,,Jak se všichni máte?" zvolá Lauren vesele, jak vlítneme na pódium publikum se rozezní. Všem zamávám a pak se rozhlédnu, je jich tu opravdu hodně. Jako vždy. ,,Tess chceš natáčet vlog?" ,,Jasně proč ne" pokrčím rameny, vezmu si kameru a zapnu ji. ,,Pozdravte všichni do vlogu" zasměji se, otočím se směrem na ně a všichni pozdraví, musím se zasmát a otočit se zpátky. ,,Takže jdeme na to, dodáme tomu grády a chceme slyšet každého" zasměje se Stef, přikývnu a vezmu si do ruky mikrofon.
Začne hrát písnička Alone. ,,Cause I know I'm not alone!" zazpívám a začneme poskakovat na refrém. ,,Perfektní. Tomu se říká skvělé publikum" ,,Ostatně jako vždy. Takže Soph, co jsi plánovala dnes říct?" ,,No dalo by se říct, že dneska je takový vyjimečný den. Víme, že pro vás ani moc ne ale pro nás ano. Je to přesně rok, co jsme začali poprvé spolupracovat s RoadTripem. Takže jsme pro ně něco připravili na to, že si jich moc vážíme a máme je fakt rádi" vysvětlí Soph a nám přinesou držáky na mikrofon. ,,To je pravda, ale je taky pravda že jsme nad tím přemýšleli společně a taky použili i vaše slova. Slova Roadies a mnoha dalších. Takže jestli Soph začneš" ,,Jo jasně" přikývne, všechny se postavíme ke stojanům a já si vezmu kytaru. Začnu pomalu hrát melodii Skinny love.
Soph🐼
Nejde ani vysvětlit jak moc vás milujeme. Ale nechte nás to zkusit. Prošly bych celou zeměkouli jen abychom viděly váš úsměv. A uděláme vše abyste byli šťastní. A slibujeme, že vás budeme milovat tak jak nejdéle budeme moct. Takže vás prosíme. Neporušte to.
Stef🐶
Však víte, že i ty nejmenší věci můžou změnit váš život. Jenom mrknutí oka a svět může být jiný. Z nejhoršího může být to nejlepší a ze ztracené naděje se můžeme navrátit zpět na víru. Začneme znovu věřit na to, na co jsme dříve už zapomněli. Prostě jsme to uložili ke dnu a zamkli na milion západů.
Lauren🐬
Ale pak jste přišli vy kluci. Obrátili jste náš život naruby. S vámi víme, že budeme mít lepší budoucnost, šťastnější budoucnost.
Mary🍏
Tak moc úsměvů, tak moc lásky které jste nám stihli dát. Myslím, že si ji ani nezasloužíme. Udělali jste náš život lepší jen proto, žeste sami sebou. Vaše hudba přináši radost a štěstí hodně lidem. A v některých případech, kdy už člověk nemůže dál i zachraňujete životy. Zachránili jste i ten můj.
Tess😻
Váš úsměv zlepší každého den, vaše láska a přátelství a váš humor dokáže přinést světlo i do toho nejtemnějšího dne. Věřte mi, vím co říkám.
Soph🐼
Nezapomeňme na to, žeste tu pro nás ať se děje cokoliv. Je vám jedno, co se děje u vás. Děláte vše proto, abyste zachránili naše životy a snažili se nám je dělat lepšími. Můžeme vám věřit, to je jedna z nejlepších věcí na světě.
Stef🐶
Učíte nás, učíte vlastně všechny být sami sebou. A to je to nejlepší, co můžete na tomhle světě dělat. Jen pokračovat, být sami sebou a užívat si život s vámi.
Lauren🐬
Takže děkujeme, děkujeme za to že nám dokážete vrátit úsměv na tvář a hlavně za to, že s vámi můžeme být sami sebou.
Mary🍏
Jste ty nejlepší lidé na světě, takže děkujeme, děkujeme za všechno co děláte.
Tess😻
Děkujeme milionkrát. A přesně tak vás i milujeme.
Skončíme náš proslov a pak začnu hrát All my life. Zahlédla jsem, že se všichni kluci dívají, musela jsem usmát protože jsem viděla Ryův výraz. Po písničce nám začali všichni tleskat, museli jsme se usmát a chytit za ramena. ,,Díky vám všem" ,,Přesně tak. Děkujeme, teď ale dál" zasměje se Lauren, pokračujeme dál s dalšími písničkami.
,,A teď všichni!" zvolám, začnu tleskat v rytmu raz dva. ,,RoadTrip! RoadTrip! " zvoláváme všichni, kluci se usměji a přiběhnou za námi. Všichni v publiku začali křičet na uvítání. ,,Ahoj všichni" pozdraví je Andy, Rye se na mě podívá. ,,To bylo nádherný" ,,Děkuju. Vymýšleli jsme to asi půl hodiny a pak jsme se už jen doplňovaly" ,,To je bezvadné. Jinak miluju tě, a mám pro tebe nějaké překvapení" ,,Moc se těším" usměju se a obejmu ho. ,,Děkujeme za to úžasné uvedení a za báječný proslov. Chci říct, že k vám cítíme úplně to samé. Jste ta nejlepší společnost, kterou člověk můžeme mít. Je radost s vámi spolupracovat a ještě vás mít po boku každý den. Stali se z nás nejlepší přátelé a navíc každý z nás našel v jedné z vás lásku. A myslím, že lépe jsme udělat nemohli. Děkujeme" ,,Nemáte zač" usměje se Sophia. Obejme ho a já se usměji na Rye, ten mě k sobě a políbí mě na čelo. ,,Tak jo. Užijte si výstup" popřeje jim Stef. Vyjdeme zpátky do šatny.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?