23/Studio

45 4 0
                                    

Tess😻
Je konečně sobota, vstávám z Ryeovi náruče a odcházím do koupelny. Zapnu si hudbu a zrovna hraje písnička The Ocean. Začnu zpívat a upravovat se. ,,Dobré ráno zlato" pozdraví mě Rye, usměji se na něj a obejmu ho. ,,Dobré, jak se ti spalo?" ,,Fantasticky a tobě?" zeptá se, vrátím se k malování a učesám se. ,,Takže dneska studio?" zeptá se Rye a čistí si zuby. ,,Ano. Co budeš dělat ty?" ,,No Erik se mě ptal jestli bych nechtěl jet s nimi, tak jsem souhlasil. Navíc nechci tě rozrušovat od práce" ,,Rozrušovat?" otočím se na něj, usměje se a pokrčí rameny. ,,Však víš. Jsem neodolatelný" ,,Moc si o sobě myslíš" zasměji se, Rye si svlékne tričko a znovu se usměje. ,,Co kdybych tam chodil takhle?" ,,Dobře máš pravdu" zapřemýšlím a Rye mi chytí ruku. Dá ji na své svaly a pomalu po nich přejíždí. ,,Ryei... zachvilku budu kaput a nebudu moct jít" řeknu a hodně červenými tvářemi. ,,No tak uděláme jednu věc" usměje se a políbí mě. Políbím ho nazpátek a Rye si mě odnese do postele. ,,Předvánoční dárek?" ,,Jop" usměje se Rye, políbí mě a svlékne tričko. Do osmi hodin mám ještě dost času.
,,To bylo super" ,,Doufám, že to nikdo neslyšel" zasměji se, Rye taky a políbí mě. ,,Miluju tě Ryei" ,,Já tebe taky Tess" usměje se, pohladím ho a pak vstanu. ,,Musím už do studia a ty bys měl už za Erikem" ,,Nechce se mi. Nejradši bych se k tobě přitulil a koukal se celý den na filmy"  řekne. Obléknu se a Rye mě při tom sleduje. ,,Užíváš si to?" ,,Mám radši, když tě můžu svléct" usměje se, hodím po něm plyšový polštář a Rye se zasměje. ,,Úchyle" ,,To nemůžu vidět svoji dívku nahou, když už i já jsem?" mrkne, protočím oči a podívám se na hodinky. Je čas jít. ,,Oblékni se, uvidíme se asi odpoledne. Miluju tě a užij si den" popřeju mu, políbím ho a zamávám mu. ,,Ty taky a miluju tě víc" ,,To nejde" usměji se, zamávám mu a pak odejdu dolů. ,,Ahoj Eriku, Rye zachvilku přijde" ,,Jasně. Máte štěstí, že mamka s taťkou šli na svoji oblíbenou ranní procházku. Jinak by to bylo dost divný" ušklíbne se, začervenám se a podívám se na Erika omluvným pohledem. ,,Neřeš to, budu dělat že jsem nic neslyšel. Užij si natáčení a uvidíme se odpoledne" ,,Užij si to" popřeju mu a odejdu. Zamířím si nejdřív pro kávu.

Chat Mar🍏 and Tess😻

Tess😻: Dobré ráno, doufám že už vyrážíš 😸

Mar🍏: No ano, ale kde se sejdeme?

Tess😻: Starbax, koupím ti kávu a pak se vydáme do studia 🔜

Marr🍏: Dobře už tam mířím 😊

Tess😻: Čekám 😺

Schovám telefon a posadím se někam. Čekání na Marry není zas tak dlouhé. Za asi tak pět minut čekání přijde. ,,Ahoj Mary" ,,Ahoj Tess" pozdraví mě, usměji se a obejmu ji. ,,Takže koupíme ti kávu a vydáme se na cestu" ,,Dobře" přikývne. Zachvilku jsme na cestě. ,,Takže jak se máš?" ,,Nervózně, ale snad to zvládnu" ,,Máš na to. A navíc není proč být nervózní. Zvládneš to úplně v pohodě" řeknu s úsměvem,zdá se klidnější a já tím pádem také. Vzpomenu si na dnešní ráno s Ryem, pořád tak trochu umírám pohledem na jeho tělo. Je tak ohromně skvělý. ,,A jak se máš ty?" ,,Naprosto skvěle. Je sice takový divný počasí ale těším se na Sama ve studiu" podívám se na ni a pak před sebe. Už jsme skoro tam. ,,Prosím" otevřu jí dveře. ,,Děkuji" poděkuje a projde dovnitř. ,,Same!" ,,Tess!" slyším ho z jedné místnosti. Odejdeme teda za ním a hned ho musím obejmout. ,,Jsem ráda že tě zase vidím, ty starochu" ,,No už mi je asi tak 27, ale cítím se staře" usměje se, předám mu kávu. ,,Tohle je Mary Smith. Navrhuju ji jako náhradu za Charlie, ale potřebuju ji vyzkoušet jestli se nám hodí do kapely. Mezi naše hlasy" ,,To mi Sophia říkala. Poslala mi pár nahrávek a já vystřihl Charlie a chci, aby to zkusila Mary. Texty už mám a všechno je připravené" řekne, přikývnu a otočím se na Mar. ,,Chceš se rozezpívat?" ,,To by se hodilo" souhlasí, vezmu si kytaru a zahraju nějakou notu. ,,Tak fajn, třeba shape of you" ,,Máš někde text, neznám ho celý" ,,Tady" řeknu a vytáhnu si ho z desek. ,,Toho označení si nevšímej" ,,Charlie byla pro vás dost důležitá, že jo?" ,,Jo moc, ale pak nás opustila. To je teď jedno, jsi tu ty a to bude teprve nářez" usměji se, začnu hrát. Teď si opravdu všimnu, že ji tam potřebujeme, zní skvěle. ,,To by na rozezpívání stačilo, u mě to máš v suchu. Teď ukaž co umíš tam uvnitř a máš to. Jedeš s námi do Londýna a zůstaneš tam s námi, poznáš se s RoadTripem a všichni budem šťastní až na půdu" řeknu vesele, Mary se zasměje a přikývne. Obejme mě a já ji. ,,Díky Tess" ,,Mě neděkuj a běž na to" vyzvu ji, odejde k Samovi a ten jí vysvětluje co a jak. Já si sednu na pohovku a vezmu si do ruky blok. Zase mě napadlo něco nového. Vezmu si kytaru a začnu psát i k tomu hudbu, text mi jde snadno psát. Mám o čem. Zatím, co Sam pracuje s Mary já pracuji na novém songu a jelikož já psát songy umím jde mi to hodně snadno. Chce to představivost a správné noty.
,,Tak máme hotovo, podle mě super práce. Vsadím se, že ti to určitě vyjde" ,,Děkuji Same" poděkuje mu Mary a podá mu ruku. ,,Jsem rád, že jsem tě poznal. A tebe Tess viděl, než zas zmizíš" usměje se Sam, obejmu ho a vezmu si kytaru. ,,Hele uvidíme se asi tak za půl roku zas tady. Možná uděláme nějaké turné tady, vezmu sebou Harveyho a možná taky ne. Každopádně, ahoj zase někdy" rozloučím se s ním, odejdeme s Marry ven a já vyhodím kelímky. ,,Co teď budeme dělat? Máme asi tak tři hodiny" ,,Mám nápad" řeknu, zavedu ji na jedno místo. Je to něco jako Gravity Force, akorát tady v Německu. ,,Dobrý den, dvakrát a na dvě hodiny" ,,20 Euro" ,,Tady jsou" podám jim je a vydáme se na trampolíny. ,,To si nemusela" ,,Ale jo. Teď pojď skákat, zabavíme se" vyzvu ji a vyběhnu na trampolínu. Začnu skákat a vyzkouším si pár salt, co mě Rye naučil. ,,Super, kdo tě to naučil?" ,,Rye Beaumont. Jsme tak trochu hyperaktivní spolu" usměju se. ,,Pojď naučím tě něco z toho" ,,Nemyslím, že to zvládnu" zasměje se Mar, drknu do ní a kývnu. ,,Když to zvládl Fovvs, tak ty sto pro" řeknu.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat