,,Tři minuty" oznámí nám, rozdýchávám to a čekám kdy ten čas uplyne. Sophia s Lauren natáčejí na instagram a Rye a Andy taky. ,,To zvládneš. Nedělej si starosti" povzbudí mě Mikey, usměji se a přikývnu. ,,Jen setřásávám poslední nervozitu. To je všechno" usměji se a Sammy a Shawn mě obejmou. ,,Tess to zvládneš" ,,Minuta!" oznámí nás, obejmu je nazpět a pak všechny kolem. ,,Díky, že tu všichni jste" ,,Jsme tu rádi. Jděte na to holky!" ,,Angels! Angels!" zvolávají do rytmu naše jméno. Vyběhneme ven hned za Davidem a vydáme se na stage. Začne to. Je tu před námi asi před 200 tisíc lidí. A snad i víc. ,,Jak je Miami?!" zeptám se se smíchem. Lidé mi odpoví nadšeným pískotem a taky zvoláním. ,,Můžeme to tu začít?!" zeptá se Sophia, zase ta stejná reakce. ,,Nahlas!" přidá se Lau. Tentokrát je už to mnohem hlasitější a zase se usměji. Je tu mnohem víc pozitivní energie. Už žádná nervozita. Čistá zábava. ,,Kousek si nahraju" řeknu Mary a pustím instagram. Poskakuju kolem a Soph zatím zpívá. ,,Yes!" poskakuju si a pak se připojím k Mary. ,,Teď je tvoje scéna Tess" zvolá Soph, položím telefon a tak se do toho pořádně opřu. Fanoušci si to naprosto báječně užívají a my taky, skvěle se doplňujeme a taky naplno tancujeme. Ke konci kdy už to skoro ukončujeme tak všechny členy naší rodinky necháme vstoupit na pódium a tancujeme tam s nimi. Rye si to užívá a já taky. Je to naprosto nezapomenutelné. ,,A tohle nás čeká ještě několikrát za tenhle týden, ale v New Yorku a v LA" ,,My poletí do LA?" ,,Jo" přikývne Dave, zasměji se a zasnou všechny světla a my odejdeme do backstage. ,,Tohle bylo neuvěřitelný" zvolá nadšeně Lauren. ,,Pojďte dáme si ještě fotku" vyzve nás David, postavíme se vedle něj a uděláme šílené obličeje.
,,Ještě by to chtělo afterparty" ,,Nějakou pořádnou" přidá se Mary, přikývnu a obejmu Rye. ,,Byla jsi skvělá" ,,Děkuju, ale tys na mě dával celou dobu pozor. Což jsem potřebovala" usměju se a Rye se usměje. ,,Vždy tu pro tebe budu" ,,Lidi, kde je Mikey?" zeptá se Soph, rozhlédneme se kolem a zjistíme že tu Mikey není. ,,Jdu se po něm podívat" řeknu a vyjdu ven, najdu ho na pláži. Sedí tam a dívá se na hvězdy. ,,Mikey jsi v pořádku?" zeptám se a posadím se k němu. Mikey je jako můj bratr a dělá mi to starost, když takhle zmizí. ,,Já nevím. Poslední dobou se cítím tak sám, když vy spolu chodíte a většinou jste spolu" ,,Na tom nezáleží, nikdy nejsi sám a víš, že jsme tu pro tebe" řeknu a slyším kroky. ,,Co se děje Mikey?" zeptá se Andy. ,,Jen blbost, nedělejte si starosti" ,,To děláme. Vyklop to" vyzve ho Lauren. ,,Poslední dobou jak jste všichni spolu tak se cítím osamněle. Všem vám to přeju, ale.. Prostě mi to připomene, ty kdo mi zlomily srdce" ,,To jsme tu pro tebe" řekne Brook a obejme ho. ,,Pojďme všichni" navrhnu a obejmeme ho všichni. ,,Tomu se říká rodina" podotkne Blair, přikývnu a odejdeme do hotelu.
,,Co máte naplánované až přijedete zpátky?" zeptá se Andy, když sedíme v jejich pokoji. Mladší děti spí a my si povídáme o tom, co bude dál. ,,Cover, plus taky videoklip k našemu songu a pak si dáme volno" řekne náš plán Sophia. ,,Nechcete s námi během toho volna natočit challenge?" ,,Jáká by to byla?" ,,Don't laugh challenge v párech" ,,Mě se líbí" ozvu se z Ryeovi náruče, Zar se nám ale připomene. ,,Ještě máme jeden úkol" ,,No jo. Musíme vybrat jednoho na zkoušku" připomene Mary, Mikey zůstal s dětmi. Dělá mi starosti. Zvednu se a odejdu ke dveřím. ,,Zachvíli přijdu" řeknu a odejdu za ním. Všechny jsou u nás v pokoji a Mikey je na gauči. Vejdu dovnitř a poslouchá hudbu ve sluchátkách. Posadím se k němu a Mikey si je sundá. ,,Co se děje?" ,,Přišla jsem se za vámi podívat, jak ti je?" ,,Líp, díky za optání. A jak je tobě?" zeptá se, přitáhnu si nohy k tělu a pokrčím rameny. ,,Já nevím. Tak divně. Můžu se ti svěřit Mikey?" ,,Kdykoliv" přikývne a odloží telefon. ,,Od toho dne, co jsme se dali s Rye zase dohromady nemám ten samí pocit jako před tím. Už k němu necítím to, co před tím. Teď je to jinačí a navíc cítím, že je na tom stejně. Prostě moje city k němu jsou teď takové našedlé" ,,Co myslíš, že to je?" ,,City k němu jinému" řeknu a podívám se na něj, Mikey se na mě vážně podívá a pak se na mě podívá chápavým pohledem. ,,Když budu upřímný a svěřím se ti taky. Od té doby, coste se dali s Ryem znovu dohromady vím, že si tě nezaslouží. Už tě jednou zradil a tebe to ranilo. Už je to dlouho, co k tobě taky něco cítím ale nechtěl jsem ti to říct. Nechtěl jsem zničit naše přátelství s Ryem a taky to naše. Navíc váš vztah, ale když to takhle cítíš. Musím říct, že tě mám rád víc jen než kamarádku" svěří se mi, usměji se s oddechnutím a přikývnu. ,,Odkdy to cítíš?" ,,Jak jsme byli v tatérství. A pak po něm. V ten den to začalo" řekne a já ho obejmu. ,,Musím si o tom promluvit s Ryem. Náš vztah je úplně na konci a my se to snažíme držet jen kvůli tomu, že.. Ani nevím proč se pořád snažíme. Děkuju za to, že ses mi svěřil" ,,To já děkuju tobě. Nejsi unavená?" zeptá se mě a odhrne mi vlasy z obličeje. Popravdě jsem pořádně unavená. ,,Jo" ,,Půjdeme spát?" ,,To bude nejlepší, zítra je odlet do New Yorku" souhlasím a Mikey mě pustí si lehnout. Nakonec se dohodneme na tom, že bude ležet a já si lehnu na jeho hruď. Bylo hezké, že jsme si to oba přiznali a myslím, že to je začátek dobrého vztahu, teď už si jen promluvit s Ryem.
ČTEŠ
Band life???
FanficAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?