37/ Večer pt. 2

38 6 3
                                    

Všude na poličkách má fotky své rodiny. Je to ohromně roztomilé. Hlavně tak kde je se svými dvěma mladšíma bráškama. Usměji se a vyjdu ven. Zamířím do obývacího pokoje. ,,Tak tady jsi" usměje se Robbie, usměji se taky a posadím se k němu. ,,Jak se cítíš?" ,,Když o tom tak mluvíš, tak už líp než při příjezdu" ,,Tady není důvod být nervózní. Jsme rádi, že tě můžeme přivítat do rodiny. Rye o tobě mluvil celou dobu, co tu byl. Když se ho mamka zeptala jestli si někoho našel tak se rozjel" ,,Opravdu?" zeptám se se smíchem. ,,Jo. Shaun se Sammym ho museli umlčet polštáři, aby přestal" ,,No upřímně. Jsme na tom stejně já o Ryovi dokážu taky mluvit hodně dlouho" skloním zrak s úsměvem.  ,,Jste do sebe hodně zamilovaný. Jak dlouho jste už spolu?" ,,Už asi rok a něco. Nejlepší rok a něco mého života. A co ty?" zeptám se ho, Robbie se usměje a pokrčí rameny. ,,No teď jsem byl v Číně a užil jsem si to tam. Co se ti stalo s nohou?" ,,Srůsty. Nepříjemná záležitost" ,,A jak zvládáš turné?" ,,Naprosto jako by nic nebylo. Pořád poskakuju na jedné noze a dávám fanouškům ze sebe vše. A oni zase nám. Jsou to ti nejlepší lidi, které můžeme mít" řeknu a k nám přiběhnou Shaun a Sammy. ,,Ahoj vy dva" ,,Tess půjdeš s námi? Chceme ti něco ukázat" ,,No jasně, že ano" přikývnu a zvednu se. Oba mě chytnou za jednu ruku a odejdeme do jejich pokoje. ,,Tak copak jste mi chtěli ukázat?" zeptám se a posadím se na jejich žádost na Shaunovu postel. ,,Tohle jsme ti vyrobili k Vánocům" ,,Rye říkal, že mu na tobě moc záleží. No a když na někom tak moc Ryovi záleží tak ho máme rádi i my" doplní Shauna Sammy. Předají mi dva náramky. Jeden s modrými korálky a jménem Shaun na něm a druhý se zelenými korálky a jménem Sammy. ,,To je super. Děkuju kluci" poděkuju jim a obejmu je. Náhle mi začne zvonit telefon. ,,To je můj bráška. Pojďte ho pozdravit" usměju se a kluci se posadí vedle mě z každé strany. Pustím to na video hovor a na obrazovce se objeví Erik s jeho typickým úsměvem. ,,Ahoj Tess" ,,Ahoj bráško, jak se máš?" zeptám se ho, usměje se a pokrčí rameny.  ,,Právě teď skvěle. Copak to tam máš za šampiony?" ,,To jsou Ryovi bráchové. Sammy a Shaun. Jsou to báječní kluci. Pozdravíte Erika?" ,,Ahoj Eriku!" pozdraví ho jednotně. ,,Ahoj kluci. Moc rád vás poznávám. No ale k tomu proč ti volám. Právě teď jsem s Aubou po koncertu. Je to super a myslím, že by s tebou moc rád chtěl někdo mluvit" řekne Erik a před kameru se postaví David Guetta. ,,O.. Můj... Bože.." hlesnu a zrudnu. ,,Ahoj Tess, ahoj kluci" ,,Ahoj Davide... Já teď vůbec nevím, co říct" zakrývám si ústa. Tohle je tak jedinečný zážitek. ,,No tak mi řekni jedinou věc. Nechtěla bys jet se mnou a s mojí crew do Miami a vystoupit s kapelou na tý největší párty?" ,,No... Já... O můj bože..." říkám pořád, jsem v šoku a mám strašnou radost. ,,Moc rády. Právě teď můžeš nahrát vzkaz. Pošlu ho do naší skupiny. Holky umřou radostí" ,,No ať to nedělají. Budu vás potřebovat. Tak jdu na to" usměje se a Erik na něj natočí kameru. ,,Ahoj Angels. Jak se máte, tady David. Tímhle videem bych vám moc rád chtěl pozvat na můj koncert a požádat vás jestli byste se mnou nejeli. Bude to v Miami, což znamená jen tu největší party. Doufám, že odpověď bude ano a brzy se ozvěte" usměje se. ,,Díky Davide. Myslím, že rozhodně pojedeme. Je to jedinečná šance. Díky" ,,Nemáte zač. Tvůj bratr mi ukázal vaši kapelu a máte dost velký talent. Ozvěte se mi do konce tohohle týdne. A hezký zbytek večera" ,,Díky ještě jednou Davide. A tobě přeju to samé. Ahoj" rozloučíme se. Erik mu poděkuje a David odejde. ,,Jak jsi to sakra dokázal?" ,,No Auba mi pomohl. Vy máte talent, my jsme mu trochu udělali reklamu" řekne, předám chvilku telefon Sammymu a vstanu. Mám ohromnou radost. Jsem tak moc ráda. ,,Yes!" hlesnu a usměji se. ,,Je teď ráda. Je trochu dost v šoku a drží se aby tu neskákala radostí" řekne Shaun Erikovi, slyším se ho smát a tak si sednu zpátky. ,,Mockrát děkuji za všechno. Nevím, co bych bez vás dělala, díky bráško" ,,Nemáš vůbec zač. Popovídáme si zítra. Ahoj" ,,Ahoj" rozloučíme se, schovám telefon do kapsy a podívám se na oba dva. ,,Takže.. Jedeme na koncert s Davidem Guettou?" ,,Jo... Budete v telce" usměje se Shaun, musím je oba pevně obejmout a vstaneme. Mám pořád takovou chuť skákat. Tuhle novinu musíme všem říct. ,,Řeknu všem ať jdou do obývacího pokoje" ,,Dobře, když to říkáte" souhlasím, odejdu do obývacího pokoje a zachvilku přijdou všichni. Rye vypadá docela zvýdavě a zmateně. ,,Co se děje zlato?" zeptá se mě, chytne kolem pasu a když vidí můj naprosto radostný obličej. ,,Tak o co jde?" zeptá se mě mamka. ,,Tohle bude bomba, tak se všichni držte" ,,Jo Tess řekni jim to" přidá se Shaun vesele, usměji se a musím se i radostně zasmát. ,,Právě před malou chvilkou mi volal Erik. A byl tam s ním i náhodou David Guetta a ten nás pozval na svůj mega koncert v Miami. Můžu vzít koho chci, teda nejvíc je aby byli čtyři. Tak jestli by to nevadilo chtěla bych vzít Rye, Robbieho a kluky" navrhnu opartně. Všichni jsou překvapení a Rye se na mě tak dívá taky. ,,Jako fakt David Guetta" ,,Miami?" zeptá se Robbie, přikývnu a usměji se. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač" řeknu, když mě objímá. ,,Miluju tě víš to" ,,Jo.. Moc dobře.. Miluju tě taky. Navíc to ještě dneska musím říct holkám. Budou skákat radostí" ,,Mami... Můžeme prosím" žadoní ji Shaun, spolu s Sammym na ní dělají psí oči. ,,Na jak dlouho by to bylo?" ,,Maximálně týden. Budou to tři večery. Jeden v úterý a druhý ve čtvrtek a poslední je v sobotu a v neděli odlétáme zpět" ,,Mami!" žadoní dál, už před ní klečí na kolenou. ,,Když budete mít uklizený pokoj a budete hodní tak ano" povolí nakonec, usměji se a kluci ji obejmou. ,,Díky mami" ,,Ale budete fotit a natočíte nám taky něco" ,,Každý den, to se neboj. Teď už všichni ke stolu" vyzve nás Robbie.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat