28/Příprava!

37 5 0
                                    

Zamávám všem a odejdu s Ryovou pomocí dovnitř.

Mary🍏
Je tu ohromně moc fanoušků. Všichni si nás fotí a pokřikují na nás. ,,Mary! Mary!" slyším je, musím se na chvilku zarazit. Opravdu se to děje, trochu si připadám jako nějaká super hvězda. ,,Poprvé je to zvláštní, že jo?" usměje se na mě náhle Brook. Podívám se na něj souhlasně a přikývnu. ,,Je to zvláštní. Jeden den nikdo nevíš, že existuješ a potom se děje tohle. Je to takové zvláštní" ,,To tě chápu. Pojďme za nimi" vyzve mě, souhlasím a odejdeme za nimi. ,,Ahoj. Moc rádi vás tady vidíme" ,,Milujeme tě!" ,,Já vás taky a moc" usměje se na ně, oplatí úsměv a pak se obrátím na pár fanynek které volali moje jméno. Poznala jsem, že jsou to ty z parku. Ty které na nás čekali v dešti. ,,Ahoj holky. Vyste tu taky?" ,,Jasně, že ano. Přišli jsme kvůli vám všem" usměje se jedna z nich. Musím je obejmout a pak se vyfotit. Opravdu máme skvělé fanoušky. ,,Báječné. Uvidíme se uvnitř, budu už muset" ,,Hodně štěstí" popřejí mi, ano máme báječné fanoušky. Pro ně tu muziku děláme, přesně jak mi řekla Tess. Má pravdu. Odejdu s Brookem dovnitř a hledáme naše šatny. ,,Myslím, že si vaši freaks budou rozumnět s našimi Roadies" ,,Určitě ano. Jsme dobrá parta, uvidíme se na pódiu" ,,Zatím ahoj" oplatí mi úsměv. Má báječný úsměv. Stejně jako oči do kterých se moc ráda dívám.

Sophia🐼
,,Moc se těším. Hlavně na fanoušky. Jak to zase spolu rozjedeme, vždycky mě tak moc nabijí" řeknu Andymu, ten se usměje a přikývne. ,,To je pravda. Nejlepší na tom všem je, že je možnost že poznáš nové lidi a to je báječný. Pak si připadáš, žesme jedna velká rodina" ,,Přesně tak" souhlasím a slyším za dveřmi na stage fanoušky. Jsou dost slyšet. ,,Jdeme se připravit" vyzve mě, přikývnu a odejdu do naší šatny.

Tess😻
Jsem tak moc natěšená. Tak moc nabitá. ,,Co si mám vzít?" ,,Počkej chvilku" řekne Lauren a odejde nám pro oblečení.

(A/N: Monday= Sophia,Tuesday= Stefanie, Wednesday= Tess,Thursday= Lau,Friday= Mary)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(A/N: Monday= Sophia,
Tuesday= Stefanie,
Wednesday= Tess,
Thursday= Lau,
Friday= Mary)

,,Děkuji" poděkuju jí a převléknu se, posadím se pak zpátky a podívám se na hodinky. ,,Máme do nástupu ještě asi deset minut" řeknu, Soph se k nám posadí a usměje se. ,,Jaké myslíte, že to bude?" ,,Naprosto skvělé. Moc se na to těším" usměje se Stef. ,,A co ty Mary? Jaké jsou tvoje pocity s prvního vystoupení?" zeptám se jí a pomalu se zvednu, odskáču si po jedné noze k ledničce a vytáhnu si kolu. ,,Jsem dost nervózní a doufám, že nic nezkazím" ,,Nezkazíš. Kdyby něco tak tě podržíme. Jsme kapela" podpoří ji Sophie, přikývnu a odhodím prázdnou plechovku do koše. ,,Hele kdybych tam na stagei ležela na zemi, tak si mě nevšímejte. Zpívejte dál" řeknu jim, zasmějí se a Stef se zvedne. ,,Pro tebe tam taky budeme. Ty náš invalido" ,,Já ti dám invalidu" ušklíbnu se a někdo nám zaklepe na dveře. ,,Pojďte dál" vyzve Sophie, dovnitř vstoupí Harvey. ,,Ahoj holky. Mám jen říct, že už máte jen asi pět minut. Tak se tam už máte vydat" ,,Díky Harvey, budeme tam za minutku" usměje se Mary, Harvey přikývne a podívá se směrem ke mě. ,,Nechceš pomoct?" ,,Zvládnu to, ale děkuju" mrknu na něj, Harvey na mě taky a odejde. ,,Připadá mi to, nebo si u tebe Harvey dělá pořád naděje?" otočí se na mě Lauren. ,,Beru ho jako svého brášku. Nevím jak to má on" pokrčím rameny a přejdeme k sobě. ,,Tak jdeme na to" řekne Stefanie. ,,Tohle je poprvé, co budeme mít před sebou větší publikum než obvykle. Navíc tady máme ještě Mary. Dneska to zvládneme. Hlavně se uvolněte a jděte na to jako každý koncert. Připraveny?" zeptá se nás Soph, přikývneme a dáme ruku na střed. ,,Tři.. Dva.. Jedna.... Angels!" vykřikneme, vyjdeme ven a já jdu za nimi. ,,Zvládneš to?" zeptá se mě náhle Rye, podívám se na něj a přikývnu. ,,Jasně, že ano. Nebudu zas tak aktivní, ale mám to v kapse" usměji se, Rye mě obejme a podívá se mi do očí. Nasadí svůj typický úsměv a ruce mi položí na ramena. ,,Už se těším na naši společnou písničku" ,,Já jsem naprosto nabuzená. Mám chuť skákat, ale s tímhle to nejde zrovna snadno" zasměji se a Rye taky. Naposledy mě obejme a pak políbí. ,,Hodně štěstí a dej do toho vše" ,,Vtipný" ušklíbnu se a vrátím mu polibek zpátky. Pak se usměji a vydám se na pódium.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat