Stef🐶
Na letišti kromně kluků a našeho autobusu jsou i někteří fanoušci. Přejdou k nám a chtějí se s námi vyfotit, podepsat a taky nás obejmout. ,,Děkujeme, žeste přijeli" ,,Jsme tu rádi. Jaký byl let?" ,,Únavný, ale moc se těšíme protože zítra budeme natáčet dva naše covery a pak máme koncert a na večer vyrážíme do New Orleans. Takže nabušeně" zasměji se, Jeremy k nám přijde a usměje se na naše fanynky. ,,Budeme muset, v hotelu vás už očekávají a pak vás chci ještě vzít na pláž" ,,Jasně" přikývnu a rozloučím se s nimi. Tess se ještě fotí s posledními fanoušky a pořád je ještě ověšená taškami. ,,Tess!" ,,Jo?" ,,Pojď!" zasměji se, tak se rozloučí a jde za námi. ,,Amerika je bomba" přidá se k nám Mary, nadšeně souhlasím a dávám si kufr do autobusu. ,,Takže na hotel a pak na pláž?" zeptá se Lauren, Zar se k nám přidá a nastoupíme. ,,Jo nejspíš, chci ještě stihnout se opálit" zasměje se Tess, posadí se a natáhne se přes obě sedačky. ,,Jdu se prospat a pak jdu na skype s Ryem. Budu všechny pozdravovat" ,,Jop a pošli Mikeymu pusu" ,,Jop" přikývnu, Buddyho jsme museli nechat doma a dost mi ten malej chlupáč chybí. ,,Ale kašlu na to. Jdu mu zavolat teď" mávne rukou, zasměji se a posadím se dozadu vedle Lauren.
Mary🍏
Posadím se na volnou sedačku, už jsem se seznámila se všemi kluky co s námi pojedou. Jsou to fajn kluci, jsem ráda že pojedeme s nimi. ,,Mary líbí se ti tady?" ,,Ohromně moc, těším se na pláž" ,,To my taky. Ohromně moc" usměje se Silas a posadí se ke mě, je to hezký kluk. Je to brunet, má krásné čistě zelené oči a dost si s ním rozumím. ,,Navíc můžeme vás vidět v plavkách.. Lepší den si nedokážu předatavit" zasměje se Oliver, Tess se ušklíbne a šťouchne ho. ,,Nebuď si tak jistý, že nás uvidíš" ,,Dobře.. Dobře. Jen jsem si říkal, že vám to bude slušet" řekne a posadí se vedle Luise. ,,Nezapomeň, že všechny už nejsme single" ,,Jo to víme" přikývne Jeremy a posadí se. Konečně se vydáme na cestu do hotelu. ,,Zar!" zavolám na ni, povídá si s řidičem o zítřejším odjezdu. ,,Ano?" ,,Kdy zítra odjíždíme?" ,,Asi něco kolem sedmé ráno. Takže budeme vstávat v pět" ,,Dobře. S kým jsem na pokoji?" ,,Tess si tě vybrala k sobě" usměje se, mám radost že jsem s ní. ,,Díky za info. Tak za půl hodiny na obědě a pak se jde na pláž?" ,,Jo. Myslím, že dnes bysme měli natočit cover" ,,A jaký?" zeptá se Lauren, přijde k nám a usměje se. ,,Cold ain't for me. Hned po obědě. Buďte připraveny" ,,Budeme. Vzkážu to holkám a Jeremymu taky" řeknu a vydám se na pokoj. Tess tu už je, vybaluje si jen ty nejdůležitější věci. ,,Po obědě jdeme natáčet cover" ,,Jo to vím, chtěla jsem ho jít natáčet já. Navrhla jsem to" ,,Aha. Tak to jo" přikývnu a Tess se usměje. ,,Těšíš se?" ,,Myslíš natáčet cover na pláži? Ohromně moc" souhlasím nadšeně, posadím se k ní na postel a Tess si vezme kytaru. ,,Kolik vlastně máš svých kytar?" ,,Asi tři. Dvě mám v našem bytě a jednu mám doma u rodičů" ,,Wau.. Mě by stačila jen jedna, ale někdy bys mě mohla něco naučit" ,,Jasně, někdy ano. Až přijedeme domů. Bude lepší tě to učit, až ti dám druhou kytaru" ,,Ok. Tak se jdeme převléknout a zamíříme dolů na oběd. ,,To je pravda" souhlasím a vstanu, vezmu si svoje plavky a pak odejdu do koupelny.
Převléknu se a pak odejdu zpátky do pokoje. ,,Teď jdu já" řekne Tess a odejde do koupelny za mě.
Zachvilku vyjde a usměje se. ,,Co říkáš?" ,,Jo jsou hezký" ,,Díky, koupila jsem si je před odletem" usměje a pak vytáhne z kufru kraťasy a tílko.
,,Tak jdeme. Připravena na oběd?" ,,Jasně, myslíš že budou mít něco dobrého?" ,,Jsi v LA. Tady maj všechno dobré" zasměje se Tess, přikývnu a odejdeme dolů.
Tess😻
Odcházíme s Mary na oběd. ,,Tess jak dlouho se znáš s Jeremym?" ,,Asi dva roky. Od toho, cosme tu byli poprvé. Bylo to super. Proč se ptáš?" zeptám se se zdviženým obočím. ,,No.. Jestli mám být upřímná tak se mi líbí Silas" ,,Opravdu?" zeptám se překvapeně. Jsem ráda, že moje kamarádka zamilovala ale je mi docela líto Brooka. Pak se zase vrátím k tomu, že si měl říct dříve. ,,No.. To jsem ráda, ale co Brook?" ,,Nevím.. Ani nevím jestli o mě ještě stojí, ale nebaví mě si pořád dělat naděje" ,,Chápu tě" přikývnu, má pravdu a tak se usměji. Jsem opravdu ráda,Silase znám už dlouho a znám ty jeho pohledy. Znám je všechny a moc dobře. ,,Jestli mám být upřímná tak. Jo i Silas se do tebe zamiloval, Brook tě měl pozvat někam už dřív. Však víš, jak se to říká" ,,Ano. Tedy jestli myslíš, že kdo pozdě chodí sám sobě škodí. Tak ano" přikývne Mary a pak skloní zrak. Vejdeme do jídelny. Už je tu Jeremy a Silas. ,,Ahoj kluci" ,,Ahoj dámy. Připraveny na pláž?" usměje se Jeremy. ,,Ano a vy?" ,,No jelikož jsme z LA, tak máme plavky pořád na sobě" usměje se Silas a Mary se trochu začervená. Já se na ně podívám a pak na Jeremyho. Ten si taky všiml toho mezi nimi. ,,Co si dáte k jídlu?" ,,Asi jen něco doat lehkého. Ani nemám hlad" řeknu, kývnu na Jeremyho a pak se podívám na Mary. ,,Nechceš něco k pití?" ,,Jasně jen džus" ,,A ty Silasi?" zeptá se Jeremy, Sil se zamyslí a pak se usměje. ,,Taky džus" ,,Ok tak jdeme" vyzve mě, přikývnu a odejdu s ním k baru. ,,Je to mezi nimi ostrý" ,,Dost. Myslím, že jiskra už proběhla" zasměji se, posadím se a objednáme naše drinky. ,,Takže jak je to mezi tebou a Ryem?" ,,Skvělé. I když jsem se trochu pohádali když jsme odjížděli a pak mi to v buse nezvedal.. Ale to je jedno.." ,,Co se stalo?" ,,Obvinil mě z toho, že ho podvádím. Což není pravda. Moc dobře mě znáš, že já tohohle nejsem schopná.. Zvlášť když jsem ve vztahu" ,,Jo to chápu.. Takže jak to bude mezi vámi?" ,,To nevím" pokrčím rameny. Smutně se zadívám do země a Jeremy mě chytí za rameno. ,,To je mi líto. Už jsi to řekla holkám?" ,,Ještě ne. Ale hodlám jim to říct dnes večer. Po coveru" ,,Budeme tam pro tebe" ,,Díky" poděkuju mu a podívám se ke vchodu do jídelny. Byla tam Soph spolu s někým koho jsem tu naprosto nečekala. ,,Harvey?" vstanu, usměje se a tak ho vyběhnu obejmout. ,,Ahoj Tess" pozdraví mě, zatočí se se mnou a já se zasměji. ,,Ahoj bráško, co tu děláš?" ,,Můžeme si promluvit?" zeptá se, přikývnu a odejdeme spolu ven. ,,Co se děje?" ,,Vím, žeste s Ryem rozešli" řekne, podívám se na něj a musím vypustit slzy které se mi draly ven. ,,Jo.. Dost mě ranil tím, že mě ošklivě obvinil z toho, že jsem ho podváděla.." ,,Jo chápu to. To bolí nejvíc. Ale musím ti říct ještě jednu věc.." řekne vážně, podívám se na něj a nechám slzy stékat po tvářích.
ČTEŠ
Band life???
FanficAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?