10/Bouřka

59 7 0
                                    

Tess😻

Je večer, po večeři odcházím do chatky a vylezu na svoji postel. Vezmu si blok, kytaru a tužku. Mám inspiraci. Chci psát, chci být na chvilku sama. Napadá mě tolik věcí, zkouším proto různé akordy zakomponovat do slov. ,,Ahoj Tess, co děláš?" zeptá se mě náhle Jack. ,,Zkouším psát písničku" ,,Tak to nebudu rušit. Neva, když si zaberu koupelnu?" ,,Ne" odpovím, usměje se a zaleze do koupelny. Dál zkouším nové písničky. Jsou to dvě hodiny, co jsem začala. A jelikož mi jedna písnička zabere asi hodinu, tak mám dvě. Jack je u sebe v posteli a spí, je roztomilí. Usměji se a slyším, že venku začala bouřka. Nemám ráda bouřky, rychle zavřu okna a odejdu do koupelny. Pustím si hudbu a osprchuju se, zpívám si svoji novou písničku a doufám, že se jim bude líbit. Ta druhá se jmenuje Dandelions. Náhle mi na přehrávání skočí Don't hurt yourself. Vzpomenu si na odpoledne, do očí se mi vhrnou slzy a sesunu se na zem. Tahle písnička pro mě znamená hodně, musím se ale vzchopit. Vstanu a otevřu, za nimi stojí Rye. Hned mě obejme a já jeho. ,,To nic" ,,Ryei on mě zlomil" ,,Spolu to zvládneme" řekne a hladí mě po zádech. ,,Lau s ostatními říkali, že neznají nikoho silnějšího než si ty. Jsi jejich inspirace, dál bojovat když už nemůžou" ,,To opravdu říkali?" ,,Jo. Říkali, díky Tess" usměje se Lau, obejmu ji a zaženu slzy. ,,Díky vám" usměji se na oba, Lau odejde do koupelny a já s Ryem odejdeme do pokoje. ,,Nemám ráda bouřku" ,,Já jo, hlavně déšť. Když se vyčistí vzduch" řekne, usměje se a já taky. Rye otevře dveře a podíváme se spolu ven. Prší, v dálce se blýská a fouká slabý vítr. ,,Máš pravdu, je tu čistčí vzduch" usměju se, Rye mě chytne kolem pasu a usměje se. ,,Vidíš, že se umíš taky usmívat" ,,To jen, když jsem s tebou. Jinak mi to jde jen z vlastních blbostí" řeknu sklesle. ,,Proto vymýšlíš písničky a jsi sama" ,,Jo, ale holky mi dokážou taky zvednout náladu a fanoušci taky. Jsou to naši freaks, mám je všechny ohromně ráda, každý koncert mi dodává sílu. Příští týden máme konecert v Barceloně, v Madridu a ve Vigu" ,,Už jsem ve Španělsku dlouho nebyl. Přemýšlím, že bysme mohli s vámi. Udělat společný koncert" napadne ho, usměju se a souhlasím. ,,Jestli by to tak rychle šlo tak jo, klidně není problém" přikývnu, usměje se a odejde si pro telefon. Já se dívám dál na blesky a poslouchám déšť. Při takovém počasí se mi nejlépe přemýšlí. Vezmu si kytaru a posadím se na menší houpačku na verandě. Hraju si jen tak pro radost, začnu si potichu zpívat No No No. ,,And you said: No, No, No..." slyším Rye zpívat se mnou, usměju se na něj a přisedne si ke mě. ,,Ještě jsem tě neslyšel zpívat samotnou, je to super skvělý" ,,Díky, tohle počasí mě dokáže inspirovat" usměji se, Rye taky a obejme mě kolem ramen. ,,Jinak ten polibek byl super" ,,Taky jsem si ho užila" souhlasím s ním a skousnu si ret. Podíváme se navzájem do očí a Rye mě znovu políbí.

Jack🍀

Probudila mě bouřka, tohle se zas tak často nestává a proto se divím. Posadím se a podíván se směrem k Laurenině posteli. Nespí, nemůže. ,,Lau, jsi v pořádku?" ,,Ne.. nemám ráda bouřky, bojím se jich" řekne, vylezu z postele a lehnu si k ní. Obejmu ji kolem ramen a ona mi položí hlavu na rameno. ,,Lepší?" ,,Díky" usměje se, políbím ji na čelo a usměju se. ,,Nemáš vůbec za co" šeptnu, zachvilku cítím jak usnula. Rye s Tess tu nejsou, ale slyším je z verandy.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat