Je něco kolem osmi hodin, dohodla jsem se s holkama, že na dnešní rozhovor nepůjdu. Spíš si oddělám všechny covery, co máme připravené a taky si musím promluvit s Ashem. Sedím na pohovce a povídám si s Andym. Mikey se sprchuje, Jack nevylezl z postele a Brook si volá s Mary. Rye je jako vždy na ranním běhu. ,,Já nevím, co mám dělat dál.. Soph se mnou odmítla mluvit. Cítím se dost provinile" ,,Soph se časem uklidní, jen se nesmíš přeatat snažit. Jinak by si myslela že o ní nemáš zájem, že jsi šel dál. Vím, jak ti na ní záleží a nechci aby se vám to zkazilo. Vy dva jste prostě ikonicka dvojka, stejně jako by měli být Lau a Jack. Budu se snažit vám pomoct, jen to nevzdávejte oba..." podpořím ho, Andy se usměje a přikývne. ,,Máš pravdu" souhlasí, náhle oba uslyšíme dveře. Otočím se a usměji na Rye. ,,Dobré ráno" ,,Dobré ráno.. Jak bylo na běhu?" zeptám se ho, Rye se usměje a přejde k nám. ,,Velmi dobrý. Ale dlužím mi běh společně" usměje se, sehne se ke mě a políbí mě. Musím se znovu začervenat a podat mu misli. ,,Děkuju, takže co se plánuje na dnešek?" ,,Já mám studio, co vy?" ,,Volný den. Co kdybych šel s tebou a potom bysme šli do asdy, co ty na to?" ,,Cokoliv jen být s tebou" usměji se na něj, vstanu a odejdu do koupelny. Nikdo tu naštěstí není, vysprchuju se a převléknu.
Podívám se na sebe do zrcadla, na své modré vlasy. Musím se pousmát a svázat si je do culíku. Vyjdu z koupelny a vedle ní stojí Rye, usmívá se na mě a tak se musím usmát taky. ,,Můžeme vyrazit?" zeptám se, Rye přikývne a vyndá zpoza zad růži. ,,Pro tebe" ,,Děkuju" poděkuju mu, obejmu ho a musím říct že vím, jak si vybrat. ,,Ahoj kluci. Uvidíme se večer" ,,Ahoj" rozloučí se s nimi Rye, sejdeme dolů po schodech a Rye mě chytí za ruku. Usměji se a vyfotím si to.
,,Přidám to, až budem připravený" ,,Přesně tak" usměje se, vydáme se na cestu do studia a povídáme si. Rye mi občas ukáže jeden z jeho triků, vždy mě to překvapí. Chci to umět jednou jako on. Je to dost dobré. ,,Pojď si zaskákat se mnou" ,,Nemůžu... Nemám dobré oblečení" zasměji se, vyskočím na zídku a Rye mě chytne za ruku. Drží mě pevně a jde přesně podle mého tempa, je to jako tehdy. ,,Naskoč" nastaví mi záda, naskočím mu na záda a Rye mě kousek sveze, políbím ho na tvář a cítím, že se zase otvírají staré city. ,,Díky za svezení" ,,Nemáš zač. Takže na dnešek plánujeme studio, asdu, procházku a potom challenge?" ,,Lively a tak si můžeme dát challenge" usměji se. ,,Jak se jen rozhodneš" souhlasí, přikývnu a rozhlédnu se kolem sebe. Je hezký den, teď by se hodilo trávit čas venku. Procházet se kolem a prozkoumávat místa. ,,Jakou písničku máte připravenou?" ,,Jsou to čtyři písničky. Vlastně budeme jen mít studio, holky počkají na to než přijedu. Potom doděláme společné části, no a pak klipy" ,,Odlétáš někam?" ,,Musím do Dortmundu. Musím za mamkou, můžeš klidně jet se mnou" nabídnu mu, Rye se na mě podívá a usměje se. ,,To není špatný nápad. Na jak dlouho by to bylo?" ,,Asi týden, nevím co to bude takže doufám, že to bude rychlí" ,,Je to něco vážného?" ,,Určitě ano" přikývnu, před námi konečně vidím střechu domu do kterého jdeme. ,,Ahoj Steve" ,,Ahoj Tess, ahoj Ryei. Jak se vede?" ,,Jsem docela připravena na dlouhý den ve studiu" ,,To já taky. Soph mi dala deset coverů, prý potřebujete trochu dopředu všechno, že toho máte dost" ,,Jo.. Trochu to nestíháme" přikývnu, Rye se zatím posadí a já jdu řešit první písničku. ,,Takže jako první tu mám Brother od Kodaline.. Tu znáš?" ,,Jo párkrát jsem ji slyšela. Je fajn, takže můžu dovnitř?" zeptám se, vezmu si sluchátka a vejdu dovnitř. Postavím se před mikrofon, upravím si ho a vydám text.
I've got you brother
I've got you brother
I've got you brother
I've got you brotherBecause I've got you brother
I've got you brother
I've got you brother
I've got you brotherOdzpívám si svoje části, vzpomenu se na svého bratra. Musím se nad tím usmát a Steve ukáže palce nahoru. Vyjdu ven a přejdu k němu. ,,Jaké to bylo?" ,,Báječné, teď počkej nějakou dobu. Musím to tam zakomponovat" ,,Jasně. Díky" poděkuju mu, přejdu k Ryeovi a ten se usměje. Stáhne mě k sobě do klína a políbí na tvář. ,,Nejseš ty nějak moc přítulnej poslední dobou?" pozvednu obočí, Rye se na mě pousměje a zavrtí hlavou. ,,Vůbec ne" ,,Hm... Dobře, co s klukama chystáte?" ,,Právě teď jen.. Ameriku, tour tady a hodně coverů" popíše mi jejich plán, přikývnu a zvednu si. Zapnu si hudbu a začnu si zpívat. ,,Přidej se" usměji se na Rye, usměje se a zvedne se. Přidá se ke mě, tancujeme spolu a naučím ho pár tanečních kroků. Jde mu to opravdu skvěle. Steve zatím pracuje a nevšímá si nás. ,,Tak jo, další song" ,,To je?" ,,I wasn't worried, Roadtrip" ,,To si užiju" usměji se a nasadím si sluchátka, vejdu dovnitř a Steve mi do sluchátek pustí hudbu. Ukáže kdy mám začít a tak se do toho pustím.
I wasn't worried
Cause I knew you were mine
I wasn't worried
Cause I knew this was rightI wasn't worried
Cause I knew you were mine
I wasn't worried
Cause I knew this was rightI wasn't worried
Cause I knew you were mine
I wasn't worried
Cause I knew this was rightJsou to vlastně tři refrémy, Ryovi části. Musím se u toho usmívat a vzpomenout si na včerejšek. Po tom, co jsem postnula na twitter v Austrálii se mi Rye několikrát ozval. Měl o mě starost, jenže teprve včera mi došlo že bude lepší mít vztah tady než daleko v Austrálii. ,,Perfektní. Pojedeme postupně všechny, potom to zapracuju do toho" ,,Dobře" souhlasím. Připravím se na další písničku. Stranger. Tam mám jen jedinou větu sama.
A thousend times I tried to call but I,
I just couldn't put up the fight,,Bylo to super, tak jdeme dál" pousměje se Steve. Pokračujeme dál, u všech dalších songů zpívám od srdce. Myslím na svou rodinu, přátele, kapelu a taky na Rye. Cítím každý song u srdce a musím říct, že se mi to vedlo mnohem líp než jako vždy.
__________________________________
Jsem na cestě do Dortmundu. Rye jsem přemluvila, aby zůstal s kapelou. Musím to zvládnout sama. Mamka mluvila vážně, takže to bude něco zlého. Nebo něco, co ji štve. Nebo něco dalšího. Cestou poslouchám naše covery, nebo songy od 5SOS. Mikeymu jsem volala před tím, než jsem skončila studio. Rozešli jsme se, souhlasil se mnou že je to dálka a že by jsme se viděli málo. Každopádně jsme pořád přátelé, Ash mi volal hned po tom. Ptal se, jak se cítím a drží mi palce. Těším se na naši společnou tour. Bude to zábava, že budeme spolu měsíc. Přemýšlím nad svým vztahem s Lukem. Bylo to fajn, ale teď se řeší to že chodí s někým jiným. Doufám, že je šťastný. Doufám, že jsou všichni šťastní.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?