Angels👼😇💖Tess😻 poslala do skupiny video.
Soph🐼: OMG!!
Stef🐶: Jako vážně?!😮
Mary🍏: OMG!!
Lau🐬: Holky taky nevěříte tomu, co Tess poslala? 😮😂
Soph🐶: Ne nikdy.. To je báječný Tess! 😆
Tess😻: Za vše děkujeme Erikovi a Aubovi. Ti nám udělali takovou menší reklamu😇😍
Lauren🐬: Je to velká šance se ukázat🙌
Mary🍏: Lau má pravdu. Je na čase ukázat, co v nás je a Miami je přesně to místo 😍
Tess😻: Můžete si sebou vzít asi čtyři lidi 😃 A do konce tohohle týdne máme Davidovi dát vědět
Soph🐼: Natočíme to doma. Před tím než pojedeme směr Glasgow 😇
Stef🐶: Když se na to tak podívám tak asi vezmu svoje sourozence😅
Soph🐼: Já asi taky. Koho bereš ty Tess? 😎
Tess😻: Rye a jeho tři bratry. Erik nebude mít čas, má ligu a tak 😔
Mary🍏: Tak jsme na tom stejně. Já asi vezmu své přátele odtud. Bude to obrovská party..🙌🎊
Lau🐬: Lidi nezapomněli jste náhodou na kluky. Bez nich bysme to taky nedali 😅😎
Soph🐼: Právě to jsme mysleli taky. Bereme kluky, jelikož máme málo sourozenců😅😇
Tess😻: Pravda.. Uvidíme se zítra.. Ahoj🙌
Soph🐼: Ahoj🙋
Stef🐶: Dobrou noc 😉
Položím telefon na skřínku a zvednu se. Chtěla bych vidět jejich reakci. Určitě jsou celé bez sebe. Moc se tam těším. Odejdu ven z pokoje. ,,Už si jim to řekla?" ,,Poslala jsem jim video a nemohli tomu uvěřit" usměji se na Rye, ten se taky usměje a chytne mě za ruku. ,,Odnesu Sammyho a půjdeme taky spát?" ,,Jasně,už jsem unavená jako nikdy před tím" přikývnu a tak ho Rye vezme do náruče. Já vezmu Shauna a ten se na mě usměje. Obejme mě a jde vidět, že je unavený. Položí mi hlavu na rameno a ruce kolem krku. Odejdeme do jejich pokoje a položíme je do postelí. ,,Hezky se vyspěte" ,,Dobrou" popřeje mi Shaun a dá mi menší pusu na tvář, usměji se a pak přejdu k Sammymu. Políbím ho na čelo a usměji se na něj. ,,Dobrou noc" ,,Dobrou" popřeje nám, odejdu ven a Rye zavře. ,,A teď si odnesu tebe" usměju se a chytne mě do náruče. ,,Ryei. Chodit umím sama" ,,Ano to ano, ale je lepší, když tě vezmu" řekne, usměje se a políbí mě.
Odnese mě do postele a zavře dveře, lehne si ke mě a usměje se. ,,Jak se ti líbil večer?" ,,Moc. Bylo hezké poznat tvoji rodinu a bráchy. Jsou báječní. Všichni, a ty dárky? Líp si mě překvapit nemohl" ,,To ty mě taky. Ani nevíš jak dlouho jsem ten prsten hledal. Jak se ti to podařilo?" zeptá se, usměji se a zavrtím hlavou. ,,To je tajemství a ty se neříkají" ,,Tak to z tebe nějak dostanu" zasměje se a posadí se na mě. Začne jako vždy lechtat, ale teď se mu to zas tak snadno nepodaří. Chytím jeho zápěstí a snažím se ho přetlačit. ,,Nesnaž se o to.. Nepomůže ti to" ,,Říkal kdo?" ušklíbnu se na něj a můžu se posadit a Rye se usměje. ,,A teď zlechtám já tebe" zasměji se, začnu ho lechtat a Rye se začne smát a mrskat sebou. Nakonec se mu povede spadnout z postele. ,,Ryei!" podívám se na něj starostlivě. Směje se a drží se za loket. ,,Jsi v pořádku?" ,,Od dnešního dne tě nelechtám" ,,Poučil ses.. Zajímavé" zasměji se, Rye se usměje a přitáhne si mě k sobě do náruče. Políbí mě a pak se usměje. ,,Těším se na tour" ,,Já taky a pak do Miami" řeknu, Rye se usměje a zívne si. ,,Jdeme spát" ,,Jo. To bysme měli" souhlasí a lehneme si. Chytne mě kolem ramen a já mu položím hlavu na hrudník, chytnu jeho ruku a postupně usnu.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?