Je před koncertem, Sophia nám podává oblečení a my se převlékneme.
(1.Mary, 2.Lauren, 3.Sophia)
,,Tady je něco pro tebe Tess" podá mi to moje a já se konečně odejdu převléknout.
,,Jdeme na Q&A?" zeptám se, holky se posadí na pohovku. Sophia a Lauren dopřed a já s Mary se posadíme za ně. ,,Tak jo, my můžeme" ,,Připraveny?" zeptá se nás Zar, přikývne a pustí se nahrávání. ,,Ahoj! My jsme Angels a tohle je naše Q&A!" zvoláme nadšeně všechny. ,,Víme, žesme tuhle sérii trochu pozastavili. A zanedbali, ale jsme zpět. S novýmu otázkami, asi za dvacet minut máme být na stagei a tak jsme si řekli" ,,Proč neudělat Q&A. Tak jdeme na první otázku" dokončí Sophia, začneme hledat první otázku a já ji najdu. ,,Já mám první. Je od JackieTheGreatest" ,,Ahoj Jackie" pozdraví ji. ,,A Jackie nám položila dobrou otázku. Jaká je vaše oblíbená vzpomínka z téhle kapely?" zeptám se a skloním telefon. ,,Začni Soph" vyzve ji Lauren. ,,Moje úplně první vzpomínka. Úplně kterou jsem si oblíbila bylo naše první vystoupení, jako úplně první. Ta nervozita a to nadšení po show, nedá se na to jen tak zapomenout" ,,Jo to bylo super. Pamatuju si, že to bylo v Manchestru" vzpomenu si, bylo to opravdu jedinečné. ,,Moje oblíbená vzpomínka byla, když jsme poprvé byli v Americe. Bylo to jedinečné a nikdy na to nezapomenu. Co ty Mary?" ,,Naše první společná píseň. První den ve studiu. Byla to zábava a hodně jsem si to užila" vysvětlí, přikývnu a zamyslím se. ,,Moje nejoblíbenější vzpomínka s touhle kapelou je ta když jsme se vydali ven a pokaždé u nás byli fanoušci. Já mám ohromně ráda naše fanoušci a moc ráda s nimi mluvím a dozvídám se tak co pro ně znamenáme a tak" svěřím se. ,,To je hezký" ,,To je" přikývne Lau, Mary hledá další otázku a najde ji. ,,Jdeme na další otázku. Máš něco Mary?" zeptám se a podívám se do telefonu. ,,Mám. Je od LillyMay24 a ptá se nás. Jaká je nejlepší věc na to být téhle kapele?" ,,To začnu já" vrhne se ke slovu Lauren. ,,Podle mě je to být s vámi, našla jsem si vás jako nejlepší kamarádky a jako moje sestry" ,,A pak mít ještě vás. Nejlepší fanoušky na světě,kteří nás podporují a dávají nám možnosti" ,,Pravda. Děkujeme za všechno. Můj názor na tuhle otázku je skládat pro vás. Moje písničky se snažím psát tak aby se líbili všem a taky byli procítěné" přidám se k nim, Mary se usměje a chytí mě za rameno. ,,Moje odpověď je asi výstup před vámi, dělat vám radost a pak meet a greet. Nejlepší co si můžu přát a je to opravdu báječný a jedinečný zážitek být v téhle kapele" přidá se k nám, to je pravda. Je to báječné být tu s nimi. Holky se na ní otočí a ukáží palec nahoru. ,,Pak ještě se výdat s fajn klukama jako RoadTrip a Harvey, ale to je jedno plus" ,,No a taky naše společné zážitky" přidá se Sophia. ,,Dalo by se říct, že každý den spolu máme víc šílených nápadů než obvykle" ,,No tak třeba já se Soph, jsme byli v hračkářství a docela dost jsme to užili" ušklíbnu se na Soph, ta se zasměje a přikývne. ,,Další otázka je od Jackslover211. Jaký je váš oblíbený song?" zeptá se Lauren, otočí se na nás a já se zamyslím. ,,Jako dlouhodobě nebo teď?" ,,Obojí" řekne Soph, přikývnu a pak se zamyslím. ,,Tak dlouhodobě je to song od Nickelback How do you remind me. A teď je to všechno od the Chainsmokers a roadtripu, fakt tyhle lidi ví co mám ráda a je to unikátní" řeknu a podívám se na Mary. ,,Co ty Mary?" ,,No teď se mi líbí songy od RoadTripu, taky HRVY a Ed Sheeran a spoustu dalších. Nemám oblíbený song, jen prostě poslouchám co se dá. Co vy holky?" zeptá se, Soph se usměje na Lau a kývne. ,,Začínáš" ,,Až po tobě" ,,Fajn" přikývne a podívá se do kamery. Já jí udělám rohy a Mary se zasměje. ,,Můj oblíbený song je asi song recovery od Jamese Athura a pak mám ráda Bloodstream od Eda Sheerana a taky dalších pár songů od něj. Teď máš šanci" ukáže na Lau. Ta se zasměje a povzdychne si. ,,Moje aktuální oblíbená písnička je Focus od Ariany Grande. Podle mě je Ariana ohromně báječná zpěvačka a někdy se jí chci vyrovnat, protože je to můj ohromný idol a dost obdivuju její tvorbu" vysvětlí Lauren, přikývnu a hledám posledí otázku. Soph zatím vysvětluje, že po našem vystoupení tady se otevírá možnost se stát členkou kapely. Jmenuje se to Angels support a hledáme další členku. Dohodli jsme se, že to otevřeme protože není jednoduché najít někoho nového. ,,Takže kdybyste chtěli mít možnost tak posílejte naší manažerce ukázky a my se pak schodneme koho si pozveme k nám na zkoušku" ,,Přesně tak. Budeme se těšit. Takže teď máme poslední otázku. Je od Selinafaleyxxo, ptá se jak vypadá vaše vysněné rande?" zeptám se, Soph se usměje a Lau taky. Vzpomenu si, žesme je včera viděli. ,,Moje vysněné rande by bylo, projít se po pláži. Pak jít na oběd. Vlastně si to předatavuju jako den, kdy je pár jen spolu a o nic jiného se nestará" začne jako první Mary. ,,No já jsem dokonale skromný člověk. Jelikož už jsme všechny zadané a vy víte s kým. Tak si to představuju hodně čokolády, hodně mích a Ryovo oblíbených filmů a pak už jen, postel a jeho objetí. To je pro mě perfektní rande, když se mi tohle splní tak se mám fakt dobře" zasměji se s pohledem k Ryovi. Všichni jsou tu, sedí naproti nám a poslouchají. Shawn a Sammy se usmívají a Robbie taky. Rye se na mě dívá a přikývne když to dořeknu. ,,Moje perfektní rande je když jdeme do parku, uděláme piknik. Celou dobu si povídáme, zpíváme a Andy by hrál na kytaru. Tohle si dokážu užít opravdu hodně" pousměje se Soph. ,,Tak jo lidi. Tohle bylo naše Q&A. Další budeme dělat příští týden, což budeme už doma a doufám, že vydržíte. Budeme se snažit, co nejdřív zahájit naše turné a vidět se s vámi všemi" ,,Přesně tak. Budeme se během tohohle roku dostavit i do Evropy a co nejvíc do cizích zemí. Snad to s námi ještě vydržíte" zasměje se Lau, přikývnu a zastrčím si telefon do kapsy. ,,My budeme muset na stage a vás uvidíme co nejdřív. Milujeme vás a děkujeme a taky ahoj" ,,Čus!" zvoláme společně a pak slezeme. Přesně v tu chvíli přijde náš asistent pro tohle a řekne nám že za pět minut jdeme. ,,Tak jo. Běžte si najít dobré místo a my jdeme na peptalk a taky pokřik" ,,Fajn. Budeme tam pro vás holky, žádné starosti" poplácá nás po rameni Blair, přikývneme a odejdou všichni kromně kluků. ,,Zlato. Neměj starosti, berte to jako další z vašich koncertů" ,,To budeme" přikývne Soph a já obejmu Rye. ,,Hned co přijedeme domů. Půjdeme do Asdy, nakoupíme hromadu čokolády a pak si pustímd kolik filmů kolik jen budeš chtít" ,,To by bylo fajn. Díky" poděkuju mu a políbím ho. Kluci odejdou a já se obrátím k holkám. ,,Dámy. Právě teď nás čeká něco velmi těžkého. Bude tu dost lidí, ale my si musíme věřit. Jsme opravdu dobré a dalo by se říct, že i kvůli našemu talentu jsme tu. Teď to musíme ukázat a prokázat, že jsme stejně dobré jak nás naši fanoušci vidí. Uděláme to pro ně, pro to aby v nás nadále věřili. Platí?" zeptá se Soph povzbuzeně. ,,Jo!" zvolám a dál ruku doprostřed. Ostatní ji tam dají taky a zdají se už lepší a nastartovanější. ,,Můžeme?" ,,Tři!" ,,Dva!" ,,Jedna!" ,,Angels!" vykřikneme co nejvíc nahlas a pak se obejmeme. Vydáme se k stagey, před ní stojí David a usmívá se. ,,Připraveny?" ,,Jo" přikývnu a ještě to zapiju Big shockem.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?