Tess😻
Sedím na pařezu u lesa. Hraju si na kytaru melodii k Silent scream. Dívám se směrem k Lau, která má část s Lunou. Pořád si přemítám v hlavě to, co se stalo. Je mi divně, konečně jsem našla někoho s kterým si rozumím a věřila mu. Zamilovala se a potom se ukáže tohle z minulosti. Znejistila jsem, protože nevím jestli nejsem jedna z jeho rychlovek. Znejistila jsem. Přijde ke mě Mary, posadí se ke mě a pousměje se. Chytne mě na stehni a já se na ni podívám. ,,Jak se cítíš?" ,,Dost nejistě. Nevím jestli mu mám věřit" odpovím jí upřímně. ,,Co kdybys to zkusila. Na chvíli prostě zapomněla na to, co se stalo a věřila mu" ,,Myslíš, že to mám zkusit?" ,,Určitě ano. Luke je hodný člověk a vím, že podle toho co jsem viděla se z teenagera změnila na odpovědného mladého muže. Já bych mu věřila" řekne mi svůj názor, přikývnu a ještě si to nechám projít hlavou. ,,Možná máš pravdu, možná bych mu měla dát ještě jednu šanci" ,,Sto pro. Tak pojď už pojedeme do studia. Máme vše natočené" vyzve mě a odejdeme spolu k autu.
Odjedeme do studia a už se snažím se mluvit se všemi. Mary měla pravdu, bude lepší mu dát šanci než litovat. Záleží mi na něm, hodně moc. Přijedeme do studia a pozdravíme se se Stevem. ,,Ahoj děvčata. Jak jste se měli?" ,,Dost dobře, vyhráli soccer six. Máme novou členku a taky se zamilovali" ,,Jen pár z nás" usměje se Lauren. ,,Nedivím se vám. Kluci z 5SOS jsou mladí a hezcí. Šílí po nich spoustu holek, ale zdá se že se i oni zamilovali do vás" poznamená, posadím se na sedačku a vytáhnu notebook. ,,Tak jdeme na to?" zeptá se nás nadšeně. ,,Jasně. Mary jdeš jako první" řekne Soph, zvedne se a odloží si telefon vedle sebe. Vezme si sluchátka a vejde dovnitř, postaví se k mikrofonu a nasadí si sluchátka. ,,Můžeme?" zeptá se Steve, přikývne a on to odstartuje. Mary začne první sloku."I drove by all the places
We used to hang out getting wasted
I thought about our last kiss
How it felt the way you tasted
And even though your friends tell me you're doing fine"Zazpívá bez problému, já si zatím hledám živí stream z koncertu 5SOS. Toho, co má být za deset minut. ,,Můžu se dívat a tebou?" zeptá se Lau, přikývnu a podám jí druhé sluchátko. ,,Díky" ,,Nemáš zač" pousměji se a zvětší obrazovku. ,,Skvělé, tak běž Soph" vyzve ji Zar, Soph odejde a Zar se posadí vedle nás a píše si s někým. Zdá se, že je to její přítel. Soph se postaví dovnitř a začne se svojí částí.
"Are you somewhere feeling lonely
Even though he's right beside you
When he says these words
that hurt you
Do you read the once I wrote you"Zase bez problému, tohle bude docela klidná noc. A myslím, že budeme spát i doma. Livestream z koncertu zachvilku začne a docela se na to těším. Luna se zatím zvedne a Soph jí předá sluchátka. Vejde dovnitř a nadechne se.
"Sometimes I started wonder
Was it just a lie
If what we had was real how could you be fine
Cause I'm not fine at all"Mám ráda, když ji můžu poslouchat. Opravdu se sem hodí, nevím proč jsem měla pochybnosti. ,,Už to začalo" upozorní mě Lau, vidíme kluky jak stojí v backstagy a čekají na to. Moderátoři zatím něco povídají, ale to mi je jedno. Sleduju totiž Luka, je ode všech dál a o něčem přemýšlí. Mike si ho všimne a odejde k němu. Něco mu řekne a Luke přikývne. Odejdou k ostatním a chytí se za ramena. Něco si říkají, v tu chvíli mě zavolá Luna. Vstanu a vezmu si od ní sluchátka. Zkusím se naladit, potom jdu dovnitř a ukážu, že jsem připravená. Moje část je poměrně delší než ostatních, ale mě to nevadí. Právě naopak.
"I remember that day you told me that you were leaving
I remeber the makeup running down your face
And the dreams you left behind
You didn't need them
Like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about that stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
Cause I'm not fine at all"
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?