Londýn. Naše první zastávka v našem turné. ,,Kdo se těší?" zeptá se Soph nadšeně, přikývnu a zasměji se. Luke s Calem by měli přijet na koncert, protože si museli ještě něco zařídit. ,,Tess?" ,,Ohromně moc. Hlavně na fans!" zvolám nadšeně a obejmu kolem ramen Mary vedle sebe. ,,A všechno už ok?" ,,Víc než to. Jsem naprosto ok" přikývnu a zasměji se. ,,To je super slyšet, co vy holky?" zeptá se Luny a Mary. Já si vezmu telefon a odepíšu Ashovi.
Ash💪&Tess🎸
Ash🔥: Jak se máte na tour? Jinak Mike vás pozdravuje 👋
Tess💦: Velmi dobře, teď jsme na cestě do Londýna takže první stage je před námi 🔜
Ash🔥: Budu to sledovat odtud, snad to někde najdeme 😂
Tess💦: To si nemyslím.. To byste museli přijet 😜
Ash🔥: To je dobrý nápad.. Zeptám se Mikea.. 👌
Ash🔥: Prý ano.. Takže se uvidíme za týden? 😇
Tess💦: 24. budeme v Manchesteru. Dnes jsme v Londýně, zítra v Liverpoolu a pak máme volno a studio. Plus Luke odjíždí domů za rodinou 😩
Ash🔥: Výhoda je, že tam budeš mít mě a Mika.. 😇😂
Tess💦: Výhoda? 😂
Ash🔥: Neříkej, že ti nechybíme 😏
Tess💦: Docela ano.. Nemám s kým dělat Lively.. 😂
Ash🔥: Budeme zase muset nějaké udělat. Ale co Luke? Ten nedělá Lively? 😮
Tess💦: Nechce se mu 😂
Ash🔥: Ahaa.. No tak jo. Jak dloho vám bude trvat cesta? 😇
S Ashem si povídáme po zbytek cesty, vlastně se s nikým moc nebavím před výstupem. Mám tak trochu větší nervozitu i když vím, že jsem zvládla větší stage. ,,Tess.. Co ty a Ash?" ,,Co já a Ash?" zeptám se zmateně. ,,Jestli přijedou? " ,,A jo.. Přijedou až budeme v Machesteru.. To by mohli, přijede i Mikey" informuju je a pak si vzpomenu na Mikeyho Cobbana.
Mikey👾&Tess😻
Tess🎸: Ahoj Mikey, jak se máš a jak dopadla operace? 😇👌
Mikey⚽: Docela dobře. Všechno v pohodě. Dnes mě pouští domů, tak jsem rád. A co vy? Jedete domů? Nebo tour? 🙊😏
Tess🎸: Tour.. První zastávka Londýn 😏😇
Mikey⚽: To je naprosto super. Těším se na vás, až přijedete budu ti vyprávět o té opraci 😂
Tess🎸: S tím souhlasím 👌
S Mikeym si píšu do té doby než přijedeme na místo. ,,Jako vždy děvčata, běžte se převléknout a připravit" vyzve nás Zar, přikývnu a vezmu si kytaru. Odejdu dovnitř, ale před tím odejdu k fanouškům společně s Mary. Je jich tu ohromně moc. Taky naše místnost se zvětšila. Přesunuli jsme výstup do většího sálu, protože nám fanoušci opravdu rychle přibývají. ,,Ahoj děvčata" ,,Tess!" křikne jedna dívka a obejme mě, obejmu ji nazpět a taky pár dalších. ,,Jak ti je?" ,,Skvěle. Všechno se zlepšilo a je mi dobře" usměju se na ně a podepíšu jim pár dalších věcí. ,,A jak se máte vy? Připraveny na náš výstup?" ,,Ohromně moc. Hlavně na M&G" ,,To se taky těším. Tak jo.. budu muset, uvidíme se na M&G" rozloučím se s nimi a odejdu dovnitř. ,,Těch fanoušků je pořád víc a víc" ,,Taky si myslím, ale je to ohromně roztomilé" pokrčím rameny a odejdeme s Mary do šatny a položíme si věci na pohovku.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?