Rye🐝
Snažím se najít Tess, ale nemohu. Chci jí vysvětlit co se děje. Píšu si s Rose, protože jsme se dlouho neviděli a navíc se zná s Lionelem Messim a skoro všemi z Barcelonského týmu. Chtěl jsem udělat pro Tess překvapení na naše výročí. Chci jí ukázat, jak moc ji miluji a trhá mi srdce ji takhle vidět. Najdu ji s Mary u jejich šatny. ,,Tess můžu si s tebou promluvit?" ,,Jo potřebujeme si promluvit" přikývne smutně. Odejdeme dál a já se na ni podívám. ,,Chci ti to vysvětlit" ,,Už se mnou nejsi šťastný?" zeptá se mě narovinu. Podívám se na ni a chci ji obejmout. ,,Jasně, že jsem. Co to říkáš? S žádnou jinou dívkou bych nebyl takhle šťastný jako jsem s tebou. S Roselyn si píšu protože pro tebe připravuju něco velkého k našemu výročí. Zná se totiž se všemi z Barcelony. Připravuji to s ní už měsíc, mělo to být překvapení ale když jsem tě takhle viděl. Nechci aby sis tohle myslela" vysvětlím jí to, podívá se na mě a zdá se že se cítí provinile. ,,Já promiň... Jsem blbá... Já" ,,Tess.. Nemohla jsi to tušit. Už nikdy neříkej, že jsi blbá. Já bych taky žárlil, a dost. Však mě znáš" řeknu, usměje se a obejme mě. ,,Jo to jo. Promiň, že jsem žárlila a zkazila překvapení" ,,Už se neomlouvej. Miluju tebe, Rose je jen kamarádka" ,,Já tebe miluju taky Ryei Peii" řekne, podívám se jí do tváře a otřu slzy. Políbím ji a pak odejdeme zpátky dovnitř. ,,Vyřešeno?" zeptá se nás Mikey, usměji se a podívám na Tess. ,,Jo už je to v poho. Omyl... Prostě jsem zas žárlila" ,,No.. Rozhodně to na tobě šlo poznat míň než na Ryovi. Ten když sis povídala s Paulem málem utrhl stůl.. Málem zezelenal žárlivostí" řekne Mikey, zasměji se. Ano dokážu pořádně žárlit, když vidím Tess povídat si s nějakým jiným klukem. Zvlášť s takovým kterého neznám. ,,No jo.. Asi tak nějak to vypadalo" ,,Sto pro to tak vypadalo" řekne, Tess se směje a už je jí líp. Byla blbost jí to tajit, ale chtěl jsem ji překvapit.
,,Uvidíme se pak. Dneska jdeme první my, pak Harvey a pak vy. Co budeš dělat?" ,,No chci holkám předvést nový song a pak si asi půjdu pro kávu. Chceš něco přinést?" zeptá se, zamyslím se a docela bych si dal frapučíno. ,,Jestli bys byla hodná tak frapučíno. Jo a počkej" řeknu a vyndám svoji kreditku. ,,Zaplať to tímhle" ,,To ne.. Zaplatím to svojí" ,,Žádné řeči a ber" usměji se a Tess si ji nakonec vezme. ,,Dobře, ale příště to platím já" ,,Ne i příště to zaplatím já" usměji se, vidím jako se zase dává dolů obočí. Musím se usmát, protože je ohromně roztomilá když tohle dělá.
. ,,Budu muset, ahoj potom" ,,Ahoj, hodně štěstí" usměje se, sehnu se abych ji políbil a objal. Potom se vydám za klukama na pódium.Tess😻
Odcházím do šatny za holkama. Jsem ráda, že mi to Rye vysvětlil a cítím se špatně po tom, co mě chtěl překvapit. Přijdu tam a posadím se na gauč. ,,Takže?" zeptá se Harvey, podívám se na něj a pokrčím rameny. ,,Pokazila jsem překvapení. Rye mě chtěl překvapit, protože Roselyn ss zná s Barcelonským týmem. Chtěl mě překvapit tím, že přijedou na naše výročí sem do Londýna" ,,Ou.. To je mi líto. Ale víš, co já vždy říkám" posadí se ke mě Soph. ,,Radši se zeptat než pak být naprosto v háji" doplní za ní Stef, posadí se vedle mě z druhé strany a usměje se. ,,Holky maj pravdu. Teď už jen úsměv, co jim zahrát tu novou písničku" navrhne Mary, přikývnu a Lauren mi podá kytaru.
Začnu hrát písničku Hold on. (A/N: Chord Overstreet- Hold on❤)
Všechny poslouchají a Mary zpívá se mnou. Harvey, který stojí u dveří poslouchá taky. ,,Come back I still need you.." skončím a podívám se na ně. Holky nám zatleskají a usmějí se. ,,Tohle bylo opravdu špičkové. Miluju to ohromně moc" začne první Lauren. ,,Přesně. Podle toho jak jsme četli ten dopis tak to přesně sedí. Další písnička na naše album. Takže máme už dvě" ,,Jo dneska začnu dělat na další" ,,Nemusíš se tak přemáhat" usměje se Stef, zvedne se a Mar se usměje na Harveyho. ,,Co tu děláš?" ,,Poslouchám. Připadal jsem si v šatně sám a tak jsem přišel" usměje se, přikývnu a kývnu aby se k nám posadil. ,,Neměl by ses připravovat na výstup?" ,,Všechno připraveno. A co vy? Jaké máte rituály?" zeptá se, Soph zapne hudbu a usměje se. ,,No tak milujeme tanec. Když jsme všichni v pohodě tak každý koncert tancujeme. Ke každé písničce máme svůj vlastní tanec a hlavně Tess. Ta je přebornice v shuffle dance. Tak má vždycky menší sólo. Myslím, že nám to jde super skvěle" zasměje se Lauren. ,,To zase nejsem. Jen mě to baví" ,,No tak to se musí Harvey podívat. Každý trip, nebo když někde jsme tak tancuješ" zasměje se Soph a vytáhne telefon. Ukáže Harveymu jedno video z musical. Ly a on se usměje. ,,Wau. Usmíš to opravdu báječně. Vlastně to vím, těšil jsem se na ten náš" ,,To já taky. Ale na posledním koncertě už budu mít dole toto a budu volná" usměju se úlevou a musím si vzdychnout.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?