,,Kam to chceš?" ,,Do obýváku. To mi bude stačit" požádám ji, Zar se Soph mě položí na gauč a já jim poděkuju. ,,Díky za pomoc, ale zas takovej mrzák nejsem" zasměji se a Lau mi podá led. ,,Nemáš zač" ,,Půjdu si dát sprchu, až kluci přijedou dejte mi vědět" řeknu a došourám se do koupelny. Předtím si vezmu pohodlňejší oblečení. Zavřu se v koupelně, pustím si hudbu a napustím si vanu. Podívám se na svůj oteklí kotník a trochu si ho promnu. Zabolí to, ale budu v pořádku. Vlezu si do vany, opřu si hlavu a zavřu oči. Před očima mi přebíhají okamžiky z dneška. Výhra, tvrdé zápasy a hlavně to nejdůležitější, první polibek s Lukem. Bylo to jemné, jeho rty jsou dost příjemné a jeho polibky jsou absolutně báječné. Skousnu si ret a musím se usmát. Jsem tam půl hodiny, náhle zaklepe někdo na dveře. ,,Tess?" ozve se Soph, otevřu oči a ozvu se nazpět. ,,Jo?" ,,Už jsou tu kluci, tak pojď" ,,Hned tam budu" řeknu a vylezu ven. Udělám si culík, upravím si make up a obléknu si spodní prádlo. ,,Tak kde máme tu poslední hvězdu?" slyším Ashtona, spolu s Mikem vstoupí do koupelny. ,,Hej!" ,,Jej.. Promiň.." omluví se rychle Ash a odejdou ven. Za to Mike mě vezme do náruče a vyběhne se mnou za ostatními. ,,Mikey! Polož mě na zem!" křičím se smíchem, Mike se taky směje. Doběhneme do obývacího pokoje a podívám se po ostatních a ti se začnou smát. ,,Vidím, že tě Mike unesl trochu dřív" zasměje se Soph, Mikey mě položí na sedačku vedle Luka. Ten se na mě dívá zaraženě, červená se a já začínám taky. ,,Musím se oblíknout" ,,Proč? Takhle vypadáš skvěle " pokrčí rameny Mike, zasměji se potěšeně a vstanu. ,,Ale no tak.. nekaž nám pohled!" prosí mě Mikey, odejdu ke dveřím a ukážu mu zadek. ,,Jediné co mi můžeš" vypláznu na něj jazyk, odejdu do koupelny a obléknu se.
Vezmu si telefon, odejdu za nimi a všichni už hrají fifu. Vidím, že je sedačka obsazená. Podívím se na Luka sedícího v křesle. Přejdu k němu a posadím se mu do klína. Obejmu ho a položím hlavu na rameno. ,,Máš led na ten kotník?" ,,Asi jo. Na stole. Lau, hodíš ho po mě?" zeptám se jí, přikývne a hodí mi ho. Luke ho chytí a začne mi ho obvazovat kolem kotníku. ,,Lepší?" ,,Jo díky. Je hezký, že se o mě staráš" usměju se, Luke taky a pohladí mě po vlasech. Usměji se a položím mu hlavu na rameno. Únava na mě docela dost působí, v Lukově náruči je to báječné. Je hřejivá a Luke hezky voní. ,,Tess.. chceš hrát?" zeptá se mě Soph, která hrála s Mikem. Přikývnu a vezmu si ovládání. Posadím se, abych viděla na obrazovku a vyberu si tým. Borussia Dortmund, jako vždy. Musím v týmu mít svého bratra, Aubu a Woodyinha. ,,Jsi z Německa, že jo?" zeptá se mě náhle Ash, podívám se na něj a přikývnu. ,,Dalo by se říct, že máme pestré složení kapely. Já s Mary jsme z Německa, Soph je odtud z Manchesteru. Lau je z Argentiny a Luna je z Francie" popíšu jim. Přikývne a soustředím se na hru. Ash se nabídl, že bude hrát se mnou. Je v tom docela dobrý, ale mě to učil Rye a pak taky Erik. Páteční večery s Fifou. To bylo snad nejlepší, cokoliv spojené s fotbalem je moje hobby. ,,Zní to dost zajímavě. Řekni mi něco německy" ,,Ich liebe Luke" řeknu, Mary se zasměje a podívá se zpět k mobilu. ,,To jsme už někde slyšeli.." ,,Jo, jenže co to znamenalo" popřemýšlí Cal, Luke mě k sobě přitáhne blíž a já se usměji. ,,Taky tě miluju" pošeptá mi do ucha, skousnu si ret a musím se začervenat. Hrajeme další zápasy, povídáme si o jejich dalších destinacích a taky o kapelách. ,,Podle mě je to bezva být takhle vysoko" ,,To ano, ale když si vezmeš kde jsme byli na začátku a kde jsme teď.. bylo toho tak málo," zavzpomíná Soph, musím se nad tím zamyslet taky. Jen se tak tulím k Lukovi a on mě objímá. Dalo by se říct, že jsme dva mazlové. ,,Nechceš jít k tobě?" ,,Jo, už jsem unavená" přikývnu, vstanu a chytím Luka za ruku. ,,Jdeme koukat na film, tak kdyby někdo chtěl" ,,Ok" přikývnou ostatní. Dál se baví, ale já dneska potřebuju klid. Lehnu si do postele a Luke si svlékne bundu, lehne si ke mě a obejme mě. ,,Co si pustíme?" ,,Deadpoola" rozhodnu se zívnutím. Luke přikývne a já to pustím na projektoru. Díváme se společně, postupně přichází Luna s Calem a ostatní. Asi v polovině to už nevydržím a usnu. Potřebuju se prospat.
Luke🎤
V polovině filmu ve své náruči cítím, že se Tess uvolnila. Usnula, ani se jí nedivím po takovém dni. Spí klidně, je roztomilá když spí. Známe se sice je čtyři dny, ale něco mě k ní táhne. Je to něco silného. Pokaždé když se usměje, nebo když je naštvaná. Vždy je roztomilá a nedokážu na ni přestat myslet. Večer se mi o ní zdá. Je to dost těžké ji dostat z hlavy a soustředit se. Dnešní výkon byl neuvěřitelný, někdy mi musí vysvětlit jak to dělá.
,,Už bysme měli jít pánové" řekne Cal smutně s pohledem na hodinky. ,,Kolik je?" ,,Šest, v sedm vyrážíme" připomene Ash, povzdychnu si otráveně a pánové se zvednou. Holky vypadají taky unaveně. Luna usnula Calovi v náruči, takže ji musel odnést do jejího pokoje. ,,Měl bys nechat vzkaz" ,,Nechám. Dohoním vás" ,,Dobře" přikývne Mike, má zase takový lítostný výraz. Včera jsem s ním mluvil o tom, co k Tess cítím. Zatím jsem necítil nic podobného. Pomalu vstanu, trochu sebou pohne. Pousměji se a přikryju ji. Nahnu se, abych ji políbil na tvář a pohladil po vlasech. Nikdy pro mě nebylo těžké někoho opustit jako teď právě ji. Odejdu ke stolu a vezmu si tužku a papír.,,Napiš mi až se probudíš. Museli jsme s klukama jít, už jsi spala a já tě nechtěl vzbudit. Proto jsem ti napsal vzkaz. No jo.. Takže uvidíme se zase někdy. Doufám, že co nejdřív protože se mi tě nechce opouštět. Bude mi chybět tvoje objetí, protože to Calovo je takové k ničemu. V tvém se cítím světově, chci tím jen říct že jsem se do tebe zamiloval a nevím jak to dál popsat. Budu muset, kluci čekají. Ahoj a miluju tě, užij si cokoliv co tě čeká zítra.
-LukeDopíšu vzkaz a položím jí ho na noční stolek, naposledy ji políbím na čelo a odejdu pryč. Zase na mě začne jít smutek.
Luna🍍
Celý večer jsme si Calem povídali o našem životě a jak jsem se dostala do téhle kapely. Cal je docela hezký, navíc je milí a vždy vypadá tak nevinně. Můj život stál za nic, ale jen do té doby než jsem se dostala sem. Tohle obrátilo můj život vzhůru nohama. Myslím v tom dobrém smyslu. Cal mi řekl víc o jeho škole, chodil do ní společně s Lukem a Mikem. Vyprávěl mi docela vtipné příhody, nepovedená rande a taky ty opravdu vtipné části z kapely. ,,Kam šli Luke s Tess?" ,,Do pokoje, říkali že ten kdo bude chtít může přijít na film" vysvětlí Mike od hry. Podívám se na Cala a ten přikývne. Zvedneme se a odejdeme do jejího pokoje. Pustili Deadpoola a Lauren s Mary tu už jsou. Ash sedí u Tess v křesle a sleduje film. Posadíme se k pytlím a opřeme se o ně. Přisunu se ke Calovi a ten se usměje. Obejme mě kolem ramen a pak se usměje. Ujistí se jestli mi to není nepříjemné, ale když vidí že jsem spokojená tak začne sledovat film. Po asi polovině usnu, jsem z toho tlaku a námahy dostatečně unavená. Opřu hlavu Calovo rameno a pomalu usnu.Mary🍏
Večer proběhl docela dobře. Měli jsme tu kluky, hráli fifu a docela jsme se zabavili. Já si celý večer psala s Brookem. Už se těší domů, za námi. Slíbil mi, že půjdeme do kina a já mám výběr. Po tom na večeři a udělá romantický večer. Brook, když se snaží tak dokáže být velký citlivka. Ale tak to mám na něj ráda. Jsem ráda, že mi projevuje city a je šťastný. Stejně jako ostatní tady.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?