2./Nečekaní spolubydlící

88 10 2
                                    

Lau pustí hudbu a zpíváme si. Vezmu kytaru, když mám hotovo a posadím se nahoru na svou postel. Začneme zpívat Can't remember forget you. Lau dole tancuje, umí opravdu dobře tancovat. Náhle někdo zaklepe na dveře. ,,Dále" usměje se Lau, jako vždy přívětivě. Dveře se pootevřou a já zbělám. Dovnitř vstrčí hlavu Rye Beaumont, zase se svým úsměvem. ,,Ahoj, vy musíte být Tessa a Lauren, že?" ,,J..jo" vyjde ze mě tak přiškrceně, vejde dovnitř a za ním Jack, Lau se tváří strhnule. ,,Jsem Jack" představí se, usměje se na nás a Rye si zabere postel. ,,Jsem Rye... ehm.." zarazí se, když vidí jak se tváříme. ,,Jste v pořádku?" ,,Jo.. jsem... kdybyste mě hledali tak jsem v jezeru" řeknu a seskočím z postele, položím kytaru a sluchátka. Vyjdu ven a začnu praštím se do čela. ,,Chováš se jako debil Tess" ,,A co jinýho jsi" usměju se nad svými myšlenkami a nenápadně se zase dostanu k jezeru. Rozeběhnu se a zase do něj skočím. Když vyplavu tak potřepu hlavou a vidím, jak za mnou někdo skáče. Když vyplave zjistím, že je to Rye. ,,Hej to byl můj nápad" ,,Ale mě to napadlo taky" ,,Jenže já jsem tu už podruhý" ušklíbnu a cáknu na něj, rychle pak vyběhnu k chatce a Lau s Jackem si povídají. ,,Lidi Rye mi krade nápady" ,,Ne to ty" začneme se hádat, Jack s Lau se nám začnou smát a tak přestaneme. ,,Konec hádky a mír" navrhnu a podám mu ruku, souhlasí a potřeseme si. ,,Takže ze které jste školy?" ,,Z Wenciolské, vy?" zeptám se a vybalím si poslední věci. Je to můj sešit na nápady na hudbu, písničky a všechno kolem kapely. ,,Neznám vás odněkud?" zeptá se Jack zamyšleně, vypadá roztomile. Rye se otočí od věcí a prohlédne si nás. ,,Taky je odněkud znám.. odkud?" ,,To nevíme hoši" pokrčím rameny a odejdu si obléknou pod top plavky.

U toho si zpívám F

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


U toho si zpívám F. F. F. Moje fav. ,,Hezky zpíváš" pronese Rye, když mám otevřené dveře a upravuju si vlasy. ,,Díky" mrknu na něj a projdu kolem, pousměje se a vejde do koupelny. ,,Jdeme za holkama?" ,,Jop" souhlasím, na hlavu si hodím snap a vyjdu ven. Zaklepeme na dveře chatky číslo 10 a otevře nám Andy Fowler. ,,Ahoj Tessa a Lau, že?" usměje se na nás, přikývne s červenými tvářemi a pustí nás dovnitř. Je tu i Brooklyn Gibson. ,,Ahoj, jsem Brook" ,,Andy" mrknou na nás, usmějeme se a holky konečně vyjdou ven. ,,Jdu si pro kytaru, sejdeme se u mola" ,,Dobře" přikývne Lau, vyjdu ven a začnu si pobrukovat On my way. Vejdu dovnitř a Rye je jen ve spodním prádle. ,,Ou promiň" omluvím se hned, Rye se zasměje a přejde ke mě. ,,To je v pohodě. Říkej si, že jsou to jen plavky" mrkne na mě, pousměju se a vezmu si kytaru.

 Říkej si, že jsou to jen plavky" mrkne na mě, pousměju se a vezmu si kytaru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyjdu zase ven, je mi už dost teplo. Náhle vidím i pátého člena. Mikey Cobban. ,,Wau" hlesnu si, konečně ke mě všechny přijdou a uděláme náš pozdrav. ,,Takže kam máme ještě asi tam čtvrt hodiny" obrátí se na nás Char, vím že všechny jsme na chatkách se svými oblíbenými zpěváky a idoly. ,,No, spokojeni se spolubydlícími?" zeptá se náhle Soph, všechny se po sobě podíváme a zasmějeme se. Miluju, když se s nimi můžu smát. ,,Já nevím, ale mám takovou radost, že bych udělala backflip" ,,Tak mi to dej" usměje se Lau, předám jí kytaru a udělám backo. ,,Jednička" pochválí mě Char a holky zatleskají. ,,Jdem něco zazpívat" ,,A projít se" ,,Jop" dohodneme se, odejdeme pryč a cestou začneme zpívat Be a King. Je to energická písnička, zkouším lézt na různé věci. Ke konci zpíváme Crazy in love.

Tahle kapitolka patří Big sis ZaraRoseH děkuju za podporu :) a doufám, že se bude líbit :) A taky pro mojí sister mariemikyskova 😻

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat