,,Holky rychle už se řadí" ukáže Stef, rozeběhnem se k nim. Těsně před nimi zakopnu ale dokážu to zachránit. Vznikne z toho super flip. ,,Black?" ,,Tady. Jau" hlesnu ale směju se. Pak se podívám vedle sebe. Stojí tam Rye a něco říká Andymu a klukům. ,,Jsme všichni, poslední je Zoe?" ,,Tady" ozve se Lau a přihlásí se. ,,Jsi v pohodě?" zeptá se mě Stef, když někam odcházíme. ,,Jo jen klouby" hlesnu, podívám se na své klouby a jsou trochu odřené. ,,Ošetřím ti to v chatce" ,,Díky" poděkuju Lau, usměje se a společně zpíváme jako akapela Don't you need somebody. Dojdeme tak k fotbalovému hřišti, holky už ví že budu skákat radostí. ,,Tess.." šťouchne do mě Soph, když vidí že jsem mimo a mám upřený pohled na hřiště. ,,Tess" zatřese se mnou Char, konečně jsem zpátky v realitě a usměji se. ,,Dobrý den všem. Nejdříve se chci představit. Jsem ředitel tohoto resortu, jmenuju se John Smoke, ale většina lidí mi říkaj John. To můžete i vy. Teď vám to tu přenechám, učitelé vám vysvětlí, co se tu bude teď dít" řekne postarší pán, vypadá dost mile a dá se říct, že se pořád usmívá. ,,Ahoj žáci. Takže sešli jsme se tu dost v hojném počtu, teď nás čekají míčové hry. Obejdete si po týmech všechny hry, za každou výhru dostanete pásek a nakonci něj odměnu. Takže první stanoviště je fotbal, tomu snad všichni rozumíte. Druhé je přehazka, lehké. Třetí házená, čtvrté basket, páté floorball a poslední baseball. Budete hrát dva tými proti sobě, budete rozděleni do týmů po desíti. Nás je pět, držíme se při sobě. ,,Nás je deset" uslyším náhle za sebou Ryův hlas, všechny se na sebe podíváme. Víme, že tohle nemůžeme prohrát. Mikey hraje dobře fotbal, Brook basket a vlastně všichni jsou dobří ve všem. Mě nejde basket, nenávidím ho. ,,Skvělé. Můžete si jít pro označení. Jste tým číslo jedna" vyzve nás, zapíše si k našim jménům jedničky a já se otočím na Rye se zkoumavým pohledem. ,,Copak?" ušklíbne se, radši si otočím a odejdu si pro šátek s jedničkou. Obvážu si ho kolem kotníku, Lau si ho dá na ruku, Char na paži, Soph na hlavu a Steph kolem krku. Odejdeme kousek dál. ,,Začínáme u fotbalu, pak nás čeká, co nás čeká?" zeptá se Brook, Mikey se rozhlédne a Andy také. ,,Čeká nás přehazovaná. Tu zvládneme" řekne Brook, Jack se zasměje. ,,Čemu se zas směješ?" ,,Vzpomněl jsem si jak Brook spadl do jezera" vysvětlí, kluci se začnou smát také. Usměju se taky, protože ten vlog jsem viděla nejmíň stokrát a pořád mi to připadá vtipné. ,,Viděla to" ukáže na mě Jack, já se začnu smát a holky také. Pak ale přestanu a zatvářím se vážně. ,,Myslíš to jak pan divoký Brooklyn Gibson spadl do jezera a vyste se začli hystericky smát?... ne" zavrtím hlavou, pak se ale podívám na jezero a zase se neudržím. ,,Nesmějte se mu" postaví se za Brooka Stef, chytne ho za rameno a Brook jí chytne kolem pasu. ,,Díky Stef" ,,Nemáš zač" usměje se, podívám se směrem k hřišti a zase mi to vrátí úsměv na tvář. ,,Hraješ?" zeptá se mě Rye, připojí se k mému pohledu na hřiště. ,,Hrála, miluju tu hru" ,,Tak proč pořád nehraješ?" otočí se na mě, podívám se na něj a skloním pohled k zemi. ,,Zranění" ,,To je mi líto, takže Tess?Tak je to, že?" ,,Jo" zasměju se, chvilku čekáme než se všichni postaví do týmů.
Ahooj.. Nová kapitola je tu.. Tak zas zítra nebo někdy až se mě zas něco napadne.. Díky za přečtení a doufám, že se všichni máte dobře :)
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?