67/Nudný večer a zajímavé ráno😕

13 0 0
                                    

,,Zar!?" ,,Jo?" zeptá se nás z kuchyně, odejdeme k ní s taškami. ,,Tady je první polovina" ,,Asda, že?" ,,Ano. Velmi produktivní den" pokývá hlavou Soph, zasměji se a začnu vybalovat. ,,Budu hádat, zase vyhozeny?" ,,Nemůžeš od nás čekat nic nového, když jdeme do Asdy. Nic nového nás nečeká" ,,My a Asda. Věř mi, nikdy to nedopadne dobře" pokrčím rameny, otevřu lednici a uklidím tam věci. ,,Jdu pracovat na vlogu. Nějak to sestříhám, nebo půjdeme ještě někam?" ,,Asi cesta do fitka a z fitka?" ,,To uděláme na insta" ,,Fajn" souhlasím a uklidním igelitky do šuplíku. ,,Jdu se dívat na film. Co ti vlastně odepsala Luna?" otočím se na Zar. Ta odloží hrníček do dřezu a umyje ho. ,,Přijede zítra v deset hodin. Máte čekat na nádraží. Stejně jsem věděla, že pro ni budete chtít jet" ,,To je jasná zpráva" přikývnu a odejdu do pokoje. Vylezu si do postele a vezmu si notebook. Docela se těším na novou členku.

Rye😵&Tess🎶

Rye🐝: Dneska Mikeymu řekli, že musí na operaci. Poslední dobou nemohl dobře chodit, takže šel na vyšetření 😥

Tess😻: A jak to dopadlo? 😮

Rye🐝: Moc dobře ne. Zítra bude mít otevření rány, vyčištění a pak až přijedeme domů tak ho čeká operace 😟

Tess😻: Ale proč mi to neřekl? 😧

Rye🐝: Poprosil, abychom ti to neřekli. Měla jsi dobrou náladu, nechtěl ti ji kazit. Tak nás o to poprosil, ale já ti to prostě musel říct 😞

Tess😻: Díky Ryei. Máme volno, takže co kdybych přiletěla za vámi? 😳

Rye🐝: My to s Mikeym tady zvládneme. Žádné starosti, měl bych už jít spát. Napíšu zítra, ahoj 🙋

Tess😻: Ahoj zítra🙋

Mikeyho čeká operace a neřekl mi to. Mám se naštvat nebo to nechat jít. Nechat jít, rozhodnu se a pousměji. Zapnu si můj oblíbený seriál, 13 důvodů proč. Potřebuju si odpočinout, přeci jen mě ještě čeká fitko se Soph. To je vždy makačka.

Je večer, ležím v posteli a Lauren se Soph dělají live.ly. Mary si čte a já se dívám na legrační videa. Naši fanoušci udělali crack videa z našich vlogů a je to ohromně dobré. Ke každému dám like a napíšu komentář. Když je večerní nuda, tak se dělá cokoliv. ,,Co děláš Tess?" zeptá se mě Soph, natočí na mě kameru a já si sundám sluchátka. ,,Sleduju naše crack videa a nejlepší momenty. Právě teď jsem sledovala super video, jmenuje se to ,Vše nejlepší od Sophie Sky' opravdu dost zábavný. Takže lidi, povině všichni odběr kanálu Little Angel Emily. Opravdu skvělá tvorba" ,,Není to ten kanál, i s hudebníma videama. Jako třeba u tebe je tam písnička Into you?" ,,Přesně ten kanál" přikývnu a Lau ukáže palec nahoru. ,,Ten se mi taky ohromně moc líbí. Fakt zábava" ,,Někdy se musím podívat. Jsou tam i jiná podobná videa?" ,,Jop. Vše nej od Lauren, Tess a taky Stef, Charlie a Mary. Teď nejnovější video je ,Big Love'. Je to s námi, s klumama. A písnička je All of me" ,,To musí být ohromně roztomilí" žasne Soph, přikývnu a sleduju další videa. Soph zveřejnila náš vlog z Asdy. A proto se na to musím podívat, dost zábavný.

Zítřejší den, 8:00. Probouzím se dost pomalu, včera jsme si večer s holkama dost užily. Tvořily jsme docela dost divný songy, taky se dívaly na divná videa a nejlepší faily. ,,Dobré ráno" pozdraví mě Soph, podá mi kávu a já jí poděkuju. ,,Díky. Už se ti ozval někdo z RT?" ,,Andy mi volal, říkal mi o Mikey. Docela dost bolestný" ,,To musí být, je mi ho líto když nemůžu být s ním" řeknu smutně. ,,Až přijede sem, tak budeš s ním. Na to vás dva až moc dobře znám. Hlavně tebe" zasměje se Soph, přikývnu na souhlas a vezmu si blok. ,,Myslím, že máme dodělaný 2 album. Mohli bysme teda udělat druhou EP tour" ,,Jaké songy tam máme?" ,,Přečtu ti to celé. Takže 2. EP/You're beautiful. Songy: Silent scream, Scares to your beautiful, Hold on, Dandelions a Who I am. To by mohlo jít, ne?" ,,Mohli bychom to prodávat jako vždy společně s mikinami" ,,Které bysme začali dělat dnes" dokončí Lauren, která je už taky vzhůru. ,,Dobrý nápad. Tak vstávat děvčata, musíme pro naši další členku" vyzve nás Soph, slezu dolů a odejdu do koupelny. Musím se vysprchovat, udělat hygienu a makeup.

,,Soph?" ,,Jo?" ,,Co dneska máme naplánovaného?" zeptá se Mary, co vyjde z kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Soph?" ,,Jo?" ,,Co dneska máme naplánovaného?" zeptá se Mary, co vyjde z kuchyně. ,,Studio, pak uvedení naší další EP tour a nakonec mikiny" řekne Soph, Mary natěšeně přikývne a  já vyjdu ven. Ještě jsem chtěla jít vyhodit odpadky, podívat se kolem a nakonec čekám na holky. Zatím čekám až mi zavolá Mikey. To se stane vteřinku po tom, co na něj pomyslím. ,,Ahoj Tess" ,,Ahoj Mikey" pozdravím ho docela smutně. ,,Co se děje?" ,,Otázka je spíš, co se děje s tebou?" zeptám se, nadzvednu obočí a Mikey se zatváří smutně. ,,Promiň, že jsem ti to neřekl" ,,Proč jsi mi to neřekl?" ,,Nechtěl jsem, aby jsi byla smutná a dělala si starosti" ,,Mohl jsi mi to říct" povzdychnu si, Mikey se na mě podívá smutně. ,,Nebuď prosím naštvaná. Nestrpím to, že bys byla na mě naštvaná" ,,Ještě mi to budeš splatit Cobbane" ušklíbnu se, usmějeme se na sebe a Mikey přikývne. ,,Jasně, že jo. Budeme trávit většinu času teď u mě v posteli a u notebooku. Koupím zmrzlinu a romantické večery budou každý večer" ,,Teď už na tebe naštvaná nejsem" řeknu a podívám se na holky. Konečně už jsou hotové a můžeme odjet. ,,Zavolám ti později, teda až budeš moct" ,,Jasně, ahoj" rozloučí se,   vypnu hovor a vyběhnu k holkám. Nasednu do auta a když jsme všechny v autě tak vyrazíme na nádraží. Já si vytáhnu telefon a připojím ho k rádiu. Pustím tam jako první písničku Hey Everybody! Od 5SOS. Poslední dobou je moc ráda poslouchám. ,,Příští pondělí budou mít koncert v Manchesteru, znám se s jedním pořadatelem. Nechtěli byste procpat na ten koncert?" ,,To bys pro nás udělala?" zeptám se jí nadšeně. ,,Pro kapelu vše. Máme volno, takže proč ne. Odpracovali jste si to minulí týden" ,,Yes!" zaraduju se. ,,Cover bysme si měli rozhodnout už dneska. A zítra by se měl natáčet klip, a další den studio" ,,Super. To se těším, tak jdeme přemýšlet co bysme mohli zazpívat" řeknu zamyšleně, opřu se a podívám se na telefon.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat