70/Soccer six⚽🎽

15 3 0
                                    

,,Uvidíme se zítra v osm?" ,,V sedm. V osm musíme už být na hřištích a v devět je začáteční řeč" řeknu jim a podívám se kolik je hodin. Skoro 23:00. Jsem docela unavená, ale cítím se že bych klidně začala i teď. ,,Tak jo. Ahoj zítra" ,,Ahoj. Užijte si večer" popřeju jim, holky odjedou a já čekám na Luka. Ostatní členky na dnešek mají na dnešek naplánované uvítání pro Lunu. Odjeli proto do našeho domu, do kterého se budeme stěhovat. Koupili jsme ho před pár dny a Sophiiny rodiče nám k tomu přispěli. Plus můj bratr a taky kousek týmu. Jsou to opravdový přátelé, někdy jim to budu muset splatit. U domu máme i garáž, každá máme svůj pokoj, taky máme větší kuchyni a jelikož Zar má přítele, tak jsme jí chtěli uvolnit byt. Bude to tam teď prázdnější a i přes všechno, co jsme tam zažili se mi do nového domu chce. Je to prostě větší a je tam víc soukromí. ,,Tak tady jsi" překvapí mě zezadu Luke, trochu nadskočím a musím ho praštit do ramene. ,,Vystrašil jsi mě" ,,Promiň nechtěl jsem. Takže jdem.. Filmy a zmrzlina čekají" mrkne na mě, souhlasím a Luke mě chytne za ruku. Usměji se na něj a pomalu jdeme k nám. Povídáme si o koncertu a taky fans. ,,Naši fans jsou pro mě dost důležití, jsou jako moje rodina. Nejde jim ani říkat fans, jsou prostě rodina" ,,Přesně tak. Ti lidi nás dostali až sem, dneska jsme byli zase tady a já mohl najít tebe. Jsem dost rád, protože kdyby nebylo jich. Nikdy bych sem neměl možnost letět a potkat tě" usměje se mile, začnu se červenat a přijdeme před náš dům. Odemknu a vyjdeme před naše dveře. ,,66. Ještě tam přidáme jednu šestku a bude tu pořádný horko" ,,Tos neřekl" zasměji se a vejdeme dovnitř, rozsvítím v obývacím pokoji a Luke se rozhlédne. ,,Wau.. Máte to tu opravdu malé" ,,Začínali jsme tu jako kapela. Nemůžeš se divit, neměli jsme tolik peněz" ,,Chápu to, my jsme začínali v garáži. Docela dost legrace jsme tam zažili" ,,Tady to bylo taky fajn, ale stěhujeme se. Do většího, tenhle byt patří naší manažerce a ta má přítele. Nechceme jí v tom překážet" vysvětlím a sundám si šátek. ,,Jestli se chceš osprchovat, tak běž. Já jdu zatím udělat čaj" ,,Proč to neudělat jednoduše" pozvedne obočí, chytí mě do náruče a odnese do Zary postele. Svlékne si bundu, mikinu a lehne si ke mě jen ve spodním prádle. Já si svléknu kalhoty a přitulím se k němu. Luke má opravdu skvělá objetí. ,,Dobrou krásko. Zítra tě čeká důležitý den" ,,Jsem ráda, že jsi tu se mnou" zašeptám ospale, políbím jeho ruku a ucítím ho se pousmát. ,,To já taky, moc" zašeptá nazpátek, začnu usínat. Je mi docela dost dobře, v jeho náruči.

Den Soccer six...
Budík mi zvoní v šest hodin, probudí mě to jako první a tak ho vypnu. Jsem pořád v Lukově náruči, což je to nejlepší probuzení. Musím se usmát, pomalu vstanu a odejdu do kuchyně. Začnu dělat na snídani, udělám kávu a zachvilku ucítím, že mě někdo objímá zezadu. ,,Dobré ráno sluníčko" ,,Dobré ráno krásko" pozdraví mě nazpátek, usměji se a začervenám. ,,Palačinky k snídani. Jaké to potěšení" ,,Nevím jestli jsem tak zručná kuchařka, ale snad ti bude chutnat" ,,Určitě ano" řekne, ještě chvilku mě objímá a pak odejde do koupelny. ,,Snídaně na stole!" zavolám, položím talíře na stůl a vedle nich kafe. Luke zachvíli přijde a přisedne ke mě. ,,Voní to báječně" ,,Snad to tak bude i chutnat, většinou nic radši nedělám" svěřím se a Luke začne jíst. Mě se do jídla zas tak moc nechce, nervozita mě drtí. ,,Musíš se najíst. Je to výborné a taky ti to pomůže" řekne, vezme jednu z nich a udělá s ní letadlo. Zasměju se a otevřu pusu. ,,A letadýlko letí.." ,,Bože.. To je fakt divný" ,,Nemluv a jez" zarazí mě a ukousnu si kus. ,,Hodná holka" ,,Stejně si myslím, že to bude dost těžký" řeknu a Luke se usměje povzbudivě. ,,Kašli na to. Jste lepší než kdokoliv jiný" řekne a začne mu zvonit telefon, tak se zvedne a na obrazovce se objeví Michael. ,,Ahoj Miku" ,,Čus Luku, pořád s Tess?" ,,Ano, kde jinde?" zeptá se a obejme mě kolem ramen. ,,Tak přijď, musíme ještě prořešit něco ohledně kapely" ,,Budu tam zachvíli. Zatím čau" ,,Čus" rozloučí se a Luke schová telefon do kapsy. ,,Vypadá to, že tě kapela schání" ,,Vypadá to tak. Takže se uvidíme u hřiště?" ,,Jasně, kdykoliv. Kdybys mě nenašel, tak moje číslo máš" řeknu a vyprovodím ho ke dveřím. ,,Jasně. Tak tedy ahoj" rozloučí se, nahne se ke mě a políbí na tvář. Je to gentleman, pak se usměje a odejde.
Zasměji se pro sebe a vrátím se k snídani. ,,Jsme doma!" slyším radostně všechny mé kamarádky. ,,Jak jste se měli?" ,,Šlo to dobře, ale bez tebe to nebylo ono. Nebyla tam celá kapela" ,,A jak to šlo s Lukem?" ušklíbne se Luna, zasměji se a zavrtím hlavou. ,,Klidný večer, ještě lepší ráno. Takže připraveny na Soccer six? " ,,Jasně. Víc než kdykoliv, bude to perfektní zkušenost, kde se můžeme sjednotit jako tým" pokrčí rameny Soph, souhlasím a odejdu do koupelny. Musím se převléknout a trochu se zkulturnit.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat