Je večer. Večeře s takovouhle skvělou rodinou byla super úžasná. Rye pořád nemohl uvěřit tomu, že jede s námi a holkami do Miami a bude v zákulisí spolu s Davidem Guettou. Sedím v posteli, ve svém oblíbené žirafím overalu. Rye mi ho půjčil a tak trochu si o něj zapoměl říct zpátky. ,,Tess můžeš ještě nachvilku do obývacího pokoje za námi?" ,,Jasně"přikývnu a odejdu za nimi. Posadím se a nikde nevidím Rye. Sedí tu i mamka, jeho táta a babička s dědou. Náhle přiběhnou ti dva rošťáci a sednou si ke mě. ,,Ahoj kluci. Neviděli jste Rye?" ,,Myslím, že pro něco šel do auta s Robbiem" řekne Shaun, přikývnu a oba obejmu kolem ramen. Nikdy jsem neměla mladší sourozence a proto tihle dva jsou tak úžasní. ,,Půjdeš si s náma pak ven zahrát tenis?" ,,Moc ráda, tedy jestli něco uvidíme. Pak si spolu zahrajem fočus" ,,Ten mě taky baví" usměje se Shaun. ,,Super. Tak pak půjdeme. Tedy až po tomhle překvapení" usměji se, Rye je konečně tady nese asi tak osm krabic. ,,Co nám to neseš?" usměje se mamka. Taky jsem docela překvapená a kluci taky. ,,No jelikož jsem byl nedávno v Německu, tak jsem koupil pro vás všechny ještě dárky navíc. Kromně toho pro Tess, ten jsem koupil v Londýně. Snad se bude i tak líbit" řekne a posadí se na zem. ,,Tak začnu s tím největším.. Ten je pro mamku. Podáš jí to tam Robbie" ,,Jasně" přikývne a podá jí krabici. ,,Děkuju" ,,Nemáš zač. Začínám si připadat jako Santa Claus" řekne, musím se usmát a sleduji ho dál. ,,Ten je pro taťku" řekne a podá mu ho. ,,Děkuju" ,,Teď pro babičku a dědu" ,,Děkujeme" poděkují oba. Vypadají všichni spokojeně a počkají než budou mít dárky všichni. ,,Teď pro Robbieho. Hlavně s tím netřes" ,,Už si s tím třásl sám, ale tak.. Nebudu" ušklíbne se, zasměji se a Rye se usměje. ,,Tak a teď tady mám něco pro vás dva, Shaune a Sammy" řekne a kluci se rozeběhnou k dvěma podlouhlým krabicím. ,,No a teď tu mám něco pro tebe zlato" řekne a přejde ke mě, posadí se ke mě a podá mi krabici. ,,To jsi nemusel. Největší dárek pro mě jsi za celý rok ty sám" ,,Tak jsem k tomu přidal něco navíc" usměje se, políbím ho a usměju se ještě víc než předtím. ,,Mám pro tebe taky něco" řeknu a vstanu, dojdu pro to a přinesu to. ,,Tady mám něco pro tebe. Koupila jsem to už před Vánoci. Jenže jak jsem pak odjela domů, zapomněla jsem na to a pak už úplně" ,,To je v pohodě. Tak se do toho dáme" usměje se Rye. ,,Mami začni" usměje se Shaun. ,,Dobře tedy" přikývne, rozbalí dárek a usměje se. ,,Aww.. To je tak hezký.." ,,Ukaž" usměje se Sammy, otočí to na nás. Jsou to fotky rodiny. Mezi nimi je i naše společná fotka. ,,Jedna tam, ale chybí" ,,Jo tu jsem chtěl udělat dnes. Když mám rodinu celou" řekne Rye, pořád mě drží za ruku a já se na něj musím podívat dost dojatě. Je to báječný člověk. ,,Uděláme ji po rozbalení" ,,Jo, tak to bude nejlepší" souhlasí Robbie. ,,Díky synku" ,,Nemáš zač mami" ,,Tati jsi na řadě" usměje se Robbie. Táta začal rozbalovat a vytáhne z krabice víno. ,,Je značkové. Poradil mi to Erik s Marcem. Prý je vynikajicí" ,,To je skvělé. Děkuji moc. Jsem nadšený. Díky" usměje se radostně. Postupně rozbalujeme dárky. Babička dostala překrásný hrníček, děda letadlový model a Robbie dostal jídlo co je pro mou zemi typické. ,,Díky Ryei. Zachvilku budu mít od tebe jídlo a sladkosti ze všech zemí" ,,To si budeš muset nějakou chvíli počkat" řekne Rye se zvednutým obočím. ,,Tak kluci jste na řadě" ,,Nejdřív Shaun" vyzve ho Sammy. ,,Fajn" přikývne a začne si trhat papír. Otevře kabici a vytáhne dva dresy. Jeden byl od Neymara a druhý od Messiho. ,,O můj bože..." hlesne a vyběhne Rye obejmout. ,,Děkuju" ,,S tím ti pomohl Erik?" ,,No tak trochu i Auba" zasměje se, přikývnu a Shaun si je běží zkusit. ,,Teď jsi na řadě ty Sammy" ,,Jdi na to" vyzvu ho, opřu si hlavu o Ryovo rameno a on se usměje. Políbí mě na čelo a chytne mě kolem pasu. Podívám se mu do tváře a je hodně šťastný. A já taky. Je mi tu krásně, hlavně s ním a se všemi těmi to báječnými lidmi. ,,To je..?" zeptá se nadšeně. ,,Jop. Je to pennyboard. Ale střídej se o něj s Shaunem. Ten ti zas půjčí dres až bude Barca hrát" ,,Jasně, že ano" přikývne. Teď jsem přišla na řadu já a tak jsem dost natěšená. ,,Teď ty lásko" ,,Dobře. Jdu na to" řeknu a rozbalím si ho. Otevřu si víko a na vrchu je menší krabička. ,,365 důvodů proč tě miluju, o můj bože... Jak dlouho jsi to psal?" ,,Každý den jednu. Každý den jednu věc, kterou na tobě miluju. Každý den si otevři jednu a snad tě to potěší" ,,Určitě ano. Už teď mi to dělá radost. Děkuju." ,,To není všechno" řekne, pod krabičkou je nový overal. Ale je to lev. Rye ví, že tohle jsem hodně dlouho chtěla a tak jsem zas na měkko.
,,Děkuju" ,,Nemáš zač. Tak teď já" řekne, otevře krabici. V ní najde novou banganu. ,,Wau.. Děkuju zlato. Už jsem si chtěl nějakou koupit" ,,To není všechno" řeknu s úsměvem. Rye vytáhne krabičku. Otevře ji a v ní je prsten, který už hodně dlouho chtěl. ,,V žádném případě to rozhodně není to, co si myslím" ,,Ano je.. Vím, že se po něm už dost dlouho scháníš a já ho našla" pokrčím rameny, Rye mě obejme a já jeho. ,,Jsi neskutečná" ,,To ty víc. Děkuju za dárky" ,,To já děkuju tobě" řekne a políbí mě. ,,Tak kluci, líbí se vám?" ,,Moc. Díky Ryei" poděkují mu a obejmou ho. ,,Nemáte zač. Udělali všem dárky radost?" ,,Jsou báječné. Děkujeme Ryei" řekne mamka a tak se zvedneme. ,,Pojďte se vyfotit" vyzve je. Kluci si stoupnou před nás a rodiče za nás a prarodiče taky. Rye mě chytne kolem pasu, já jeho taky a druhou ruku mu položím na rameno a opřu mu hlavu o tvář. ,,Úsměv" řekne, všichni se usmějí a vyfotí nás. ,,Super. Zítra ji nechám vytisknout a pošlu vám ji" řekne Rye. ,,Těšíme se. Sluší nám to" ,,To jo. Jako velká šťastná rodina" ,,To jsme" řekne Rye a podívá se na mě, usměji se a obejmu ho. ,,Děkuji za všechno" ,,Neděkuj" řekne a políbí mě.
ČTEŠ
Band life???
FanfictionAhooooj, tady Tess.. jo už zas?, tohle je moje story o kapele jménem Angels. Jak se postupně vyvíjela kariéra, vztahy a i sanotné postavy?