Mary🍏& Tess😻
Mary🍏: Tess? 🙌
Tess😻: Ano Mary? 😊
Mary🍏: Brook pro nás zamluvil místo v restauraci.. Potřebuju rychle najít šaty 😏
Tess😻: Přijď sem a já ti nějaké dám.. Konečně spolu někam jdete.. Jsem ohromně ráda 🙌💖
Mary🍏: Ok.. Jsem na cestě tam 😊
Zase vstanu a odejdu ke dveřím, otevřu je a šťastně ji obejmu. ,,Konečně vy dva, že bylo už na čase" zasměji se, Mary taky a odejdeme do obývacího pokoje. ,,Dneska noc jen ty a Harv? Zajímavé.." ,,Ale nech toho" zasměji se znovu. Přejdu ke kufru a vytáhnu černé šaty. ,,Vem si tyhle.. Budou na tobě vypadat báječně" ,,Ok" přikývne a oblékne si je.
,,Jo v tomhle vypadáš skvěle" ,,Sluší mi.. Myslíš, že se Brookovi budu líbit?" zeptá se starostlivě, zasměji se a Harvey přijde k nám. ,,Ahoj Mary. Sluší ti to.. Kam pak jdeš? Že by se Brook konečně vzchopil a pozval tě někam?" ušklíbne se, šťouchnu do něj a Mary se zasměje. ,,Jo.. Jdeme spolu na rande. Tess mi půjčila šaty a já nevím jestli se mu budu líbit" ,,No jestli ne jemu, tak mě ohromně moc" pochválí jí Harv, podívám se na něj a on na mě. ,,Dobře.. Ale musím uznat, že není hezčí holka než Tess.. I když" zamyslí se, zasměji se a protočím očima. ,,Tak jo.. Já jdu, držte mi palce" ,,Jasně, že ano. Budu vždycky" řeknu a obejmu ji. Mary odejde a já se podívám na Harveyho. ,,No.. Jdeme se dívat na nějakej film" řekne, zavrtím hlavou a pak odejdu pro čaje. Harvey rozloží sedačku a lehne si. Přinesu je a lehnu si vedle něj. ,,Vybráno?" ,,Ano. Už se čeká jen na tebe. Ale to bych klidně čekal i milion let" ,,Harvey neflirtuj.." zasměji se, Harvey se na mě podívá a usměje se. ,,Dobře.. Tak ne. Jdeme na film" řekne mile. Pustí film a pak mě obejme kolem ramen.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?