Je po novém roce. Dost se těším na naše turné, i když tam budu s berlemi. Mám po operaci a vyšlo nám to hned po novém roce. ,,Tak pojď pomůžu ti" nabídl mi Mikey, chytnu se ho a pomůže spolu s Jackem do autobusu. Rye mi bere kufr a kytaru a k tomu ještě svoje věci. ,,Díky kluci za pomoc" ,,Vím jaké to je" usměje se Mikey, posadím se konečně na svoje místo a vydechnu. Mikey se posadí vedle Stef a Jack vedle Lauren. ,,Můžeme vyjet?" ,,Jasně" přikývnu a Rye se ke mě posadí. Konečně vyjíždíme naší první destinaci.. A to je Manchester. Andyho rodné město. Ten se teď zas objímá se Soph, usměji se a podívám se na Rye. ,,Jak ti je?" ,,Docela dobře. Až na to koleno, nebolí mě ale ohromně to zpomaluje" vysvětlím a Rye přikývne. ,,Jo to vím. U Mikeyho to bylo taky pomalí, ale byl na tom stejně jako ty. Dělal turné i s berlemi" usměje se, přikývnu a opřu mu hlavu o rameno. ,,Už abych to měla za sebou" ,,Všechno bude v pohodě" povzbudí mě, políbí na čelo a pak se mi podívá do očí. Vždy mi dokáže zvednout náladu. ,,Děkuju" ,,Neděkuj" usměje se a spolu si začneme zpívat. ,,Stript that down girl..." zpívám s Mikeym, usmívám se na Rye a on zase na mě. ,,Fakt se nemůžu dočkat toho až budeme stát spolu na pódiu a bude spolu zpívat naše společné songy" ,,To já taky. Měli bysme tam přijet asi nějak tak kolem jedné. Těším se až uvidím zase fans. Jsou neskuteční, jakou energii sebou nesou" ,,To mi povídej. Freaks jsou ti nej fans, které si můžeme přát. Vždycky málem zboříme tu bodovu, jak to s námi rozjedou" ,,Takže to bude skvělá party" řekne, souhlasím a podívám se z okna. Slabě sněží, ale to mě neodradí, protože mám nejlepší náladu svého života. Celou dobu si zpívám jen tak polovičně. Hraju si u toho na kytaru. ,,Tess, ještě než jsme odjeli tak jsme potkali pár fanynek. Tohle nám dali, přečteš si ty dopisy taky?" zeptá se Soph, přikývnu a všechny si od ní vezmu. ,,Hlavně ten poslední" řekne Mary, přikývnu a Rye se ke mě přisune. Začneme si číst spolu.
U posledního mi stékají slzy z očí. Je od jedné dívky jménem Alice. Právě před týdnem ztratila kamarádku, spáchala sebevraždu. Pohádala se s přítelem a pak se zamknula u nich doma v koupelně. Když se tam dostali, měla podřezané obě zápěstí a tak se jí snažili pomoct. Popisuje tu všechny myšlenky, pocity i ty temné myšlenky. Naštěstí jí pomohly naše písničky. Děkuje nám za to, chci pro ni napsat písničku. Otřu si slzy a zvednu se. ,,Kam jdeš?" ,,Psát písničku" usměji se a odkulhám dozadu. Začnu na ní dělat. Snažím se tam zapojit vše co napsala. Mary se ke mě posadí. ,,Píšeš ji pro ni?" ,,Nejlepší způsob jak někomu pomoct je napsat pro něj song. Chci aby věděla, že tu pro ni jsme. Že to zvládne" ,,Jako tehdy ty" řekne, podívám se na ni smutným pohledem. ,,Jo přesně tak. Nechci aby se cítila sama. Jsme tu s ní. Jsme tu s každým fanouškem, s každou smutnou duší... Chci aby byli všichni šťastní, od toho dělám hudbu. Od toho jsem v téhle kapele" vysvětlím jí, Mary přikývne a přečte si kousek textu. ,,Wau... Je to moc krásný zatím..." ,,Chci tak napsat vše, co nám psala... Vím, že to pro ní musí být dost zlé" ,,To ano. Chceš být sama, nebo chceš pomoct?" ,,Můžeš mi pomoct s notami" usměji se znovu. Celou cestu na tom pracujeme. Písničku nakonec pojmenujeme Hold on.
(A/N: Chord Overstreet- Hold on)
,,Jsme tu" přijde k nám Sophie, usmívá se ale jde na ní vidět, že před chvilkou vstala. ,,Psali jste novou písničku?" ,,Ano, poprvé společně" přikývnu a pomalu vstanu. Chytnu se opěradel a sbalím si kytaru. ,,Tess?" ,,Ano Ryei?" ,,Co ti mám vzít?" ,,Jenom batoh. Děkuju lásko" zavolám zpět, Soph s Mar se usmějí a odejdou si pro věci. ,,Chceš zas pomoct?" zeptá se mě Mikey, usměji se s trochou studu. ,,Myslím, že to zvládnu" ,,Pro jistotu budu dole chytat" ušklíbne se Rye, šťouchnu do něj a přehodím si přes záda kytaru. Pomalu se snažím dostat ven. Konečně venku, usměji se a podívám kolem sebe. Je tu ohromně moc fanoušků.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?