50/Odlet zpátky 😢

28 4 3
                                    

Tess😻
Nevím, jak mi to mohla udělat. Nevím, jak mi to mohli udělat oba dva. Odejdu do pokoje a začnu si balit věci. ,,Tess" ozve se Mary, podívám se na ni. Jsem zlomená, nevím co mám dělat. ,,Pojď ke mě" vyzve mě, obejme mě a můžu jí plakat na rameni. ,,Co chceš teď dělat?" ,,Jet domů, tady jsem skončila" ,,Pojedu s tebou, bez tebe už nejsme nadále Angels" řekne vážně, je mi to jedno a tak souhlasím. Začneme si balit a odletíme domů.
Večer dorazíme do Londýna. Nevím co dělat, jsem pořád dole. Měla jsem je ráda oba dva a oni mě zradili. Proč? Proč je ten svět tak nespravedlivý?, mám hodně myšlenek.
,,Díky Blaire" ,,Nemáte zač, je mi líto to co se stalo." ,,Jo to je asi nám všem" řekne Mary rychle, podívám se ke dveřím a je tam Rye. Hned za mnou vyběhne. ,,Tess.." ,,Nesahej naě Beaumonte!" řeknu. ,,Pro mě to skončilo.. Je konec" ,,Tess.. Prosím" ,,Nech mě být" řeknu mu smutně. Vyjdu do bytu a zavřu za sebou. ,,Chci si sbalit a jet domů" ,,Pojedu s tebou, jsi moje sestra. A i když mám holky ráda, tak na tobě mi záleží víc" ,,Díky Mary. Za to, že jsi pořád se mnou" ,,Jsem za to ráda" usměje se a obejme mě. ,,No.. Tak jde se balit" bere si svoje věci a začneme společně balit.

Bro👦&Sis👧

Tess🎵: Eriku.. Odjíždím domů.. Jsem venku z kapely.. Vysvětlím později

Erik⚽: Dobře, přijedu s klukama zítra a pomůžeme

Tess🎵: A Mary se rozhodla jet taky..

Erik⚽: Přijedeme pro vás obě.. Ale co se stalo..? 😧

Tess🎵: Vysvětlím později, radši ti to řeknu doma

Erik⚽: Dobře.. Vezmu kluky a dáme se na cestu.. Budeme u vás zítra ráno. Takže si zabalte všechno

Tess🎵: Díky, jsi ten nejlepší bratr

Erik⚽: A ty jsi moje mladší sestra. Musím se o tebe starat.. Tak už jdu.. Uvidíme se zítra

Tess🎵: Ahoj🙋

Položím telefon a začnu si balit věci. ,,Bude mi to tu chybět, ale to co ti udělala Stef. Zlomilo mi to srdce a tebe to zlomilo taky.. Sakra proč?" zeptá se Mary, sedne si ke mě a já pokrčím rameny. ,,Možná chtěl Rye zkusit něco nového. Když pro něj já nejsem dost dobrá" ,,Tohle už nikdy neříkej. Jsi nejlepší kamarádka jakou jsem kdy měla a mám. Nemůžu si představit nikoho jiného na tvém místě" ,,Díky Mar. Erik mi psal, že by měl s klukama přijet zítra ráno" ,,Těším se na ně" usměje se Mar, přikývnu a pokračuju v balení. ,,Myslím, že bysme měli dát vědět našim fanouškům.." ,,To jo" přikývne Mary, posadíme se na gauč a zapnu kameru na telefonu. ,,Ahoj lidi!" zvoláme obě dvě, je to naposledy co to děláme spolu a v této kapele. ,,Jak se máte? Doufáme, že dobře. A chceme se předem omluvit za tuhle zprávu.. Takže.." začnu, začnu plakat. ,,Tahle zpráva je hodně smutná a je nám líto. Ale já a Tess končíme v kapele, kvůli něčemu co nás dost ovlivnilo a nedá se to vrátit zpět" ,,Je to pravda, byl to s vámi ty nejlepší roky.. Kdybych se měla vrátit do mého nej okamžiku. Myslím, že by to bylo první vystoupení před vámi. Díky za podporu a díky za všechny dárky, přání a dopisy. Budu si je všechny číst každý den. Je nám to líto a snad budete rozumnět, zatím.. Čau" ,,Ahoj" rozloučíme se, schovám telefon a podívám se na Mary. ,,Nechceš se jít projít?" ,,Jo jen se asi půjdu převléknout" ,,Dobře, zatím jdu ven" řekne a odejde ven. Vezmu telefon a podívám se na twitter, je tam spoustu dotazů o našem vzkazu a takže napíšu oficiální oznámení.

@Angels_ Ahoj lidi, doufám že jste všichni viděli video co jsem poslala na náš Instagram a teď už i na náš youtube kanál. Je mi to líto, ale už nejsem členkou Angels. Bylo to s vámi úžasné a doufám že mi odpustíte. Ale včera jsem se dozvěděla, že moje nejlepší kamarádka podvedla... Je mi to líto.. Ohromně moc vás miluju.. Všechny! -Tess😻

Postnu to a vstanu. Převléknu se a jdu ven. Pročistit si hlavu.

Odejdu za Mary, odejdeme do parku a zamíříme ke starým budovám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odejdu za Mary, odejdeme do parku a zamíříme ke starým budovám. ,,Co budeš dělat po tom, co se vrátíš?" ,,Potřebuju pauzu. Budu bydlet u Erika. Chci být s rodinou a nějak se dostat z toho, co se stalo. Co ty?" zeptám se Mary, podívá se na mě a pokrčí rameny. ,,To nevím, asi to samé. A taky chodit s tebou ven, prohlédavat Dortmund a jiné věci..Jinak asi nevím" ,,To mi povídej.." souhlasím, posadíme se na střechu a pozorujeme vše kolem nás. Naposledy sledujeme krásu Londýna.

Band life???Kde žijí příběhy. Začni objevovat