90/Odpuštění 🙏😊

9 1 0
                                    

Michael🙏
Probudím se něco kolem půl jedné v noci. Necítím vedle sebe Tess, otevřu oči a rozhlédnu se po místnosti. Není tu, podívám se na telefon a vidím, že Angels něco postnuli. Je to od Tess. Docela mě to začne trápit a vstanu. Rychle ji najdu, sedí na balkóně a pláče. Láme mi to srdce pokaždé, když ji vidím plakat, když nemůžu vidět její úsměv. Posadím se k ní a obejmu. Začne mi plakat do ramene a hladím jí po vlasech. ,,Jsem tu s tebou, pomůžu ti skrz vším. Budu tu navždy pro tebe" ,,Už to nezvládám Mikey. Stojím za nic, nezasloužím si nikoho z vás. Nezasloužím si tebe, ty potřebuješ dívku která bude veselá. Bude mít každý den na tváři úsměv a nebude tak v háji jako já" ,,Ty jsi ti jediné, co jsem kdy chtěl. Jsi jako moje druhé já, usmíváš se a každému děláš radost. Teď máš těžké období, ale to máme všichni. Proto jsem tu pro tebe, slíbil jsem něco a taky to dodržím. Záleží mi na tobě a navíc. Podívej se na sebe, jsi krásnější než kterákoli modelka. Luke udělal největší chybu, kterou kdy udělal" řeknu jí a políbí na čelo, obejme mě a já ji držím. ,,Nikdy jsem si nemyslela, že bude někdy něco, co bych nezvládla sama. Ale teď to všechno na mě padá a prostě už nic nezvládám" ,,Od toho jsem tu já. Tenhle týden tu jsem jen pro tebe, pro nikoho jiného. Zítra promluvím s Lukem a bude to za námi" ,,Dobře" přikývne a zvedne se, zvednu se taky a obejmu ji. ,,Nechceš se převléknout.. do něčeho v čem se ti bude spát líp?" ,,Jestli mi něco nabídneš" zasměje se, musím se usmát a políbit na čelo. Miluju její smích, je tak krásný. ,,Něco najdu" řeknu a chytím ji za ruku. Odejdeme ke mě do pokoje a vytáhnu svoje tričko, trenýrky a všechno jí podám. ,,Jdu ještě do koupelny, takže kdyby něco" ,,Jasně" přikývne a svlékne si tričko. Rád bych se díval, ale musím ji respektovat. Odejdu do koupelny a dám si sprchu, musím ze sebe smýt to moře a všechen písek.

Tess😻
Dnes jsem poznala, že Mikey je moje opora. Stojí při mně a vím, že když jsem s ním nemusím se bát. Cítím se u něj dobře, jako by všechno ostatní zmizelo. Převléknu se do jeho věcí a přijde mi to mnohem příjemnější. Navíc voní jako on a to je mnohem lepší. Podívám se do zrcadla a dívám se na svůj zničený obličej, otřu si oči a upravím se. Musím s tím bojovat, nikdy se nevzdat a jít dál. Přejít to a tyhle myšlenky vypudit. ,,Vypadáš v tom líp než já" ,,To si nemyslím. Jen jako vždy. Sklesle a skoro bez života" řeknu, Mikey mi zvedne koutky a obejme mě kolem krku. ,,Já vidím krásné stvoření, které patří jen mě a já z tebe udělám princeznu. Budu se k tobě chovat jako ke královně, protože si to zasloužíš. Teď už nad tím nepřemýšlej a pojď spát" ,,Máš pravdu" souhlasím a odejdu s ním do postele. Lehnu si k němu a zabořím obličej do jeho krku a políbím ho tam. ,,Miluju tě Mikey" ,,Já tebe taky zlato" řekne mi a usneme.

Luna🍍
Přišli jsme domů ke Calovi. Dnešní den jsme si opravdu užili, Tess jsem viděla zase šťastnou. Je dobře, že se s Mikem dali dohromady. Oba se k sobě hodí, jsou roztomilí a hodí se k sobě. ,,Dáme si něco dobrého a půjdeme spát?" ,,Jop, moc ráda Cale" souhlasím a odejdeme do kuchyně. Společně začneme dělat na večeři a užíváme si to. Kolem deseti hodin jdeme spát, Cal má příjemná objetí a je mi s ním úžasně a vím, že to co bylo minule už si nemusím připomínat.
Vzbudím se o půlnoci, něco mi dělá starosti. Sejdu pomalu do obývacího pokoje a posadím se na pohovku. Něco mi dělá v koutku duše starosti, chvíli čekám a náhle přijde že někdo od nás vydal tweet. Podívám se na to a vím, že to postnula Tess. Mám o ni starost. ,,Co tu děláš tak brzo?" ,,Nemůži spát, mám takový špatný pocit a teď.. Tess postnula fotku na twitter. Mám o ni strach" ,,Bude v pohodě. Mike se o ní postará, protože ji opravdu miluje. Bude v pohodě, jen potřebuje čas" uklidní mě Cal. ,,A počkej chvíli " řekne a odběhne někam. Přinese fixu a telefon. ,,Napiš si za ruku #weloveyouTess#Tessdeservesbetter.. Vyfotíme se s tím a požádám fans, aby to retweetly" ,,To by bylo zlatý" řeknu nadšeně a napíšu si hashtag na zápěstí. Po mě Cal a vyfotíme se. ,,Dáme to na tvůj i na náš i můj twitter. Požádám taky Ashe a Kat. Bude to překvápko" ,,Budeme bojovat společně" usměji se a nastavím zápěstí tak jako Cal. Usmějeme se povzbudivě a Cal nás vyfotí. ,,Tak jo. Teď už budeme klidnější, jdeme spát" ,,Díky Cale" poděkuju mu a odejdeme do ložnice.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat