25/Nový pár?

44 4 2
                                    

,,Hrozně jsem si užila tenhle den, mockrát děkujeme žeste přišli a konečně vím, žeste pro mě dost důležitý a ukázali jste mi že naši fanoušci jsou ti nejloalájnější fanoušci na světě. Děkuju" poděkuju jim a obejmu je, ještě se vyfotíme a rozloučíme se s nimi. ,,Fanoušci jsou opravdu super" pochválí Brook, souhlasím a Blair zrovna vyšel ven. ,,Kam jedeš?" ,,Pro kluky, přijedou asi za hodinu" ,,Můžu jet taky?" zeptám se, Blair přikývne a se Stef rozloučíme s holkami a nastoupíme. ,,Hrozně se na Rye těším" usměji se, Stef se usměje a já poznám že jí něco je. ,,Jdem si něco zazpívat" řeknu, zapnu hudbu a začnu zpívat první sloku a Stef se ke mě přidá. Odjedeme na nádraží, Rye s Mikeym by měli přijet asi tak za dvacet minut. ,,Dojdu pro kávu, Stef jdeš se mnou?" ,,Jasně, zachvilku přijdeme" řekne Blairovi, ten přikývne a tak odejdeme. ,,Co se děje?" zeptám se jí, Stef se na mě nejistě podívá a zase skloní zrak k zemi. ,,Nevím o čem mluvíš" ,,Ale ano. Jestli si dobře pamatuji tak jsme kamarádky už dost dlouho. Chci to vědět, co se děje?" zeptám se znovu a Stef si vzdychne. ,,Jak jsem vám řekla o rozchodu a Brookem. Je mi z toho divně, Mikey se mě snažil utěšit a dost mi pomohl" ,,Teď se, ale bojíš s ním mluvit. Myslím, že Brook to zvládá v pohodě, dneska se jen usmíval a já poznám kdy je šťastný a dnes byl. Navíc myslím, že má vyhlédnutou nějakou další" mrknu na ni a objednáme kávu. ,,Koho?" ,,Zamiloval se do Marry. Dívá se na ni jako kdysi na tebe. Na tebe kouká spíš jako kamarádku, už dalo by se říct to skončilo" ,,Díky za upřímnost" ušklíbne se, pokrčím rameny a usměji se. ,,Jsem upřímný člověk. Jo vím" zasměji se a zaplatím. Vydáme se za Blairem, posadíme se k němu a on se usměje. ,,Jak jste si užili Vánoce?" ,,S rodinou a Ryem jsou ty nejlepší svátky na světě" usměji se. ,,Pravda, rodina je všechno a jak sis je užil ty?" ,,Přesně jako vy. S rodinou, v klidu a s filmy" ,,Já miluju Grinche" usměji se a podívám se na oba, ti se zasmějí a podíváme se k tabuly příjezdou. ,,Už by tu měli být" ,,Jop, podržíš mi to Blaire" ,,Klidně, běžte je najít" kývne, zvedneme se a vyběhneme. Uhýbám lidem, kteří někam míří a snažím se najít Rye. Konečně vidím jeho snapback. Rozeběhnu se k němu a on se usměje. Vrhnu se mu kolem krku a zatočíme se spolu. ,,Tady tě mám" ,,Konečně" usměji se a pořád ho objímám. ,,Strašně noc jsi mi chyběla" ,,Ty mě ohromně moc" ,,Ne ty mě víc" ,,To snad už nejde" ušklíbnu se, Rye se usměje a odkryje mi vlasy z obličeje. ,,Myslím, že ano" ušklíbne se nazpátek a políbí mě. ,,Tak pojď, už se těším do postele" ,,To já taky. Věřil bys tomu, že dnes na nás čekali čtyři fanynky v takovýmhle sněhu a dešti?" ,,Jsou báječný, je to občas dost neskutečné co dokážou" přikývne Rye, dojdeme k Blairovi a ještě tu nejsou Stef Mikeym. ,,Ahoj Blaire" ,,Ahoj Beemounte" usměje se a obejmou se. ,,Tak kde máme ty dva?" ,,Myslím, že by měli zachvilku přijít" řekne Blair s pohledem skloněným k hodinkám. ,,Co máte naplánováno na dnešní noc?" ,,Chceme oslavit novou členku a chceme vás vzít sebou, i když nevím jak to zvládnu když sotva stojím" usměju se a Rye mě obejme. ,,Tak vás zítra vezmeme na oběd a večer uděláme party. Dneska je moc pozdě a jsi opravdu unavená, poznám ti to na očích" ,,Jo tak trochu víc jsem" zívnu si, posadím se a Rye se postaví vedle mě. Opřu mu hlavu o břicho, je to skvělý polštářek. Zatím mě hladí po vlasech a čekáme na ty dva. Zachvilku přichází a mají úsměv na rtech. Oba je vidím takhle ráda a doufám, že nám to bude už sedět. Připadá mi to, že jediný pár který je v pořádku jsme my s Ryem. ,,Ryei?" ,,Ano zlato?" ,,Miluju tě" řeknu, Rye se zase usměje a políbí mě. ,,Já tebe taky a nekonečně moc" pohladí mě po tváři a to mě opravdu rozveselí. K Ryovi cítím ohromně moc, je to můj ochránce a můj plyšoví méďa. Se kterým se můžu mazlit večer jenom já. ,,Konečně vy dva, coste tam tak dlouho dělali?" popíchne je Rye, Mikey se usměje a obejme ho. Podívám se na Stef a ta mě ukáže palce nahoru. Usměji se a obejmu ji. ,,Báječný" ,,To je" přikývne a znovu mě obejme. Dalo by se říct vlastně, že RoadTrip a Angels jsou moje rodina. Vlastně to tak je, jsou to moje sestry a kluci jsou mí nejlepší kamarádi. Do té rodiny patří i Blaire, Harvey a fanoušci. Jak jsem se dnes přesvědčila jsou ne jen fanoušci, prostě patří do velké rodiny Angels. ,,Už si začal pracovat na našem turné,Blaire?" ,,Jop, mám polovinu a zítra to dokončím" ,,Děkujeme, moc se těším. Budeme poprvé spolu" usměje se Stef a chytne Mikeyho za ruku. Přikývnu a podívám se na Rye, ten se taky těší a jde to na něm vidět.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat