Dojedeme na nádraží, vystoupíme a já se Soph jsme jako první uvnitř. ,,Hledej hnědé vlasy" ,,Vtipný" odpovím ji se smíchem, jdeme dál a snažíme se najít Lunu. ,,Myslím, že je támhle" ukáže Lauren, právě z podchodu vyšla hnědovlasá dívka, drží v ruce nějaký papír. ,,Vypadá to tak. Zar my se jdeme schovat, jakože nic" naznačí Soph, s holkama odejdeme kousek dál a schováme se každá za jeden sloup. Pozorujeme Zar, jak dojde k Luně. ,,Ahoj ty musíš být Luna, že?" ,,Ano. Zara Rose, moc mě těší" usměje se dost nadšeně, podají si ruce a já se usměji na Soph. Ta přikývne a kývne nenápadně na Zar. ,,Mám pro tebe jedno překvapení. Dneska jsem nepřijela jen já sama. Ale myslím, že i někdo navíc" řekne, naznačí ke sloupům a Lau nejdřív vystřčí nohu. Soph ruku a já se musím smát. ,,My jsme fakt divný" řekne Mary se smíchem. Přikývnu a vystrčím hlavu s velkým úsměvem, Lunu to překvapí že jsme přjeli i my. Naznačím holkám, abysme šli. ,,Vítej v naší báječné rodině" přivítám ji a obejmu. ,,Děkuju. Ohromně moc" ,,To nic, to my děkujeme že jsi přijela. Těšíš se na dnešek?" zeptá se Mary s velkým úsměvem. ,,Ohromně moc, ani nevíš co pro mě znamená být tady" ,,Podobnou reakci jsem už někde slyšela" usměje se Lauren na Mary, ta se zasměje a přikývne. ,,Dneska vlastně musím ještě někam jít" ,,Kam?" zeptá se mě Soph zvýdavě. ,,Pro kytaru, ne akustickou ale elektrickou. Už jsem si na ní dlouho nezahrála" ,,Pamatuju, jak mě to můj táta učil. Luno ty umíš na bubny, že?" zeptá se jí Sophia, Luna přikývne. ,,Mohli bysme udělat pár songů od kapel" ,,Ten nápad se mi líbí" ,,Mě taky" souhlasí Mary i Lauren, usměji se a podívám se na plakát vedle mě. Soccer six, další ročník. ,,Holky, co říkáte na tohle?" zeptám se a ukážu na plakát. ,,Soccer six, myslíš to co vyhráli kluci?" ,,Jop, proč ne netrumfnout" ušklíbnu se, holky se na sebe podívají a přikývnou. ,,Taky bysme měli, co vyprávět" ,,A taky bysme daly vědět, že umíme i hrát. Ne jen zpívat, Luno jdeš do toho s námi?" zeptá se Mary, přikývne a Zar se usměje. ,,Budeme dobrý tým" ,,To už jsme. Teď to jen ukázat na hřišti" usměje se Lauren a odejdeme k autu. Cestou si povídáme s Lunou o životě a co všechno by chtěla zvládnout v téhle kapele. ,,Tess, chceš tam svézt rovnou?" ,,Jasně, Soph chceš jet taky?" ,,Moc ráda" souhlasí mile, já se usměji nadšeně a podívám se na telefon. Psal mi Harvey, ten je myslím taky v Americe.
HRVY🐯&Tess😻
Harv🐯: Ahoj Tess, jak se vede v UK?
😇Tess😻: Super skvěle, je tu poslední dobou hezky. Právě teď jedeme do hudebnin, příští týden jdeme na koncert 5SOS a den po té máme Soccer Six. Ohromně se těším 🙌💪
Harv🐯: Chcete nás trumfnout? 😁😏
Tess😻: Trumfneme vás se vší parádou 😏 Jen nás nepodceň 😁
Harv🐯: To jsem neměl v plánu. Už jsem tě viděl hrát fotbal, umíš ho hrát skvěle 😊
Tess😻: Děkuju Harvey, ale budou tam lepší tými a to mi dělá tak trochu starosti 😅
Harv🐯: To zvládnete, když budete mít v týmu tebe a Soph, Lau, Mary a taky teď i Lunu, tak to zvládneme klidně i dvakrát 💪
Tess😻: Díky Harvey.. Budu muset už jít, ahoj později🙌😁
Harv🐯: Ahoj zítra 🙋
Položím telefon a podívám se ven, přijíždíme před hudebniny a Zar tam zastaví. ,,Luno, chceš jít s námi?" ,,Proč ne. Dobrý nápad" souhlasí nadšeně, všechny tři vystoupíme a Soph se ještě nahne k holkám. ,,Budete dělat Live?" ,,Až přijedeme domů, počkáme na vás s ohlášením" ,,Super. Tak zatím" rozloučíme se, zamáváme a vejdeme dovnitř. Když se dveře otevřou udělá to zajímavý zvuk, melodický. ,,Co hledáme?" ,,Tess potřebuje novou elektrockou kytaru, já bass kytaru a ty asi budeš chtít bubny" ,,To byste mi opravdu koupili celou sadu?" ,,Teď nám něco zůstalo po koncertech s Davidem Guettou. Bylo to naprosto vyjímečný" ,,Myslím, že jsem našla tu pravou" řeknu a odejdu kousek od nich. Díváme se na kytary a přemýšlím. Nemůžu se rozhodnou mezi dvěma. Soph s Lunou zatím vybírají sadu a paličky.
ČTEŠ
Band life???
FanficAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?