunu se blíž. Potřebuju obejmout a to taky Harvey udělá. Pevně mě obejme a hladí mě po vlasech. ,,Myslíš, že to myslel vážně?" ,,Určitě ne. Dělá jen hloupé věci. Dostane se z toho a ty bys měla taky. Navíc vy dva k sobě patříte" řekne mi s úsměvem. Přikývnu a pomalu se mi začnou zavírat oči.
Probudím se zítřejší ráno, vstanu protože u mě Harvy není. Sejdu dolů do kuchyně, dělá snídani. ,,Dobré ráno" pozdraví mě, otočí na mě hlavu a usměje se. ,,Dobré, nevěděla jsem že umíš vařit" pozvednu obočí, přejdu k němu a posadím se vedle něj na linku. ,,Jen něco. Jak se ti spalo?" ,,Ušlo to, je mi pořád divně z toho včerejšku" ,,Taky se mi to stalo. Zklamal jsem dívku, hodně. Ale pak jsem ji na jednom koncertě vyzval a omluvil se jí před všemi. Myslel jsem si, že to bude dlouhodobí vztah, ale tak trochu to nevyšlo" vysvětlí mí. ,,Co se stalo?" ,,Podvedla mě, s mím nejlepším kamarádem" ,,To je mi líto Harvey" přijde mi ho líto, když se omluvil tak super způsobem a ona ho podvedla. ,,Už jsem se z toho dostal, tak ke stolu jdeme jíst" usměje se, zvednu se a odejdu se posadit. Harvey přinese na stůl ovocný salát a zdravé lívance. (#mamhlad). ,,Děkuju" ,,Nemáš zač, co budeš dneska dělat?" ,,Nejspíš se půjdu projít a pak domů pro věci a pak do posilky" zapřemýšlím, Harv přikývne a přinese ještě džus. ,,A nechceš nakupovat?" ,,S tebou?" ,,Jasně, vezmu tě nakupovat. Bude hezké s tebou zase strávit den" řekne mile, usměju se a dojíme svou snídani. ,,Dobře, tak já se jdu převléknout a můžeme vyrazit" ,,Jdu taky" přidá se, zalezu si do koupelny a převléknu se. Chybí mi Rye, jeho ranní probouzení vedle něj a polibky na čelo. ,,Tak.. o promiň" omluvím se, když vejdu do pokoje když je Harv bez trička. ,,V pohodě, zachvilku budu dole" ,,Dobře a promiň" usměju se trochu stydlivě a odejdu dolů.

Andy🌵
Večer jsme přišli domů. Po včerejší hádce tu není i Rye. Je mi dost líto, že se to stalo a promýšlím jak to zpravit. ,,Andy nepřemýšlej o tom a půjdeme je radši najít" ,,Dobrej nápad" souhlasí Mikey, zvedám se a převléknu se. ,,Já s Brookem půjdeme k Harvymu. Tess ho má ráda a tak by šla k němu. Mikey a Jack půjdou k starým budovám. A pak prohlédnou Starbaux a Nandos" ,,Jasně" přikývne Jack. ,,Hodně štěstí" ,,Díky, vám taky" popřeje Mikey, odejdeme k Harvymu. ,,Měl si je včera vidět. Vypadalo to dost zle, oba vypadali jako by po sobě skočili. Bylo to fakt zlí, Rye se naštval a bylo to kvůli tomu, jak se naštval odpoledne" řekne Brooklyn, souhlasím protože to je kvůli tomu. Odpoledne se totiž pohádal s tou holkou, co se kolem něj motala. Řekl jí, že miluje Tess a že ji už nechce vidět a ať se kolem něj už nikdy nemotá. ,,Já nevím" ,,Co?" zeptá se Brook trochu zmateně. ,,Rye je člověk, který to vždy chce řešit sám" ,,To ano, ale co kdyby se Tess něco stalo? Musíme ji najít" řekne přesvědčivě, to má pravdu. Přijdeme k Harvyho domu, zaklepeme na dveře a otevře nám jeho mamka. ,,Dobrý den, je tu Harvey?" ,,Ne asi před hodinou odešli s Tess nakupovat. Co se včera večer stalo? Vypadala strašně" ,,Pohádali se s Ryem. Dost ošklivě" vysvětlí jí Brook, vytáhnu telefon a zavolám mu. ,,Ahoj Harve,kde jste?" ,,Právě ve starbauxu. Tess je se mnou" ,,To už víme. Připojíme se k vám jestli to neva" řeknu a usměju se na přicházejicí skupinu. ,,Není problém. Počkáme na vás" ,,Budeme tam zachvilku" ,,Jop" přikývne, zavěsím a odejdeme k nim. Ryem vypadá strašně. ,,Jak se cítíš?" ,,Jako ten největší kretén" řekne sklesle. ,,Vyřešíme to, právě jsem mluvil s Harvym. Jsou ve Starbauxu a čekájí na nás. Teď bys to měl vyřešit Ryene" podívám se na něj vážně. Přikývne a upraví se. Vyjdeme směrem ke Starbaxu.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat