Rye🐝
Vyjdu s Lau ven. ,,Chtěl jsem si s tebou promluvit o Tess, co se jí stalo?" ,,Myslíš v minulosti?" zeptá se mě smutně. ,,Jo. Začala mi plakat na rameno, myslel jsem si že jsem to způsobil já, ale pak řekla že je to minulost, co se stalo?" zeptám se znovu. Začne mi vysvětlovat, jak to bylo s jejím bývalím klukem špatné. ,,Bil ji, šikonoval ji, zesměšňoval. Chtěla odejít, jenže on ji nenechal" ,,Bože, až ho potkám.." mám vztek, nikdy jsem takový neměl jako teď. Podívám se zase na Lau a ta vypadá velmi smutně. ,,A jak to bylo dál?" ,,Jednou přišla domů, byla na dně. Dostala jsem z ní jen, že ji chtěl Nick znásilnit. Utekla jen o vlásek" řekne, to mě dostane. Zatnu pěsti a snažím se to vydýchat. Vidím Jacka, jak se vrací a tak jdu hledat Tess. ,,Jacku je Tess ještě uvnitř?" ,,Ne není. Před chvilkou odešla" řekne mi, přikývnu a pomyslím si že asi odešla do chatky. ,,Tess!" zavolám když jsem tam. Nic. ,,Ryei!" přiběhne rychle Danile za mnou. ,,Co se děje?" ,,Nick je tu. Viděla jsem jak ji táhne k lesu" ,,Do prdele!" zařvu, ukáže mi kam šli. ,,Tady jsou" šeptne, vidím jak se na ni tlačí a další dva hlídají. ,,Běž pro kluky. Jdu na to" šeptnu zpátky, přikývne a odběhne. Ničí mě to, jak moc velký strach vidím v Tessiných očích. Proto se rozeběhnu k němu a srazím ho na zem. ,,Drž se od ní dál ty prase!" zařvu na něj, Tess se zvedá ze země. Chytím ji za ruku a držím za sebou. ,,A kdo si myslíš, že jsi?" ,,Jsem ten, kdo se k ní bude chovat líp než ty!" odpovím rázně. ,,Opravdu si myslíš, že na nás máš? Jsme v přesile jestli nevidíš. Kluci převezměte si ho. Já si to jdu vyřídit s tou děvkou" kývne na ně, naštve mě to a tak po něm vystartuju. Dostanu pár ran, ale to mi zas takové starosti nedělá. Větší mi dělá, že se už o mě starají ty dva a Nick se blíží k Tess..
Tess😻
Na moji spásu přiběhl Rye, ale teď se do něj pustili ty dva. Ke mě se blíží Nick, mám strach. Velký, ale když vidím Rye jak se do něj strefují pěstmi přemůže mě něco jako odvaha. ,,Ne.. nesahej na mě" řeknu s roztřeseným hlasem, podívám se kolem sebe a vidím větev. Nick se zasměje, pořád se takhle smál, je to šílenec. ,,Ale no tak.. přece si nemyslíš že se teď vzchopíš. Na to nemáš. Jsi jen malá hloupá slabá děvka" ,,Opravdu?" zeptám se a nechám se ovládnout menší šílenctvím. ,,Vypadni od ní!" řve Rye, znovu mu dali pěstí. ,,No to je lepší a nenechte ho řvát" upozorní je Nick, podívá se zpět na mě a přiblíží se ke mě víc. Neustoupím, držím větev pevněji a čekám až bude dost blízko. Přiblíží se dost blízko, praštím ho nejdřív do břicha, pak ze strany do hlavy. ,,Jau ty krávo!" zařve, přitlačí mě ke stromu a větev mi přitlačí ke krku. ,,Tohle si přehnala" řekne a vrazí mi, spadnu na zem a chytím se za nos. Podívám se bezmocně na Rye a ten na mě.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?