34/Meet&Greet

35 5 4
                                    

Je konec Harveyho výstupu, náš čas jít na to. Podívám se s úsměvem na Mary a ona na mě. ,,Tak jo dámy.. Tohle bude jako každý jiný den. I když New Castle je tak bezva.. Ale jo.. Jdeme na to. Tři.. Dva.. Jedna.. Angels!" zvoláme vesele jako vždy, vyběhneme na pódium. Teda ne všichni, jen ony. Já se tam nějak dobelhám a usměju se na všechny fanoušky. Je jich tu zase hodně jako vždy. ,,AHOJ NEW CASTLE!!! PŘIPRAVENI NA SHOW?" začne Sophie, fanoušci spustí ječák. Začnu se smát, tyhle lidi ví jak mi vrátit úsměv na tvář. ,,Perfektní tak jdeme na to!" vyzvu holky a začne hrát první písnička. Blue Skies. (A/N: Lenka- Blue Skies)
Všichni se k nám přidali. Je to neskutečně super pocit, když vám tihle lidi fandí. Všechno, co jsme kdy dokázali je jen kvůli nim, rodině a přátelům. ,,Jste bombový, ani nevíte jak jsem ráda že tu s vámi můžu být. Sice s tímhle ale ano. Díky za to, žeste všichni přišli a jdeme na další song" usměji se a pustí se Wild ones. (A/N: Florida, Sia - Wild ones)
Meet&Greet. Moc na ty lidi těším, byli tak neuvěřitelní že jsem zas s nimi poskakovala na pódiu. No jo, ani operace mě od toho neudrží. Odcházíme tam a je tam neuvěřitelně moc lidí. Ne sice jako na koncertu, ale i tak dost. Vejdeme tam všichni, společně s RoadTripem, Harvey a Loren. ,,Byli jste skvělý holky" pochválí nás, usměji se a přikývnu. ,,Díky Loren. Vyste byli taky skvělý" řekne Stef, odejdu kousek dál a postavím se někam kde bude trochu klid a nebude tam tolik lidí. ,,Ahoj Tess, můžeme se s vámi vyfotit?" ,,No jasně, že ano" usměji se a nějak se k nim postavím. Chytnu je kolem ramen a usměji se. ,,Děkujeme. Tady jsme vám přinesli nějaký dárky" ,,To jste neměli. Moc vám děkujeme" usměji se potěšeně a obejmu je. Mezi tím, co je objímám Jack s Brookem vezmou berle a odběhnou pryč. ,,Kdo to sakra?" ,,Jack s Brookem" řeknou mi, protočím očima a zasměji se. ,,Jdu je chytit. Děkuju, žeste přišli" ,,Nemáte zač. Moc rádi jsme tu byli. Ahoj" ,,Ahoj" rozloučím se s nimi a vydám se postupně po jedné noze najít ty dva. ,,Kde máš berle?" zeptá se mě Andy, usměji se a kývnu na Jacka s Brookem kousek ode mě. ,,Hádej kde myslíš" ,,Chceš pomoct?" ,,To je dobrý" usměju se a odskáču za nimi pojedné noze. ,,Vraťte mi zpátky moje berle!" křiknu se smíchem. Začneme se tam honit, já běžím za nimi a asi tak na předposlední části po něčem uklouznu a zřítím se na zem. Směju se a málem chytnu záchvat smíchu. ,,Jsi v pohodě?" zeptá se mě Jack starostlivě. ,,Jo jsem.. Jen viděl jsi to..." směju se dál, Jack se usměje a pomůže mi na nohy. ,,Tess jsi v pohodě?" ,,Jo díky Brooku. Jen už bysme asi měli přestat" řeknu a k nám přijde Rye. ,,Nestalo se ti nic?" ,,Jen jsem uklouzla. Jsem v pořádku" usměji se a Rye taky. ,,To je dobře. Pár fanoušků se tu po vás tří schánělo, tak běžte" řekne, přikývnu a odejdu. Těch pár lidí myslel Rye asi deset. ,,Děkujeme opravdu za všechno a hlavně za dárky. Tohle jste opravdu nemuseli" usměji se a obejmu je. Poděkují mi za koncert a fotku a odejdou. ,,Tess!" zavolá na mě jedna malá holčička. Nemůže jí být ani deset. ,,Ano?" zeptám se jí a usměji se. Vyzvednu ji k sobě nahoru do náruče a obejmu. ,,To je cute" usměje se Sophie a vyfotí nás. ,,Jak se jmenuješ princezno?" ,,Caroline" ,,To je to nejhezčí jméno pro takovou princeznu jako jsi ty" usměji se, nechystá se mě pustit a objímá mě stále. Mě to ani nevadí, všichni malé děti jsou tak ohromně roztomilé. ,,Vyfotíme se?" nabídnu jí, přikývne a tak se spolu vyfotíme. Rye mě celou dobu sleduje, usmívá se a já zase na něj. ,,Minutku ještě ti něco dál" usměju se a dám jí náš náramek kapely. Může si ho koupit každý, ale když tahle holčička je tak moc roztomilá. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač. Chceš se mnou na pódium. Vyzkoušet jaký to je?" ,,Jo!" zvolá vesele, usměji se a Rye k nám přijde. ,,A můžu s váma?" ,,No jasně" mrknu na něj, Rye vezme Caroline do náruče a odejdeme spolu na pódium. ,,Ahoj lidi, tenhle song bude jen a jen pro Caroline.. Tak všichni s náma" usměje se Rye, usměji se taky a sleduju jak drží Caroline v náruči. Jednou z něj bude skvělý táta. Začneme zpívat Photograph od Eda Sheerana. Všichni zpívají s námi a tak se musím usmívat. Caroline zpívá s námi. Přijde mi to jako bysme byli jedna velká rodina.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat